April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Haha echt he!!

Hebben jullie nog plannen voor vandaag dames?
    Ik niet veel ze komen vandaag Ziggo bij ons aansluiten ergens tussen 8 en 13 uur :/ snap niet dat ze niet gewoon een planning kunnen maken en kunnen zeggen we komen bijv tussen 10 en 12 Maarja

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Dat is wel gaaf !! Ik ben ook nog aan het bedenken wat ik voor hem nog kan doen voordat de kleine komt, hij heeft niet zoveel wensen als ik hem vraag wat zullen we doen in het weekend, ja kijk maar maakt me niet uit -.-

Haha als verassing had ik nog een paar sokjes meegenomen met :dad's boy erop toch nog kleinigheidje

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik word volgende week ook opgehaald door mijn vriendin en ze verteld niet wat we gaan doen... Dus wie weet... Manlief weet er ook van alleen hij zegt tot nu toe nog steeds niks.
    Ik ga zo wassen,strijken en me proberen rustig te houden heb vanacht slecht geslapen :(
    Morgen weer op controle,spannend!

4. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb om 11.15 een afspraak bij de verloskundige.
    Eigenlijk volgende week maar ze wilde dat ik vandaag kwam ivm mijn bekken en de stress die ik er omheen heb.
    Vanmiddag om 17 uur weer naar de fysio.

Tussendoor toch een beetje wat opruimen en nog wat ontwerpen. Ga nog lakentjes bedrukken en een vlaggenlijn met naam maken. Verder wil ik de wipstoel nog voorzien van iets..

Ben ook alvast begonnen met de spullen verzamelen voor de bevaltas naar t ziekenhuis.

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb de ziekenhuistas ook al tevoorschijn gehaald. Tot nu toe zit er labello in :p

Ik ga eerst even slapen want het was weer drama vannacht.

6. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    @sunshine, succes met wachten op ziggo, vervelend idd

@sheann haha, hier staat ie nog op zolder haha.
    Heb al wel wat kleine dingetjes gehaald en de kleertjes van de uk uitgezocht.

@maris succes met wassen en dergelijke.

Hier ook een slechte nacht. Manlief vanacht nog het matras omgedraaid en het bed verschoont omdat ik niet kon slapen. Haha

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Whhahahhahahaah ik kom
    Niet meer bij hier komt die monteur van Ziggo is het een Chinees nou gaat die eerst in de meterkast bezig en komt vervolgends in de woonkamer om dat kastje aan te sluiten zie ik z'n schoenen bij de voordeur staan loopt hij op van die Chinese slofjes vraag ik of hij koffie wilt nou koffie gezet gaat hij op de grond zitten ik zo u mag wel op de bank zitten hoor, nee zegt hij thuis hebben wij ook geen bank oja en m'n schoenen staan bij de voordeur

8. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    whahaa thuis geen bank, ik zou echt niet zonder bank kunnen.
    Dat soort dingetjes maken je dag wel weer leuk. En hij is toch wel lekker op tijd.

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Whahha ergste is nog hij stelde zich voor met de naam Marcel :p

10. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Haha grappig zo'n chinees in huis. Vaak hebben die chinezen een eigen verzonnen Engelse of in dit geval Nederlandse naam.

11. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Wie weet wanneer je bericht krijgt van de Kruidvat babydoos? Ik heb die van de Prenatal en Etos al wel een tijdje.

Hier is trouwens een mooi overzicht van babydozen die je aan kunt vragen Dutch Couponing: Zwanger/Mama/Baby

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb van de kruidvat van de week een mama en baby tas opgehaald via de voordeelkaart :)

13. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Kreeg je daar een email over Lieke?

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Jep die kreeg k afgelopen maandag en toen heb k hem dinsdag opgehaald :)

@ikbien mmm ja die hoor k vaker..ze denken meteen dat je gek geworden bent ofzo omdat je iets vergeet :p

Zaterdag 3-4D echo! Ben zoooo benieuwd!! :D

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Oh ik zie het al, ik had de KV doos nog niet aangevraagd via mijn kaart. Is nu gelukt.

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Pfff zit nog langer aan die kerel vast -.- alles aangesloten hardeschijf van apparaat kapot dus nu weer een nieuwe aansluiten

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    vrijdag 31 januari en zaterdag 1 februari 50% korting op Pampers New Baby bij Etos

18. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik heb m vandeweek ook opgehaald alleen de bijtring was alleen nog een paarse/roze en de crème was er niet meer dus heb korting gekregen op n bus voeding ter waarde van de crème en nu heeft onze kleine man dus een mooie roze bijtring haha

19. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Lekker bijgelezen hier, hihi, wat kunnen jullie gezellig kletsen!
    Wij gaan vanmiddag op controle in het ZH en hoop dat er ook even naar het hartje gekeken wordt...
    En morgen een 3D/4D pretecho!! In combinatie met een shoprondje bij een meubelzaak en de Prénatal...

Ohw, zo herkenbaar, dat slechte slapen... Ben om half 3 vannacht ook een uur op geweest en later nog een paar keer op en neer naar beneden gelopen; dichte neus, nóg maar een keer naar de wc, auw mijn heupen doen pijn... honger.... ;)

20. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    misschien een optie dat ik de blauwe neem en dat we dan eventueel omruilen?? Haha

ik heb nog geen mail er van gehad... wel aangemeld.

Deel Deze Pagina