April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ravati

Ravati Niet meer actief

Ik heb maandag ook de intake voor MvM. Ben heel benieuwd! Oh ik zal ook even wat informatie over mezelf geven :)
    Ik ben 27 en heb sinds acht jaar een relatie. Twee weken geleden zijn wij verhuisd van ons appartement naar een huisje en afgelopen maandag hebben we ontdekt dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Totaal niet verwacht, we hadden een planning gemaakt (wie niet he) en over drie jaar wilden we beginnen met proberen, al zou spontaan zwanger raken een opgave worden. Nou, het heeft zo moeten zijn dus :)

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :) kwam even spieken, zaterdag pas meer

vandaag asociaal geshopped :):p de hele dag, 2 steden afgeweest voel mn voeten niet meer!

en morgen een volle dag

3. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @hannie, waarom mocht je toen niet meedoen met mvm??

@musty: heerlijk he ff shoppen!!

Voor mij zit de vakantie erweer op volgende week weer werken.. ook wel weer lekker hoor!

Maandag 2e echo om 10:15 hoop zo dat er nu wel wat te zien is, zo niet kan het gewoon niet goed zijn voor mijn gevoel..

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @akaper; met hoeveel weken had je de 1e echo? Was er eerst niks te zien?
    Ik mag maandag ook voor de echo.

@Musty; Heerlijk dat shoppen, ik wil morgen ook :D
    Moet nodig wat winterkleding inslaan nog voor de oudste, en voor mijzelf een nieuwe bikini ivm de vakantie die er bijna is.

5. miep84

miep84 Niet meer actief

Vndaag is onze zoon jarig, 1 jaar!!

Dag van terugblikken en vooruitblikken ;)

Fijne dag iedereen!!

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @miep84; Gefeliciteerd met jullie zoon!

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@Lieke
    Wat goed dat je ook mee gaat doen met MvM

@Hannie
    Spannend! 29 augustus komt steeds dichterbij. :D Waarom mocht je niet meedoen met MvM?

@Ravati
    Dan heeft het idd zo moeten zijn ;):D spannend maandag!

@Musty
    Oh lekker geshopt! :D Wat heb je allemaal gescoord?

@akaper
    Spannend!! Ik denk dat er nu wel iets meer te zien is

@Miep
    Van harte gefeliciteerd met je zoon!

@hier
    Het gaat nu beter met opstaan, de afgelopen week moest ik eerst iets lichts eten voordat ik uit bed ging. En dan kwam ik ook maar langzaam (heeeel langzaam) op gang. Moest ik eerst bankhangen voordat ik wat in het huis kon doen. Gelukkig hebben we een zoon die zich erg goed kan vermaken met zijn speelgoed :D Maar erg leuk is het ook niet voor hem.

9. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik sta nog niet op de lijst :)
    Ik ben uitgerekend op 19 april en het gaat mijn eerste kindje worden. Ik wil in het zh bevallen en bv geven. 10 september 1e echo.

Ook bij mij komt maandag moeders voor moeders, die hebben het druk maandag :p

10. Nanne88

Nanne88 Actief lid

24 jun 2013
    122
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik zou ook graag op de lijst willen
    Nanne88, 1e kindje, uitgerekend waarschijnlijk 17-04-2014

Ik heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad (onverwachts) ik bleef maar krampen hebben... Zo erg dat ik zelfs de auto aan de kant moest zetten.
    Ik had eigenlijk mijn eerste afspraak voor 3/9 maar ik mocht na mijn telefoontje gelijk langs komen.. Mijn vriend was net die dag op klus ergens in het land.
    Ik ben alleen gegaan en heb voor het eerst m'n kindje gezien.. Wat moest ik huilen zeg! Alles was prima en volgens schema.
    Waarschijnlijk nog net te vroeg voor het hartje dus 3/9 mag ik alsnog een keertje!

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Musty lekker he zown dagje shoppen..vindt ik ook heeeerlijk op zn tijd ;)

@Miep84 Gefeliciteerd met jullie zoon! :)

@Mamv1 Mooi beginnend buikje hoor! Ik begin nu ook al een buikje te krijgen en ben bijna 6 weken hihi :) Jaa vindt het toch een mooi gebaar om iets terug te doen voor MvM..dankzij hun is ons wondertje op komst :)

@Dees Spannend maandag ben benieuwd!! :)

12. Ravati

Ravati Niet meer actief

Hier even een kort berichtje van mij. Ik kreeg giga pijn gisteravond en bloedverlies. Na een stressvolle nacht en ochtend, blijkt het dat ik een zware blaasontsteking heb :( Ergens zeer opgelucht, was al bang voor iets anders... Ik heb nog steeds ontzettend veel pijn (vooral in m'n rug) en mn urine is meer bloed dan iets anders, maar ik heb nu antibiotica en hoop dat het snel weer over is :)

De opluchting overheerst hier in ieder geval! En.... Ik mag ondanks dit, nog steeds meedoen met MvM!

13. amdv

amdv Lid

4 apr 2012
    32
    0
    6
    Amersfoort
    Mag ik er ook bij ?

25-04-2014 Amdv (21) - 2de kindje - TH bad bevalling - BV - heeft al een zoontje

Afspraken:
    11 sep' 2013 intake verloskundige
    13 sep' 2013 1ste echo

14. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    Ik ben toen aan de medicatie geweest en ze gingen er gelijk al vanuit dat de testen 'nep' waren en ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou hebben of dat t mis zou gaan. Maar met name door de medicatie kon het toen niet doorgaan. Al had ik er zelf ook weinig oren naar vw de onzekerheid die ons toen aangepraat werd. We zijn ook van ziekenhuis gewisseld mede daarom

15. Hannie

Hannie Actief lid

17 mei 2011
    385
    0
    0
    yeah we zijn stiekem al aftellen :)
    over MvM heb ik hierboven gereageerd

16. miep84

miep84 Niet meer actief

Dat is zeker schrikken zeg!! Gelukkig is verder alles goed, maar dat klinkt toch als n flinke en pijnlijke blaasontsteking! Veel beterschap!!

@amdv: welkom :)

17. jasmi

jasmi Lid

11 aug 2013
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Ravati! Lijkt me erg pijnlijk zo'n fikse blaasontsteking!

18. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Wij hebben afgelopen donderdag onze eerste echo gehad. Het was weer spannend, maar ons wel nog bekend van de vorige keer. Mooi om het "knipperlichtje" te zien. Geeft je toch bevestiging. Het rare iscdat ik ontzettend misselijk ben geweest maar op de dag van de echo ik ook weer ben begonnen met overgeven!! Ik had nog zo gehoopt van niet. Veijdag maar meteen weer de zetpillen besteld. Wat een gore dingen. Gebruik ze liever niet. Ik heb nu in die 3 dagen alweer aantal keren moeten overgeven. Echt balen! Bij mijn vorige zwangerschap helaas 9 maanden lang gehad. Het enige wat ik wil is rust. Ben net klaar met minn studie en nog geen werk, eerlijk is eerlijk, dat is het laatste waar ik aan denk. En je raad het niet, net voordat ik voor de eerste keer moet overgeven word ik gebeld om te werken!!! Nu begin ik dus maandag al, morgen. BALEN! Al weet ik dat er veel willen ruilen, maar in deze toestand?? Ppfff zwaar hoor. Is veel lichamelijk werk, eten geven, wassen van de mensen, op hettoilet helpen of luier verschonen! Ik kan nu al niet tegen luchtjes. Heb aangegeven als het niet gaat ik ook beter kan stoppen. Dit is minn tweede en laatste zwangerschap, beetje genieten mag ook nog wel toch? Als ik me weer beter voel dan... Was trouwens 8+4 weken zwanger. Sorry voor dit verhaal, zit er beetje doorheen...

19. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Beterschap mey de blaasontsteking dat is geen pretje, zeker niet nu. Weet niet precies hoe het voelt maar had ook laatst paar dagen fikse pijn in mijn onderrug, zij en dat liep verder naar mijn onderbuik. Is nu weg gelukkig.

20. akaper

akaper Actief lid

5 aug 2013
    105
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lieverdje: mooi dat jullie een goede echo hadden en je mag hier heus je gal spuwen hoor!!! Hoop voor je dat je het deze keer niet 9 maanden hebt!

Gister dikke schrik, last van bruine slijm/afscheiding... BAM weer helemaal terug naar verschrikkelijke onzekerheid... tot nu toe alleen 1 keer met afvegen en een paar drupjes in inlegkruisje.. maar toch.. Godzijdank hebben we straks een echo dan meer duidelijkheid...

Deel Deze Pagina