April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    #3821 Steeciaantos, 8 feb 2014
    Laatst bewerkt: 8 feb 2014
    @Dees Wat fijn dat je echo zo goed was! Geniet ervan! :D

@Angels mooi buikkie!! :D

@doglover Thanks voor de tip! zal bij Xenos ff kijken

@sunshine dat is niet leuk, sterkte ermee

@Maris oei! dat is ook niet fijn. Sterkte meis!

@Lieke haha ik ken dat, slaap momenteel niet heel veel 's nachts omdat het mannetje ook zoo actief is. Wij hebben ook al officieel de bijnaam Stuiterballetje gegeven.

@Musty Balen zeg! fijn dat het nu stabiel is.

@Hier Gister op controle geweest bij de Gyn voor het eerst, Die snapte sommige bevindingen van de VK niet helemaal waar ik eerst kwam, ze vond het aantal vruchtwater helemaal niet extreem veel wat de VK wel vond.Ze heeft een Echo gemaakt en alles was helemaal goed met de kleine man. Hij was ook lekker wakker en op de echo had hij een volle blaas hihi grappig gezicht om te zien. Daarna stak hij nog eventjes zijn tong uit. Krijg binnenkort weer een groei echo

& Gister mijn steunkous gekregen. Wat een fijn ding is dat zeg :), heb hem vanmorgen voor het eerst zelf aan getrokken en dat viel me eigenlijk hardstikke reuze mee. Heb nu eindelijk het idee dat ik me vrijheid weer een beetje terug heb haha. Kan nu weer redelijk gewoon lopen ondanks dat het nog niet helemaal pijnloos is.

De suikerwaardes zijn tot zover ook helemaal prima blijf keurig onder de 7.8 . :)

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @steeciaantos haha hier heet ie Christiano Ronaldo..doe k om manlief te pesten want die vindt Ronaldo helemaal nix :p maar indd zodra k me omdraai in bed of wat dan ook dan is meneertje wakker en aan het draaien..sta sochtends doodmoe op en lig er vroeg weer in savonds. .;)
    Goed te horen dat je controle bij de gyn goed was..zo zie je maar weer he..vk kan er ook wel eens naast zitten en een gyn ziet denk k meer zwangere over het algemeen..ik vindt t nu ook prettig bij de gyn..als dr wat nagekeken moet worden kkan dat ala minuut :) fijn dat je steunkous zoveel steun geeft en je weer beetje normaal kan lopen. .hoelang moet je die dragen?

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    rond 34 weken stoppen met die pillen en dan zien wat ze doet

4. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    super dat je goed hebt geslapen, en fijn dat manlief snel bij kon springen

5. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @steciaantos... fijn dat alles gewoon goed bleek te zijn bij de gyn!
    mooi dat je suiker stabiel is
    hoelang moet je de steunkous dragen?

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    is opzich nog netjes als ze eventueel met 34 weken komt..mijn broertje is 10 jaar geleden ook met 34 weken geboren en 2 weken in het zh gelegen en is nu een grote jongen van 10 jaar :)

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    daarom, en dan mag ik ook gewoon hier in t zh bevallen, moet zoiezo standaard eerste nacht blijven, dus dan wel zo fijn zo dicht mogelijk bij thuis en kids

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Nou indd wel fijn dat dat zo geregeld is :)

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Dag dames ik reageer zo even op jullie berichten maar ik zit op een verjaardag alleen ik heb nu in een keer toen ik opstond constante buikpijn gewoon echt in m'n gehele buik de hele voorkant eigenlijk , dit had
    Ik eergisteren ook al in eens maar echt accuut weten jullie wat dit kan zijn?

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sunshine nee geen idee eigenlijk. .komt me niet bekend voor..merk wel dat mn buik weer strakker gaat staan en dus weer gaat groeien..kan bij jou misschien bandenpijn zijn of je buikspieren? K heb nu pijn in mn liezen ook..

11. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik moet de steunkous ongeveer 2 jaar blijven dragen. Dat is misschien in de zomer wat minder prettig. Maar ik doe het toch maar gewoon. :) Gelukkig is het wel gewoon een huidskleurige kous. :) Ben allang blij dat het zo goed gaat want dan kan ik tenminste evengoed nog naar de 9 maanden beurs haha :D Daar verheug ik me al langere tijd op :)

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zolang nog joh..maar als het maar helpt das het belangrijkste toch :) en je hebt je bewegingsvrijheid weer terug op deze manier :)

13. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Steeciaantos, vervelend die steunkous, maar wel fijn dat het lijkt te helpen.... Kun je in ieder geval uit de voeten.

Hier heb ik een kindje met waterpokken..... De oudste, sinds gisteravond. Ben benieuwd of de jongste het ook gelijk krijgt, van mij mag ze, dan ben ik er maar vanaf..... Ben in ieder geval blij dat ik ze zelf gehad heb, voor mij kan het dus geen kwaad.....

Groetjes,

Elleke

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
  15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wow lieke! Je bent mooi gegroeid!! :)

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Thanxxx dat hoor ik in mn omgeving ook :) ze vragen nu of k een skippybal heb ingeslikt haha

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mooie buik lieke!

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789