April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik wilde ook altijd kost wat t koste thuis bevallen,maar mijn eerste moest in t ziekenhuis met 22wk,kreeg een herkansing met mijn oudste maar rond 30 weken kreeg ik sterke drang in t ziekenhuis te willen bevallen,vond het fijner dat ik wist dat er een team artsen aanwezig zou zijn,kreeg ook nachtmerries over de eerste bevalling,achteraf geen slecht 'voorgevoel' geweest met 41 wk een sterrekijkertje,ruime 8 ponder en een uiteindelijke ks. Ik zou zeggen volg je gevoel!

2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    sintjes: Ik heb het ook steeds benauwd en gisteren erg last van maagzuur maar mijn kleine logt al met z'n hoofdje naar beneden. Als de kleine zou draaien dan kunnen ze met de voetjes in je ribben trappen dus daar heb schiet je ook niks mee op.

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Angels88 Bij ons was het plan eerst om thuis te bevallen, maar vanwege de trombose en de zwangerschaps diabetes moet ik verplicht naar het ziekenhuis. Ik heb over 2 weken ook een voorlichtings gesprek daar over de bevalling etc.

Sientjes Die van mij zit ook redelijk hoog maar wel met zijn hoofd naar beneden dus ik krijg telkens zijn voetjes tegen mijn ribben aan. Heb af en toe ook last van zuur daardoor ook met name omdat die van mij ook echt veel beweegt.

Sunshine hier ook een eerste kindje. Mijn vriend kan ook niet wachten tot onze zoon er is. Ik ook niet, maar heb ook dat ik nog lekker van mijn buikje wil genieten want vind de zwangerschap echt super snel gaan.

Maar we genieten momenteel ook heel erg van de tijd die we nog met zijn 2en kunnen doorbrengen. Gister had ie heel lief kaarsjes aangestoken en lekkere dingetjes op tafel gezet en 2 roosjes voor me gekocht. Hebben we lekker samen een filmpje gekeken.

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier ligt ie ook erg hoog maar hij draait nog steeds alle kanten oo..ene keer voel k een hoofdje boven en dan weer voetjes of hij ligt ineens overdwars..ben benieuwd wanneer ie goed gaat liggen. .3 maart controle dus dan gaan we het zien..spannend!

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Sientje: nee hier is de kleine gedraaid :) ohw wat vervelend beterschap ermee!
    Sheann: hier schopt hij gelukkig nog niet tegen de ribben maar meneer ligt ook het liefst met z'n tenen bij z'n mond :p dus ik heb nu echt een bolletje onderin haha

Steciaantos: dat is echt lief van je man heerlijk dat even nog genieten met z'n 2

hier echt beroerd geslapen tot half 5 wakker gelegen en om 9 uur weer wakker

Ik moet in het zh bevallen ook altijd m'n voorkeur gehad

6. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Bij mij ligt ze al een hele tijd hoog waardoor veel last van benauwdheid.

Wij vinden de tijd zo snel gaan, tuurlijk willen we ons kleine meisje knuffelen en zien... maar eerst nog even lekker genieten met zn 2e (& de hondjes)... dus ik begrijp je heel goed!

Heb sterk het gevoel dat ze eerder komt...! Maar wie weet, misschien blijft ze wel zitten tot 42 weken haha... we zullen het meemaken..

Fijn weekend allemaal!

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Wat fijn dat andere me we begrijpen Hihi
    Ik heb ook een gevoel dat hij eerder komt weet ook niet waarom Maarja helaas laten ze zich niet plannen wanneer te komen

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier gaan ze je strippen of inleiden met 41 weken..sowieso laten ze je niet tot 42 doorlopen..ben erg benieuwd wanneer meneertje denkt dat t wel tijd is om te komen haha! mn schoonzus liep 16 dagen overtijd van mn neefje..zouden ze gaan inleiden maar meneer kwam alsnog spontaan ;)

9. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb ook het gevoel dat hij eerder komt. Is eigenlijk alleen maar wishful thinking :D zul je net zien dat hij tot het eind blijft zitten.

10. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb al 2x gedroomd over 13 april...
    Maarja wat dat zegt...

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb voordat k zwanger werd gedroomd over 20 april. .heel raar maar das nu wel de uitgerekende datum. .ben erg benieuwd wie van ons als eerste gaat bevallen en wie als laatste :)

12. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik had gedroomd dat ik een jongetje kreeg maar heb nog niks gedroomd over een datum. Als ik met hetzelfde termijn (39.2 wkn) beval als mijn eerste dan beval ik op mijn verjaardag.

13. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Das wel heel spannend zeg als je die datum nadert..je weet maar nooit..komt wel eens vaker voor ;)

14. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik heb een gevoel bij 14 april of 19 april

15. ikbien

ikbien Bekend lid

15 mei 2013
    508
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ikben 21 april uitgerkend.
    Als ik te laat beval kan ik bevallen op mijn vaders verjaardag, mijn moeders verjaardag of mijn eigen verjaardag. Hahaha
    Ergens zou ik dit niet willen maarja, je hebt t niet voor t zeggen he.

Ik heb toen ook gedroomd over dat het een meisje werd.
    En dat was ook zo. We zullen zien.

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @sunshine..... wij hadden dat gevoel helemaal niet
    maar wij wachte toen al 5 jr op ons meiske we waren meer dan klaar ;)

@mjs... oww meis, denk dat het er rotter uit is gekomen dan bedoelt, neem lekker je rust, knuff

@vergeetachtig zijn... ben zo dement als een deur :) overal alles opschrijen en plaknotes

@lieke... few... niet de enige dus... ik kom ook als een zombie op mn werk
    loop nog vaak oude clienten tegen t lijf van toen ik op de afdeling werkte.
    en dan krijg ik een klopje oid van nog even heh
    tot 2 wk terug bouwde ze ook elke keer mn bureau vol, van ow dat doet ze wel effe...normaal geen moeite mee, maar nu was ik er ook even klaar mee heb alles gepakt en hun bureaus eens goed volgebouwd met klusjes die ze al eeuwen zouden doen:):x ben dr op t moment ook heel assertief in

@buikschildering, ben dr helemaal blij mee, hij is niet 'perfect' maar t koste me moeite om te staan voor de schets, mn bloeddruk keldert elke keer als een gek.

verder de zoveelste slechte nacht, en ben echt belabberd en moe, al aantal weken wat snotterig en elke keer bloedneuzen, maar wordt steeds erger en voel mn linker bijholtes inmiddels goed. Bi is behoorlijk hels inmiddels
    en vaak naar de wc :$ en niet voor kleine beetjes maar hele liters... waar dat vandaan komt

veeg mij maar bijeen vandaag, ik weiger mn huispak vandaag uit te doen:)

17. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Trouwens mij tante geeft een trouwfeest als ik 38 weken ben het is 3 kwartier rijden hier vandaan en halfuur van het ziekenhuis maar ik begin te twijfelen of et verstandig is te gaan, Vl. Gaf zelf al aan als we gaan drinkt hij niet maar als het dan al een beetje rommelt zouden jullie dan gaan? En gewoon de maxicosi en vlucht tas in de auto meenemen voor de zekerheid of zouden jullie dan thuis blijven? Ik denk zowizo niet dat ik dan nog makkelijk de avond door kom qua energie maargoed

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @uitgerekende datum.... half/eind mrt
    april gaat t hm echt niet worden. hoop alleen heel hard niet op ons manneke's verjaardag. durf ook nog niets te plannen ervoor

19. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    sunshine: Hoe laat is het feest? Gewoon even afwachten hoe je je dan voelt. Ik zou in ieder geval niet gaan.

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Weet niet zou zo eventjes kijken op de kaart en ook de datum of 4 april of 9
    April is het feest ben momenteel
    Even boven strijken dus laat zo weten

Deel Deze Pagina