Doe je best meis , ik zeg alleen zodat je jezelf jan wapenen he ? Ik ging na mijn verlof bij mijn zoon* weer werken en ik was 30 weken toen ik eruit ging IEDEREEN had me zwanger gezien , gek werd ik van de vraag , wat is het geworden ? Hoe gaat het met de baby ? Ik wist me echt geen raad meer . Mij heeft het iig heel erg geholpen om een verhaaltje te maken en raar maar waar maar het word steeds korter . En nog steeds draai ik het nog wel eens af
Ja hoor ! Naam staat al maanden vast , ik zag het en had er gelijk een beeld bij , dus keuze was gauw gemaakt . Man moest ff wennen naar die is nu ook gewend . Wat ik me af vroeg , gaat er nog iemand naar de 9 maanden beurs en hoeveel budget nemen jullie mee ?
oww dees, hele dikke knuffs! en laat het verdriet er gewoon maar zijn en dan maar rustiger opbouwen, doe waar jij je goed bij voelt!
Ohw ja die beurs, zo leuk! Vorig jaar met vriendin geweest, ze vroeg of ik nog ging dit jaar. Heb haar gezegd dat ik het laat afhangen van de echo a.s. donderdag. Ik ga nooit met budget, vorig jaar wel de Zwitsal tas gekocht! Zo gaaf en fijn!
Thanks Dames. Vind het zo lastig allemaal. Manlief en ik hebben het er straks nog eens over gehad. We doen het lekker zoals wij willen en hopelijk loopt ze ons daarin niet voorbij. Anders wordt ik idd maar even de bitch. Iig fijn dat mijn ouders mij wel begrijpen....
@dees Neem je tijd meid. En denken aan jezelf. Het is ook allemaal niet niks. @Naam staat hier vast vanaf week 16. Toen wisten wij wat het geslacht is. Is ook niet meer veranderd sinds die tijd. @mjs oeee een datum, heerlijk om naar toe te leven. Ik droom telkens over 13 April haha. @Musty wat leuk.... Ik mag Dinsdag groei echo. Laatste was 10 weken geleden... Ben benieuwd.
Wij hebben een week of acht geleden definitief de naam besloten.... Hebben er nog een hele tijd over getwijfeld, ook ivm stiefzoon en de eerste letter van de naam. Bij ons hebben alle kinderen straks een naam met een "k-klank". Kevin (stiefzoon, die wij al een jaar niet zien....), Caitlynn, Qyana en K... we hebben lang getwijfeld of we die K wel zouden doen, of dat we zouden afwijken van ons eigen plan..... Negenmaandenbeurs: ik ga gezellig met manlief, ben benieuwd wat hij ervan vind.... Ik ben een paar keer geweest, vlak na dat mijn meiden geboren waren, nu ga ik voor het eerst zwanger.... Budget heb ik niet, wel een lijstje Welterusten voor straks, Elleke
@Dees jeetje meid doe je wel rustig aan? Nog niet teveel van jezelf vragen hoor en doen wat jij kan en waar jij je goed bij voelt..ik duim voor een mooie echo morgen! hoelaat moet je? @naam jep wij zijn eruit sinds 2 weken..heeft even geduurd hoor hihi @9maandenbeurs jep ik ga met mn moeder..heb dr zin in! En als k wat leuks zie dan neem k het gewoon mee..manlief vindt t allang best haha
Negenmaandenbeurs ga ik s avonds met een vriendin, een hele dag houd ik toch niet vol. Ik gebruikt de gratis toegangskaarten van Kruidvat. Als ik iets leuks zie koop ik het heb niet speciaal iets in m'n hoofd misschien nog wat kleertjes. Wij zijn ook uit de namen, maar wij weten nog niet welke naam we ons kind gaan geven de jongens of meisjes naam...spannend!
Gisteren controle gehad, alles was goed. Ik heb het met de vk ook nog even gehad over poliklinisch bevallen en of er mogelijkheden voor zijn zonder dat ik voor hoge kosten kom te staan..... Gelukkig heb ik een vk praktijk die niet zo moeilijk doet over indicaties voor poliklinische bevallingen.... Ze maken er wel wat van heeft ze gezegd, dus ik ben benieuwd. Verder de afspraak gemaakt voor liggings/groei echo, mag 4 maart. ML en meiden gaan dan ook mee, kunnen de meiden ook ff spieken..... Heeft er hier iemand toevallig ervaring met de GeboorteTENS apparaten? Dit is een apparaatje dat de scherpe kantjes van de weeen af zou moeten halen.....
Wat hebben jullie weer veel gekletst Dees : ik duim mee voor je voor een mooie echo! En doe het een beetje rustig aan het is goed te snappen dat je dan instort digi knuf! Doglover: wat fijn dat alles goed gaat met jullie kleintje en dat je vk niet zo moeilijk doet! Hier vannacht slecht geslapen telkens wakker slapen wakker slapen en last van steken bij m'n liezen, volgendeweek de groeiecho kan niet wachten ben de dagen aan het aftellen wil onze kleine man zo graag weer zien! Het enigste waar ik tegen op kijk is dat ze ook een placenta lokalisatie gaan doen en dat gebeurt inwendig en het scheren lukt me wat minder dus daar ga ik dinsdag maar even goed de tijd voor nemen haha Ben heel benieuwt wat daar uit komt, aangezien de gyn vol blijft houden dat die over de uitgang ligt en bij de pret echo zij ze hij ligt zo hoog dat die nooit over de uitgang heeft kunnen liggen of hij moest in anderhalve week 6cm verschoven zijn :s we zullen zien
@sunshine Kan je mannetje niet voor je scheren? Of een spiegel gebruiken? Mijn mannetje doet het hier voor me Ik kan namelijk ook niks meer zien haha Alvast succes met je echo! hopelijk ligt je placenta niet voor de uitgang...
Zo, ik ben ook weer goedgekeurd. De kleine ligt al met zn hoofdje naar beneden en zal niet zo snel meer draaien. 6 maart heb ik de liggingsecho, dan ben ik 34 weken. Scheren gaat nog net als ik mn buik een beetje op til. Zal niet lang meer duren voordat het niet meer gaat.
Die is veelste bang dat hij me open haalt met scheermes dus probeer het wel op gevoel en spiegel erbij Dankje heb er echt veel zin in
Zooo heb zo maar ineens 2 uur geslapen vanmiddag. De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Aangezien ik in de nacht maar 3 a 4 uurtjes slaap. Leuk Sunshine die heb ik ook, ik heb hem dinsdag. Van de week lag de kleine al naar beneden zei de verloskundige. Heb t idee dat ze nu weer gedraaid is. Kan totaal niet voelen hoe ze ligt ofzo. Hihi
@Sheann ook al ingedaald of dat nog niet? Hier ligt meneer in stuit..dat was afgelopen zaterdag en heb t idee dat ie nog niet gedraaid is of k moet dat gemist hebben Ik kan er nog net bij met scheren..even proberen om mn buik heen te kijken hihi no way dat manlief dat doet..k ben pietje psies en t moet goed gebeuren haha!
Hier word scheren ook steeds lastiger maar op gevoel gaat het nog. Straks voor bevallingstijd maar extra controle met spiegel hihi. Lijkt me echt niks als m'n man dat moet doen haha. Hier ligt de baby vanaf 25 weken in stuit en is nog niet anders geweest tot nu toe. Hoop wel dat ie op tijd draait.