Ik heb hem al een tijdje klaarliggen zodat ik er af en toe wat in kan gooien maar tot nu toe zit er maar weinig in.
Al weken ligt er alleen telefoon oplader in haha ik denk dat ik m ook rond week 36 in orde maak maar het zal me Ook nix verbazen als het pas gebeurt als de bevalling begint anders ga ik die weken alleen maar lopen piekeren of ik wel alles heb en dan word die tas nog wel paar keer uitgepakt en ingepakt Kraamzorg komt zo en vanmiddag naar de vk ga ik is even vragen wat de bedoeling is na de bevalling of ik langer moet blijven ivm me medicatie van de internist mag ik gewoon lagere dosis gaan nemen de dag na de bevalling en dan 4 weken later bloedprikken maar uit ervaring weet ik dat ze je met echt te hoge waardes niet naar huis laten gaan en elke dag laten prikken
Vandaag had ik die GTT test... Nou helaas niet af kunnen maken. Na 1 uur moest ik overgeven oeff schaamde me... Zat buiten op het bankje voor de ingang want binnen was het zo warm en benauwd. Nou bijna iedereen liep door, gelukkig ging 1 vrouw me helpen dat was echt wel lief! Nu maandagavond naar de verloskundige om te kijken of ik die test nog een keer moet doen... He bah wat baal ik
@Lieke ik ga er ook binnenkort mee beginnen de vluchttas. Ik heb van mijn kraamzorg een lijstje gekregen wat ik ongeveer moet meenemen.
Getsie Angels, das echt minder.... Hoop dat je het niet nog een keer over hoeft te doen, want het lijkt me vreselijk. Heb op de negenmaandenbeurs een muurstickers besteld, wel een tekst die je vaker ziet, maar aangepast aan de kamer, dus toch nog een beetje uniek.... Nog wat kleine dingen zoeken om de boel een beetje aan te kleden en dan is het eindelijk klaar.... Nu onze eigen kamer nog, want dat lijkt intussen wel een opslagloods.... En ik zie er enorm tegenop om daar aan te beginnen, ook al omdat ik iedere keer maar kleine stukjes kan doen als de meiden even weg zijn, had het gepland voor gister en morgenochtend, maar aangezien de jongste thuis is met de waterpokken, gaat dat ook niet lukken..... BAAAAAAL......
Wat vervelend zeg!. Ik vond die test ook geen pretje bij mij werd die kleine in mijn buik er een beetje onrustig van en werd er ook misselijk van. Wel erg dat iedereen dan ook gewoon door loopt :x Ik moet die test 3 maanden na de bevalling ook weer doen om te kijken of de zwangerschapsdiabetes dan weer weg is
Ja echt een gedoe, ze waren halfuur aan het bellen om het op zon laat tijdstip nog voor elkaar te krijgen dus nu mag ik vanavond om 22.00 heen. Ik heb van die spuitjes bloedverdunners omdat ik vanwege de zwangerschap geen tabletjes mag en die moet ik tot 6 weken na de bevallen blijven prikken.
Ff een snelle update , we hebben binnen 6 weken gewoon ons huis verkocht joehoe !!! En de overdracht is ook nog voor de bevalling , ike ben zo blij
Zo, dat is snel. Hopelijk krijgen wij ons huis ook zo snel verkocht. We wachten nog wel tot na de bevalling.
Gefeliciteerd! Fijn dat in deze tijden dat de huizenmarkt zo slecht gaat je toch zo snel je huis heb verkocht,geniet,maar ook rustig aan he voor je zwangerschap Wij willen ook verhuizen maar durven het niet aan... misschien volgend jaar maar eens kijken...
Zo dat is mooi mjs gefeliciteerd ! Hier vanmiddag bij de vk geweest en de kleine man ligt al diep in de bekken alles helemaal in orde en de 12e maart hebben we weer een groeiecho
pffff zeg gelukkig kan je er nog heen maar wat je zegt..lig liever op dat tijdstip in je bedje nu..hopen dat t snel gaat vanavond int zh..oohh je prikt ze..je zit er voorlopig nog wel aan vast dus..en na de bevalling houden ze je dan ook nog in de gaten neem ik aan?
@mjs wauwww gefeliciteerd das goed nieuws!! Nu hopen dat jullie snel overkunnen en t kamertje kunnen gaan inrichten @Angels awww das balen zeg..en zeker als er nog eens mensen gewoon doorlopen en het zogenaamd niet zien pffff. .ben benieuwd of ze je m nog een keer laten doen.. @Sunshine ik heb t idee dat meneertje hier ook al ingedaald is..heb constante steken in mn bekken en voel alleen maar beentjes bovenin trappelen nu..maandag controle en dan gaan we het zien. .ben benieuwd Zojuist meneertje zn bedje opgemaakt met hemeltje erbij..zoooo cute!! gisteravond toen k thuiskwam was ml al bezig de laatjes van de comode in elkaar aant zetten..hoe lief! Dus ik blij alleen de kledingkast in elkaar zetten en wandrekje ophangen en vloer schoonmaken en kan gaan inrichten terwijl ml nog wat laatste klusjes afmaakt..geen grote meer gelukkig zal even foto maken van bedje