@ Lieke wat gaaf zeg! Je bent wel blij zeker dat er eindelijk schot in de babykamer zit? Hierbij nog mijn buikfoto van afgelopen zondag 30 weken! Bekijk bijlage 378654
@ Lieke: leuk die rand, ook leuk met die kleuren eronder. ..... ik zal, als ik me goed genoeg voel, vanmiddag proberen foto's te maken vN ons kamertje, dat is nu ook ver klaar..... tot nu toe nog geen schoppen gevoeld
Oh jeetje doglover , dat is wel erg naar. Zou me er ook niet goed bij voelen. Vanmiddag mag ik voor de in take naar de anesthesist ,en aansluitend naar de gynaecoloog dus weer een middagje ziekenhuis hier. De babykamer is behangen en zaterdag gaan we het boeltje opbouwen . Joepie , als het klaar is post ik wel een foto,tje . Liefs
Thanxxx meiden! Ben dr erg blij mee ja nu gaat ml vant weekend de verwarming aanleggen..en 24e de meubeltjes! @Doglover ik hoop dat t snel gaat bewegen. .soms beetje porren wil ook wel eens helpen.. @mjs suc6 strax int zh! @Maris mooi buikje hoor!
Mooie buik maris En leuk zo dat behang lieke Hier begon de paracetamol uit te werken nou helse pijn aan m'n kies en het is toch zeker weten het sneetje niet dus heb de vk gebeld wat ik nu kan gaan doen tegen de pijn want nog 9 weken elke dag 6 paracetamol is voor mezelf al niet goed laat staan de kleine word vanmiddag terug gebeld maar ik ga dit niet volhouden als die kleine er straks uit is mag Vl. Me meteen doorrollen naar de tandarts om ze er uit te laten halen
Heb al gepord, gesprongen, geduwd, op mijn linker zij gelegen, maar het enige dat ik tot nu toe voel is harde buiken en steken net boven mijn vagina zeg maar... ben dus echt ff niet blij... mjs succes in het ziekenhuis.
Hoe is het nu? Ik heb altijd gehoord dat cola en chocolade ook een combi zijn die beweging kunnen uitlokken. Al geprobeerd?
@DeesDees, sjonge meid wat een nare situatie. Ik wil je veel sterkte wensen met het verwerken van weer een verlies.
Hier vanmorgen een groei echo gehad. Mannetje was weer goed gegroeid. Lag alweer lekker te duimen en te bewegen en had een volle blaas hihi. Hij zit op 1562 gram.
Doglover , ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Hier alles ok, groot kereltje , 1880 gram ong. Lange benen die zitten op ruim 33 weken ( dit hebben al onze kindjes , genetisch bepaald Eigenlijk niks bijzonders en daar ben ik erg blij mee