Gelukkig maar ik hoor van mensen om me heen alleen maar ohw je buik is niet zo groot he -.- en er zei zelfs iemand dat ze dacht dat ik 16-17 weken ben -.- de enigste die me dag een beetje goed maakte vandaag was de oogarts die zij volgendsmij loop je bijna op het einde of niet? Toen ik zij 32 weken te zijn schreef hij dat op dus volgendsmij had hij het nog niet gelezen in m'n dossier
Snap niet waarom mensen dat toch zeggen? Als je kindje maar goed groeit,de ene buik is de ander niet....??
Ik snap dat ook niet nee, of de reactie van ohw dan ben je het straks ook zo weer kwijt,,, terwijl ze weten van m'n medicatie die ik nu dubbel Moet slikken voor de kleine dus de eerste dagen loop ik straks met dubbel zoveel schiltklier hormoon want dat moet uitwerken en vliegt het er ook zo weer af, en ik heb een hele tijd zoveel moeite gedaan om van m'n ondergewicht af te komen dat ik er niet weer op zit te wachten maargoed
Wat een mooie buikjes zie ik voorbij komen zeg! Het ene buikje ist andere buikje niet indd en t belangrijkste is dat onze ukkies het goed ddoen Thanxx allemaal heb weinig plannen vandaag..vanavond werken en net met moeders prenatal in Rotterdam onveilig gemaakt. .hemeltje en woezel en pip ledikantlaken gehaald. .ik ben weer blij! Gisteravond zn bedje in elkaar gezet en opgemaakt maar dat ga ik nu weer overnieuw doen want woezel en pip wil k erop hebben hihi. .comode staat in elkaar alleen de grote lades er nog in en morgenavond de kledingkast. .dan moeten dr nog wat kleine dingen gebeuren maar dat komt wel goed mag ml doen gaatjes boren hihi. .kan k zondag kleertjes gaan wassen @steeciaantos fijn dat de controle goed is!
Sunshine: Ik vind het een mooi bescheiden buikje. Niet al te groot en met kleren aan lijkt hij waarschijnlijk nog kleiner. Tenminste dat heb ik wel en mensen vinden mijn buikje ook vrij klein.
Ja vind dat altijd zo raar,maar goed,ik laat mensen altijd lekker kletsen haha @lieke Wat leuk dat je eindresultaat nu in zicht komt,dan ben je toch nog op tijd klaar
Dankjewel! Beurt me weer op als andere dat Zeggen, snap echt niet day mensen graag commentaar op Een ander geven, heb je een iets grotere buik dan is het dat je teveel eet ( hoort een vriendin van mij al Weken) en als je een kleiner buikje hebt krijg je er commentaar op of vragen ze zich af of het wel goed gaat met je kindje of dat je wel genoeg eet,,:s Ja hij lijkt dan nog kleiner Trouwens net telefoon gehad van de internist bloedwaardes zijn goed en ze schrijft vast een recept voor van 150 mg voor na de bevalling dan kan ik langzaam weer gaan afbouwen en moet bellen zodra ik bevallen ben voor een nieuwe afspraak
@Rozanna indalingsweeen misschien? Ik heb ook zoiets wat jij beschrijft maar geen kramp en pijnlijke harde buiken. .heb wel gehoord en gevraagd op Facebook groep en die spreken over indalingsweeen. .ik heb maandag weer controle ga het dan even vragen.
Keurig buikje sunshine , niks mis mee . Tja het is mijn vierde kindje en ik ben fors dus de mijne is ehhhhh anders van vorm zeg maar maar goed dat moet je alleen maar mee sjouwen
Idd niks mis mee sunshine! En wat mjs zegt,voor mij is dit ook de 4e zwangerschap dus alles is al eens uitgerekt. Lekker genieten meis,anderen lekker op zijn hollands laten lullen
@lieke en rozanne Dat kunnen idd indalings weeën zijn,zoals jullie het omschrijven heb ik het ook gehad bij mijn jongens. Ik heb nu vooral last van me litteken wat trekt en vooral savonds zeer doet. Het begint ook weer rood te worden...
Mooie buikjes allemaal al hoor! Hier nog 5 1/2 week te gaan! Vind het echt spannend worden! Nog 1 1/2 week werken en dan gaat mn verlof in... Raar gevoel eigenlijk! Maar mn zwangerschap verloopt goed! Onze meid ligt op schema, en is op sommige dagen actiever dan andere dagen.. Merk ook dat ik wat vaker harde buiken krijg (misschien indalingsween???) Verder moe, moe en nog eens moe! Maar denk dat als eenmaal mn verlof ingaat dat ik kan rusten! (laatste dagen zijn op mn werk superdrukke dagen ivm leveringen carnaval....)
Hier weer bij de vk geweest alles was goed en de beeb lag nu ook met t hoofdje naar beneden! Over 3 weken de volgende keer dan de liggingsecho. Hebben jullie ook zo'n pijn in je ribben? Echt het gevoel dat t niet hoger meer kan! Maar gaat het nog hoger groeien weten jullie dat?
@mariannetje Fijn dat alles zo goed verloopt bij jou! . Het komt nu echt dichtbij hé! ik vind het ook super spannend en ik zit pas in week 31 Hier bij de internist geweest even gekletst over de situatie. Moet morgen bloedprikken zodat ze kan kijken wat de bloedverdunners precies doen. En of ik de dosering moet verhogen van 1x per dag naar 2x ( Dat willen ze waarschijnlijk so ie so vanaf de 36e week gaan doen) Ik moet dat bloed af laten nemen 4 uur na dat ik die bloedverdunners geprikt heb en dat is heel fijn morgen avond om 22.00 dat ik nog eens in het ZH moet zijn omdat ik ze vanaf het begin om 18.00 prik. Bah wat een rottijd normaal lig ik dan al lekker in me bedje te slapen. . Daarbij mag ik geen ruggenprik krijgen als de bevalling is begonnen vanwege die bloedverdunners. En ik moet ik na de zwangerschap als ik anticoncepie wil gebruiken een Mirena spiraal nemen ivm de hormonen die ik de Pil zitten daardoor wordt de kans groter dat de trombose terug komt. Daar baal ik wel even van maar het is niet anders
Fijn dat alles goed was!. Ik heb vooral pijn in me ribben als de kleine begint te bewegen en te schoppen .
kan je dan ook meer druk op je blaas/bekkenbodem krijgen? Dat heb k nu vooral. .niet pijnlijk maar meer irritant. .
Jeetje wat een gedoe allemaal zeg..maar zolang je er baat bij hebt ist alleen maar goed..hoelang moet je de bloedverdunners blijven slikken?
Vndaag nieuwe (2e handse) auto gekocht, helemaal blij mee! Volgende week ophalen Vnmiddag ook GUO gehad, alles was goed! Nu 33wk en 2dg. Kindje weegt nu 2700gr en zal bij de geboorte tussen de 3500 en 4000gr zitten, mits ik t haal tot 40wk, zeiden ze. Oudste was 3670gr bij geboorte, ze schatten dat t deze keer ook rond dat gewicht zit, waarschijnlijk net wat hoger. Baby had al lekker speklaagje. En hoeveelheid vruchtwater was prima gemiddeld. Heb zelf ook t gevoel dat t eerder gaat komen dus btje bevestiging gehad vndaag. Goed, we wachten af! morgen afspraak maken voor 36wk, liggingsecho.