Hij is nog niet helemaal ingedaald hier hij ligt nog niet vast tenminste ik had vandeweek een paar keer gehad dat ik op stond en zoveel pijn bij m'n stuitje en billen had vervolgends moest Vl me Ook ondersteunen dat ik een paar stappen kon zetten en dan ging het wel weer af en toe wel door m'n benen gezakt toen zij de vk al kan zijn dat die tegen een zenuw aan drukt bij het bekken dus ze voelde van buitenaf en z'n hoofdje kwam iets naar boven maar dat vond hij niet leuk want hij reageerde meteen door wild te schoppen en te beuken onderin haha Wat fijn dat het zo opschiet met het kamertje! Leuk om Mee bezig te zijn natuurlijk ben benieuwt naar je foto's en of je kleine maandag ingedaald blijkt te zijn hihi
dat heb k dus ook al een paar dagen..flinke pijnscheuten door mn bekken heen..k sprong vanochtend haast tegen t plafond aan..zelfs lopen was irritant. .nog steeds. .vanochtend liep k alsof dr een bal tussen mn benen zit haha..maar nu gaat t weer prima..t is niet constant die pijnscheuten..maar heb gehoord dat dit wel met de indaling te maken kan hebben. . Jaaa ben echt in Loveeeee nu hoor zoals we nu vorderen..zooo mooi al en de kleuren matchen gewoon perfect
Ja klopt..maar ga m showen aan mn ouders en schoonouders vant weekend en als die t gezien hebben dan doe k het lager
Leuk komt nu zo dichtbij allemaal ik ga vandaag vroeg me bed in was om8 uur al in slaap gevallen op de bank -.-
Dit is ons opgemaakte ledikantje De kleine komt eerst nog in een wieg te liggen die al bijna 60 jaar oud is,oma papa , en mijn jongens en neefje en nichtje allemaal in geslapen hebben de eerste tijd. Bekijk bijlage 380543
Mooi hoor! Echt leuk Hihi Hier maken we m vlak voor de tijd dt de kleine komt pas op maar meer omdat we nog het plastic om het matras hebben zitten en we laten hier liever even er nog om ivm die vlooien die de katten gehad hebben
@sunshine Heb het ook gedaan voor de aankleding,anders vind ik het zo kaal De kleine komt eerst in de wieg bij ons op de kamer,dit ook omdat ik borstvoeding ga geven en een ks krijg. Ook moeten wij nog een nieuw matras kopen,maar goed we hebben tijd zat,eerste tijd nog in het familiewiegje