Mooi kleurtje sunshine! @ikbien Rustig aan meid,hopelijk blijft die kleine nog eventjes zitten... Hierzo was ik gisteren ook zo moe,denk een inhaalslag slapen gedaan van de beurs,me buik stond erg strak en heb gistermiddag 2,5uur geslapen. Deze week heeft de oudste vakantie,lekker rustig aan doen vandaag word een mooie dag weer dus lekker naar buiten.
Ikbien: ff goed je rust pakken nu hè, is nog een beetje vroeg..... Ik heb vanalles gehaald op de beurs, maar het meeste was nuttig..... Nieuwe set flessen, gel voor doorkomende tandjes, pratende woezel (pip hebben we al en mijn man wilde woezel alvast halen voor repelsteeltje), w&p pyjama, w&p boek, bijen pakje (foto volgt), nieuwe dubbele babyfoon.... En een 3D echo laten maken..... Nu een rustig dagje, 2 weken geleden de oudste de waterpokken, nu sinds gisteren de jongste..... Ben er dan voorlopig wel vanaf, had al niet meer verwacht dat ze het nog zou krijgen.....
@Sunshine mooi zeg!! @ikbien rustig aan meid en hopelijk blijft de kleine nog even lekker zitten. .maar t zal wel even schrikken geweest zijn.. Hier is zojuist t kamertje geleverd..vanavond met ml in elkaar zetten...yesss
@Ikbien Dat zal wel even schrikken geweest zijn!. Doe lekker rustig aan!. Leuk dat je een gezellige babyshower heb gehad. @Sunshine Mooi zeg het kamertje! @Lieke Wat fijn zeg! Nu begint het echt wat te worden hé! Hier vanmiddag weer op controle bij de Gyn en even langs de gemeente om de betaling van ons huwelijk te regelen!
meiden ik lees wel alles, alleen mn energie is ver te zoeken enige wat ik bijhoud is fb zoals paar hebben kunnen lezen heb ik t weekend in het ziekenhuis doorgebracht vrijdang begonnen met zeurende buikpijn, maar dacht banden evt indalen na t avond eten werd het erger en pijnlijk en ondanks de remmers aan t puffen en klokken gegaan, bleef wel heel onregelmatig douchen warme kruik vroeg bed in... nacht was rampzalig, sochtends gebeld en moest me meteen melden, ctg was niet mooi behoorlijk wat activiteit geregistreerd, urine op kweek.... toucheren bijna 2 cm gyn gesproken, ze gaan het naast de remmers die ik heb verder niet meer tegen houden, komt ze dan komt ze en mag ik gewoon hier bevallen mocht tussendoor even paar uurtjes naar huis van dr en de kids zelf instoppen en me daarna melden voor weer ctg en opname voor zoiezo de nacht de ctg was nog beroerder dan van de ochtend, toucheren bleek zo goed als geen verandering dus dat is goed nieuws! flinke injectie gehad met een cocktail voor t eerst sinds tijden geslapen als een roosje ctg was gisterochtend stuk rustiger, nog steeds wel activiteit maar heel wat minder en mocht tegen de middag naar huis naar mn eigen bed afgelopen nacht was alweer een ramp met slapen maar goed dat was even een update laatste dingentjes maar ast gaan regelen voor de zekerheid
Jeetje musty wat een verhaal! Wil je veel sterkte wensen en hopelijk blijft de kleine nog ff zitten....
Het gets mutsym wat een onrustige zwangerschap heb je toch , balen , hopen dat ze nog even blijft zitten.
@ikbien en Musty, hopelijk blijven jullie kleintjes nog even bij hun mama zitten... @mjs: het begint al wat te worden! Leuk hoor! @hier: Auto gisteren stukgegaan (hebben er maar 1, een xsara Picasso), kosten zijn rond de 1000,- Zwaar in dubio of we een andere aanschaffen, of toch laten maken. 8 mnd geleden nog voor 500,- laten maken. Auto is uit jaar 2000, dus toch alweer 14jaar oud. Garage zegt nu dat na deze reparatie we weer een tijd vooruit moeten kunnen, maar ja blijft toch altijd afwachten... Vanavond nog maar is flink over hebben, morgenvroeg zouden we laten weten wat we ermee doen... pff... kheb nog geen idee.. Morgenmiddag (met leenauto) naar Nijmegen voor GUO echo, spannend!!
Dankje dames vond het zo leuk het schilderen gister had nog verf over denk doe de andere kamer ook maar zo leuk was et niet in me eentje gister hielp Vl mee maar vandaag viel het vies tegen, Musty wat een verhaal niet leuk hopen dt de kleine mooi nog even blijft zitten Miep wat balen van de auto is ook een flink bedrag om in een keer te moeten kiezen, wel veel succes morgen! Hier morgen weer uitslag van de schildklier en moet naar de oogarts en alweer 32 weken en woensdag komt de kraamzorg voor intake en daarna afspraak bij de vk Had de huisarts nog gebeld over dat ik dacht dat de maagpijn eventueel van een voedsel allergie kwam Kreeg ik als andwoord dan moet ik maar niet meer eten waar ik denk last van te krijgen dus een test doen ze niet -.-
Woensdag moet ik voor die glucose test met dat drankje, tijdje terug hier voorbij zien komen.. Maar weet nou niet of iemand zwangerschapsdiabetes heeft uiteindelijk? Ik moet de test doen omdat bij de groeiecho t buikje van ons meisje boven de lijn is... Denk zelf dat ze verkeerd hebben gemeten want 10 dagen ervoor bij de pretecho was alles nog goed en kwam ze op ongeveer 1300 gram uit... Bij die groeiecho 10 dagen later ineens 2 kilo... Volgens mij heb die vrouw het echt niet goed gedaan want hoorde haar ook zeggen zoiets ofzo bij het meten (grrr boos) & de verloskundige zegt ook met voelen dat het voelt als een gemiddeld kindje, voor de zekerheid wel even die test doen.
@Musty jeetje zeg heftig allemaal. .nu maar hopen dat jullie meisje lang blijft zitten! @mjs wat leuk geworden! @miep das flink balen! @Angels suc6 met de suikertest..zekerheid voor alles he @Sunshine ik ben gestopt met de kiwi's eten en heb nergens last meer van Gelukkig..even uitzoeken waar je niet tegen kan dus..
@Musty: hopelijk blijft de kleine nog ff zitten, maar dat moet wel schrikken geweest zijn zeg..... @ Miep: das balen hè van de auto.... Morgenavond moet die van mijn man weggebracht worden, woensdag APK, maar meestal levert dat ook nog extra kosten op..... Hoop het niet @ Sunshine: ik heb enorme jeuk, zonder dat er van de buitenkant iets te zien is, maar waarschijnlijk is dat latex allergie. Een allergietest doen ze niet tijdens de zwangerschap, omdat dat heel vertekenend kan zijn....
Vandaag heeft mijn zusje een minishoot van mijn buik geschoten. Was wel lastig want normaal sta ik aan de andere kant van de camera. Als ik de foto's heb bewerkt zal ik wat laten zien. Zo te lezen heeft iedereen wel ergens last van. Sterkte en slaap lekker voor zo meteen.
Ja ik heb last met kiwi's, banaan en als wij een condoom gebruikte kon ik meezingen in de kerk zo pijn deed dat, lijkt ook beetje op latex-eiwit allergie, Het kamertje is hier eindelijk weer klaar zal even foto's bijvoegen
Wist niet dat er ern topic april was! Hoop dat ik me nog mag melden hier tegen het einde aan . Nog 2 weekjes werken en dan mn verlof! Vind het spannend!
Wat mooooii Sunshine!! Hier gaan we zometeen nog even knutselen hihi en dan meteen zn bedje opmaken en morgen hemeltje halen bij prenatal