April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Onze slaapkamer en de babykamer zitten aan de kant wat grenst aan haar woning dat zijn de grootste 2 kamers het is nu zelfs al zo erg dat ik tegen Vl. Zij kunnen we niet beter de kleine kamer (andere kant van huis) verbouwen en daar de babykamer neerzetten, maar dan ben ik al noodgedwongen om
    Of de commode of het bedje bij het raam te zetten :s ben van narigheid maar naar m'n moeder gegaan (uur rijden) want ik trok het vandaag echt niet meer nu wel weer thuis maar m'n vriend is er ook helemaal
    Klaar mee

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Maris fijn dat ze weer goedgekeurd is! :)

@ Sunshine balen zeg zown buurvrouw die alleen maar aan zichzelf denkt en niet aan andere..wordt je echt sjaggie van op die manier als niemand dr wat aan doet :(

Morgen 3-4D echo spannend! :)

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Leuk lieke!
    Veel plezier alvast :D

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

ik zou t eens opnemen als je dat kan, en persoonlijk naar woningbouw gaan, kan je altijd binnen langs gaan (althans hier) al moest ik die balie blokkeren, ik heb dáár zo'n gruwelijke hekel aan

daarnaast is het algemene regels herrie mag tot 8 uur savonds doordeweeks en 10 uur in t weekend

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    geniet ervan lieke! ennuh showen heh :p

@deesdees ... hoe gaat t met jou meis?

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier blijft het aanrommelen, bruinverlies..bloedverlies, roze verlies met slijm. Vanmiddag een krampend en zeurend gevoel vlakbij de navel.
    Geen pijl op te trekken :(
    Ik wordt er zenuwachtig van maar weet ook dat ik er niks aan kan veranderen.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Musty thanxxxx ga m zeker showen hier :D

@Dees thanxxx :D hoop echt zo dat het nix ergs is! En ja alst misgaat kan je er indd weinig aan doen maar probeer je er niet al teveel druk om te maken maar das makkelijker gezegt dan gedaan. .mn duimen blijven draaien!

8. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Veel plezier lieke! Ben benieuwt naar de echo!

Dees m'n duimen draaien voor je!! Hoop echt dat de week een beetje snel voor je gaat

Ja hebben we geprobeerd maar niet duidelijk soms heeft ze de achterdeur even open dat ze der hond in de tuin doet en na 5 min gaat d'r deur weer dicht dus volgende keer als ze dat doet ga ik gewoon in de tochtsluis opnemen dan hoor je het heel
    Duidelijk

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

lange week zo meis :(

duimen draaien hier!

10. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Veel plezier morgen lieke!!
    @deesdees ook ik duim voor je! Zo duurt die week verschrikkelijke lang...

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxxx :D

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Heb weer even buikfoto gemaakt van voorkant en zijkant hier alvast de zijkant , wat vinden jullie? Groot,gemiddeld of klein?

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    En de voorkant

14. miep84

miep84 Niet meer actief

Hele mooie bescheiden buik! Kheb zelf n megatoeter met flink wat stiae, hier dus ook geen blote buik foto's. maar de jouw buik mag gezien worden! ;)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

mooi! precies goed!

ik maak morgen foto, na mddagje knutselclub is mn batterij leeg ;)

ik schrok vandaag een paar keer van spiegelbeeld, snap nu waarom mn littekens irriterde en pijnlijk waren

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dankje Miep en musty! Hier alleen op m'n zij wat striae en iets m'n benen maar dat is van m'n puber jaren is heel erg vervaagt toen ik ben gaan sporten, maar heb er dus wel aanleg voor blijf gewoon smeren en we zien wel of er striae bij gaat komen, hoop het niet maar we krijgen er wat moois voor terug met of zonder striae

Trouwens vandaag zijn de naam speentjes binnen gekomen!! En aangezien ik slecht m'n mond kan houden hebben Vl. En ik afgesproken dat ik de kleine man bij naam mag noemen op het forum kan ik dus mooi de speentjes showen

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Leuke naam Sunshine! Kort, krachtig en lekker jongensachtig! Waar heb je die speentjes laten maken?
    Enne... mooie buik hoor, volgens mij heel mooi gemiddeld!!

Ohw, ik krijg helemaal de kriebels van het verhaal over de irritante buren. Heb helaas ook ooit in zo'n schuitje gezeten, eindeloos contact met de woningstichting, uiteindelijk is ze eruit gezet ivm klagende buren en betalingsachterstand van de huur. Wat een rust had ik toen zeg...... Sterkte!!!!

Wij hebben vanmiddag genoten van ons kleintje in 3D/4D. Was enorm genieten!! Hierbij een plaatje, 'k moet even spammen en trots zijn op de kleine!!!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Rozanna wat mooooiii!!

@Sunshine aahh wat een leuke naam!! :)

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Rozanna: mijnfopspeen.nl 3 voor 15 euro volgendsmij !
    Wat een prachtige foto!!! Mag je zeker trots op zijn

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

leuk die spenen!!! en coole naam :cool::D

is hier trouwens iemand ide ik gelukkig kan maken met een bibispeen en avent speen? (uit de dozen)

Deel Deze Pagina