Ik vind het ook zwaarder worden ineens , laatste loodjes noemen ze het niet voor niks . Merk ook dat het werk heel zwaar word . Vanmorgen ook weer sinds weken moeten spugen bleeeegh
Musty: Ohw dat is wel fijn! Werk jou man niet of vakantie? Weet niet of je dat ooit verteld hebt maar dat heb ik gemist, Hier helaas vriend wel aan het werk gewoon 5 dagen per week maar hij heeft 2 weken na 22 april een week vakantie opgenomen
reageer net in een ander topic erover, dus kopie even lui http://www.zwangerschapspagina.nl/16505408-post108.html
ik ben de laatste 2 weken ook weer met vlagen misselijk en opboeren erger geworden mag van de gyn de omeprazol van 20 naar 40 zetten maar primperan kan meer nadelige effecten hebben in later stadium
Ohw geeft niet! Maar heftig vind het erg knap en moedig dat jullie er toch voor zijn gegaan! Dit wondertje is jullie zeker gegund!
@Musty inderdaad heel moedig van jullie. Dat is al snel die intake. Ik heb m over n week. Ben benieuwd...
Hoop ook dat alles goed met der gaat Pfff moet even van me af schrijven hoor ik word letterlijk gek hier! Al maanden lang hebben we last van de muziek van de buurvrouw, dag in dag uit zit ze aan de drugs en aan de alcohol en staat de hardcore op vol volume, ik mag blij zijn als we een keer van 12 tot 8 kunnen slapen want dan gaarde herrie gewoon weer aan, dagelijks staat ik of me vriend er aan de deur en dan is het ja hou er rekening mee en uur later begint het weer, al letterlijk 12 keer een klacht in gediend bij de woningbouw die doet er nix aan, politie al meerdere malen gebeld die zeggen je moet bij de woningbouw zijn, ik word er stront sagerijnig van en krijg er pijn in me hoofd van, halfuur geleden een kabaal bij ons op de babykamer ik ga kijken zijn en we hebben een schap hangen met verzorgings babyproducten erop en een Nijntje en sokjes alles is eraf gedreund, ben ik de boel aan het opruimen komt ook het schap naar beneden gezet , gelukkig heb ik van de babyproducten toen van alles 2 gekocht want ik heb dus 4 flessen weg kunnen gooien omdat de dop eraf geknapt is en kapot zijn door het vallen
Sushine: Dat is balen zeg. Maar denk je dat die schap naar beneden is gekomen van de muziek. Ik denk eerder dat het te zwaar was geweest voor het plankje of dat er te kleine schroeven/pluggen zijn gebruikt of dat de muur te poreus is.
Geen id maar denk dat door het trillen er wel aan mee heeft geholpen want hij was leeg toen die naar beneden kwam