Hihi, fijne dag gewenst mjs!! Rust lekker uit! Hier: Net een groot pakket ontvangen; DE WIEG!! Helaas ontbreekt de piekstok+grondplaat voor het hemeltje, da's dan wel weer balen... Zo maar es even Babydump bellen wanneer die dan komt, want het 'moet natuurlijk áf!!!' (en liever vandaag dan morgen!!!!) We gaan in ieder geval een poging doen de wieg vanavond in elkaar te zetten en gezellig op te maken! Zin in!!!!!!!
@doglover he vervelend de waterpokken! @Lieke super mooi buikje! oohh en die echo foto's ook zo lieff! @Musty ja dat is een behoorlijk lange tijd, maar als het werkt vind ik het niet zon probleem En wat een super mooie foto! @ikbien Ik ken het helaas ook ja. Ik slaap sommige nachten vrij weinig tot bijna niet. Helaas is dat bij mij ook vrij duidelijk te zien haha. Wat een super mooie foto! @Sheann wat leuk zeg een babyshower! @sunshine bah dat is ook niet leuk hopen dat het snel opgelost kan worden. @Hier Werd zondag helemaal een beetje verrast door mijn schoonzus omdat ik al een aantal weken een beetje in de put zat. We zijn lekker wezen shoppen bij de Action en ze nam me naam naar zon fish foot spa! Wat heerlijk zeg! Daarna lekker uit eten geweest en 's avonds ook nog eens naar de bioscoop naar Toscaanse bruiloft geweest. Een echte meiden middag Heeft me echt goed gedaan. . Maar wat de verassing is waar mijn vriend en schoonmoeder mee bezig zijn ben ik nog steeds niet achter haha Met mijn buikje begint het ook wel wat te worden.
Hier 30 WEKEN dansje nu echt aftellen Zal zo even buikfoto maken Mooie buik hoor ikbien! Rozanna ohw balen van de wieg als je m hebt wil je m natuurlijk gewoon in elkaar hebben Steeciaantos: wat leuk zo verassing heerlijk om zo even te kunnen genieten! Mooie buik
Ik dans met je mee ook al zit ik donderdag officieel pas op 30 weken Thanks!. Ja vond het ook ff heeerlijk ff geen gedoe
@Rozanna awww das dan weer jammer zeg..zeker even achteraan bellen.. @steeciaantos das wel erg lief dat ze dat gedaan heeft..doet je toch wel weer erg goed he zown dagje eruit zijn mooi buikie hoor! We zitten nu allemaal op de 30 weken..en nu echt aftellen!
Jullie nog plannen voor vandaag? Hier ga ik maar weer verder met strijken en poetsen en dan zal het al wel weer avond zijn , morgen om 9.10 groeiecho placentalocalisatie en afspraak gyn kan niet wachten
Grrrr.... de stukadoor meldt opeens af... daar gaat mijn strakke planning en nu kan ik voorlopig nog lang niet aan de babykamer beginnen! Om mij heen snappen ze niet dat ik dat echt heel erg vervelend vind. *kanweljanken* Jullie wel toch?
@ want2be: snap je heel goed.... Je wilt het gewoon in orde hebben. Hier lijkt het ook alsof het nooit af gaat komen, ml is 3weken bezig geweest aan het opnieuw schilderen van de meubeltjes.... Nu is dat klaar en nou kan ik zelf nog niks, omdat alles zo staat dat ik niet bij plinten kan voor het grootste deel..... Heb je enig idee wanneer de stucadoor dan komt? Of moet je nu op zoek naar een andere? Hier vandaag een "ik doe niet veel" dag.... Niet gewild, maar gewoon omdat er niets uit mijn handen komt. De jongste is naar de PSZ, door een vriendin gebracht en gehaald, maar nog steeds komt er niets van alles wat ik wilde doen.... Vanmiddag maar eens extra hard aan de kaartjes gaan knutselen, dan heb ik het gevoel dat ik nog iets gedaan heb.... Fijne dag allemaal!
Want2Be: Haha wij snappen dat wel ja. Ik heb vanochtend een Valentijns cadeau gehaald en wat boodschappen en ben gelijk gesloopt. De rest van de dag maar ff bijkomen.
ik snap je zeker. .wij gaan ook pas as weekend behangen. .had t liefst nu al klaar willen hebben maar moet echt geduld hebben..en das niet mn sterkste kant..ook de meubeltjes zijn nog niet geleverd terwijl we eind januari wat zouden horen..dus ik ga van de week even bellen wanneer ze denken te komen. .wil toch echt dat ze begin maart komen leveren..wordt je moe van van zulke dingen..
Hè meiden het doet me goed dat jullie het wel snappen... thanks! Hier kan ik in maart aan de babykamer gaan beginnen. Voelt wel wat krapjes, maar we houden de moed erin! Jullie ook sterkte Lieke en Doglover...
Bij ons is de babykamer bijna af,balen dat jullie nog niet verder kunnen maar dat komt wel goed! Positief blijven toch? Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan en bij de kapper geweest,oudste van school gehaald,en weer gebracht net dus die ochtend vliegr om,nu ff tv kijken en op bed liggen,pijn in me bekken is killing..
Hier gisteren gewerkt van 8.00u tot 22.00 (bij elkaar 2uur pauze). Daarna zo'n bekkenpijn dat ik niet meer kon lopen, zelfs naar de wc was een opgave. Nu nog nauwelijks last. Wel vnmorgen kunnen uitslapen (overdag vrij en zoontje bij oma) maar toch wakker geworden met stevige hoofdpijn. Ging niet over, na n paracetamol ist n stuk minder maar niet helemaal over. Vanavond weer werken, nu gelukkig maar 2.5uur, maar zie er zo tegenop! Had ook werk mee naar huis genomen om vandaag overdag nog wat bij te werken, maar kan er nog niet aan beginnen... pfff... *einde klaagzang*
miep84: Als het niet meer lukt om te werken zou je je ziek kunnen melden of met de arboarts een gesprek aanvragen. Het is niet niks om zwanger te zijn en te blijven werken. Sterkte ermee. Babykamer: Wij hebben geen aparte babykamer. Ik heb wel alles in huis maar we zetten pas op het allerlaatst alles in elkaar. Ik heb een ledikantje van Ikea waar een zijkant vanuit kant en deze komt dan naast mijn bed te staan. Lekker makkelijk met borstvoeding geven de eerste maanden.
Ja hoor ik snap je heeeeeel goed ! Vanavond een workshop haken , kan ik beginnen aan mijn poef voor de babykamer
Oh leuk...ik hoop dat ik ook nog aan haken toekom ergens tijdens mijn verlof, maar ik hou het wel bij slofjes en een mutsje
Wie van jullie gaat er een kraamfeest geven? Wij zitten in dubio... We hebben al 2 jongens rondlopen,een ks in het vooruitzicht en een man die 's avonds zeker 3x in de week weg is voor zijn werk.... Oudste op school,wennen aan het nieuwe gezinslid voor ons allemaal.Misschien is het verstandiger om een kraamborrel te geven?
Wij niet..laten gewoon iedereen apart komen en niet met zn 10en tegelijk. .zeker niet de eerste week dan doen we alleen de ouders en als ons manneke een week is dan mag iedereen komen. .eerst even zelf genieten van de kleine man