April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Musty jep ken het..hoor t ook op mn werk van klanten. ."voel je je ook zoals je eruit ziet?" En dat kan ik alleen maar beamen..zie dr soms echt niet uit..zou echt wel een lange nacht willen slapen maar ben steeds zo verrekte vroeg wakker helaas :( super gaaf zeg de bellypaint! :)

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @musty; super gave bellypaint!!

3. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    @musty Wauw super gaaf die bellypaint!!

@angels lekker laten kletsen...

@slaap wat is dat??? Hahaha

@ rozanna hoe was t vandaag??

Thanks voor alle reacties op t boxkleed.
    Morgen de uitslag van de kweek, vandaag was niets te vinden in de urine.

4. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi musty je buikschildering!

5. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    @musty: mooie belly paint hoor!! Wooow...

@goed eruitzien; moest ff naar de dokter voor een certificaat, niks bijzonders. Stelt de beste man me voor dat ik maar moet gaan mediteren om wat tot rust te komen. Dus ik denk dat ik er ook niet zo lekker uitzie :)

6. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    oh ja ik mag morgen ook mn 30 weken dansje doen, maar ben morgen de hele dag de hort op dus doe hem nu vast goed? :D

7. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb vandaag heel veel te doen en te onthouden maar het lijkt wel of dat echt werkelijk niks kan onthouden echt vreselijk , dit is van alle zwangerschappen echt de eerste keer dat ik me zo ,dom, voel arggghhh

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik slaap zo slecht de laatste dagen...pfff :( Van het weekend druktes,gelukkig de oudste nog 1 weekje school en dan een weekje vakantie niet vroeg eruit,niet haasten,heerlijk!

9. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    #3969 Steeciaantos, 14 feb 2014
    Laatst bewerkt: 14 feb 2014
    Ikbien wel fijn die extra controles :) fijn dat alles nou goed is.

Angels88 nooit van gehoord.

Musty nee uit eindelijk niet gevonden, dus het cadeau maar gewoon goed verstopt haha. Wat een super mooie foto´s zeg! :D.

Yeah gister ook de 30 weken bereikt! ;)
    Hier een heel actief kindje in de buik. Vaak zie je gewoon een aparte bult omhoog komen omdat ie aan het bewegen is :p.

Mijn schoonzus was hier laatst en wou ff voelen want die had de kleine nog niet gevoeld omdat hij telkens rustig was. (Die wordt ook peet tante van het kindje).
    En nu was hij dan heel erg actief, ze schrok er helemaal van zo duidelijk dat alles te voelen was haha :D En gelijk helemaal via FB te delen hoe geweldig ze het vond. Vind dat enthousiastme helemaal geweldig :D

10. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Heeel herkenbaar. Ik vergeet ook een hele hoop dingen momenteel. Alle afspraken die ik heb, heb ik ook heel verstandig gelijk maar opgeschreven in me agenda. Tis bij mij vooral drama om te onthouden waar ik dingen neerleg en het domme ervan is dat ik wel onthoud waar mijn vriend alles neer legt. ;);)

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Nou lekker daggie zo , veel te veel gedaan wat erin resulteerde dat ik smiddags alleen maar zat te zuchten en steunen op het werk ( werk ook in het bedrijf van ml, die was dat gesteun zo zat dat hij zei blijft aub thuis tot na je verlof , ik janken natuurlijk ! Maar nu ik het heb laten bezinken geeft het mij ook wel veel rust.
    Morgen nog 1 dag op mijn andere werk en dan heb ik vakantie rn aansluitend verlof !!! Joepie klaar !

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Mjs ahw balen zeg nou dat is niet zo leuke opmerking van ml Maarja als je echt niet meer kan dan is het ook wel te begrijpen toch
    Gelukkig heb je bijna verlof!

Hier gaat het slapen nog redelijk goed alleen het inslapen duurt langer meestal pas rond een uur of 1 en de laatste dagen kan ik heerlijk uitslapen we hebben een brief na de woningbouw gestuurd over de overlast van de buurvrouw en de laatste dagen is het verdacht rustig dus ik denk dat ze er bericht van heeft gehad

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @mjs dat zal er zeker rot uitgekomen zijn maar nu kan je lekker genieten en tot rust komen :)

Ben ook zoooo vergeetachtig. .moet ook alles opschrijven op de week kalender. .normaal ben k niet zo haha!

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Trouwens dames vraagje hoe beleven/beleefde jullie dat nu (voor wie het de eerste is) of bij je eerste kindje de laatste weken met z'n 2e zijn, ik zij mijn vriend gister dat ik heel erg uit kijk als de kleine er is maar dat ik ook wel echt nog even geniet van de laatste weken met z'n 2 want dat moment van ons gezin bestaat uit mij en me vriend krijg je nooit meer terug, Vl. Vond dat maar raar dat ik er zo over dacht want hij kan niet wachten tot onze zoon er is, maar is dat nou zo raar voor mij of hebben jullie dat ook (gehad)
    Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar deze tijd met z'n 2 krijg je nooit meer terug, vind moeilijk uit te leggen maar gewoon de periode van overschakelen met z'n 2 naar met z'n 3 dat moet toch gewoon een super tijd zijn en nog even alles eruit halen

15. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Hier nog niet vergeetachtig... (even afkloppen)!

Vandaag bloed laten prikken & soort rondleiding gehad in het ziekenhuis... oohooh wat was dat anders allemaal dan in mn hoofd! Nu begrijp ik waarom ze een nieuw ziekenhuis aan het bouwen zijn zeg haha... tog maar nadenken over een evt thuisbevalling... weten jullie al waar je bevallen wil?

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sunshine voor ons ist ook de eerste maar we kijken wel heel erg uit als ons manneke er is..heerlijk met zn 3tjes een gezinnetje vormen..maar we gaan tussen de verbouwing stress nog wel eens met zn 2en weg..nu kan het nog hihi maar niet lang meer ;)

@Angels hier 4 maart voorlichtingsavond in het zh..ik beval int zh..vindt het toch wel wat prettiger maar das ieder zn ding..ent zh is hier 10 min vandaan :)

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Lieke: gelukkig ben ik niet de enigste kijk er ook echt erg naar uit maar Vl. Snapt niet als ik zeg ik vind ook heerlijk om de laatste weken nog met z'n 2 te genieten

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sunshine ml hier gelukkig wel..die vindt t leuk om te klussen aan de babykamer en daarna even met zn 2en op de bank te hangen. .even relax en chill modus haha strax hebben we ons manneke die ons hele leven gaat veranderen in positieve zin :) kunnen niet wachten om m te zien :)

19. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    @angels ik heb woensdag rondleiding gehad. Ik schrok even van de kraamsuites. Kreeg ff een naar gevoel. Dit kwam ook omdat ik zoiets had van zo had ik het niet in mijn hoofd en omdat het wel opeens heel dichtbij komt. Maar ik ga toch lekker in het ziekenhuis bevallen. Na een tijdje voelde ik me alweer op me gemak.

@sunshine manlief en ik gaan ook nog een nachtje samen weg. Aan de ene kant kan ik niet wachten tot ze er is. Aan de andere kant denk ik soms ook zo als jij...

20. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sunshine ik snap je wel hoor. Het is gewoon het idee dat t over een paar weken echt zo ver is, die definitieve verandering. Ik denk er ook wel eens aan.

Zit de baby bij jullie ook zo hoog? Ik heb er echt last van. Hier ligt ie nog steeds in stuit en t hoofdje zit zo hoog en in de weg. Ik krijg er steeds een benauwd gevoel van, maagzuur en pijn in m'n ribben heb ik ook steeds. Ik vind het liggen snachts ook echt vaak benauwd aanvoelen. Komt dat omdat ie in stuit ligt of heeft iedereen dit?

T lijkt ook of ik weeeeer verkouden ga worden juist nu ik net van t hele gedoe af ben. Weer zere keel, oren hoesten en m'n neus gaat ook weer meedoen :( Ik hoop niet dat het hele riedeltje zich gaat herhalen en ik er straks weer zo bij loop zoals ik de 2 maanden hiervoor gedaan heb.

Deel Deze Pagina