April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    awwwww leuk zeg!! :)

2. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Thanks meiden!! :)

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    @maris ja idd heb je mooi goed :) ziet er leuk uit
    Is er hier iemand toevallig ook allergies voor gynodactarin?
    Sinds paar dagen al weer wat jeuk en vanmorgen echt gist afscheiding (sorry voor de details haha ) maar ik dus de gyn gebeld had ze dus een recept gynodactarin voorgeschreven maar ik meteen gezegd dat ik daar een reactie op krijg want de keer hiervoor had ik de brand erin staan en snacht met natte lappen moeten koelen op advies van de huisartsenpost, toch moest ik toen van de huisarts de kuur afmaken dus 3 nachten dat ding zo'n ei inbrengen en zodra het echt niet meer ging spoelen en koelen nou dat had ik dus elke keer hooguit een halfuur vol gehouden en dan toch maar koelen, dus krijg ik als antwoord van de assistente net dat er volgends haar niets anders is wat ik nu mag hebben maar dat ze het recept dan ook niet gaat faxen want dan mag ik het niet hebben, kortom gewoon nix doen maar op aandringen van mij is ze nu nogmaals met de gyn in overleg, alleen als ik nix anders mag hebben moet ik dus de keus maken of aandringen dat ze toch de gynodactarin naar de apotheek faxt of er nix aan doen maar ik heb gelezen dat de kleine dan spruw kan krijgen bij de bevalling, wat zouden jullie doen? En trekt een infectie ook vanzelf weg als je er nix tegen doet?

4. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik heb ook een keer zo'n ei moeten inbrengen tegen een schimmel. Vreselijke jeuk en branden dat het deed. Wist niet dat je er dan allergisch voor was.

Kan je niet een zalfje krijgen?

5. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Volgends de ha wel en ja klinkt Miss vies maar ik
    Had de schaamlippen knal rood alsof je een grote brandwond hebt, ik heb geen id of er een zalf voor is, ik weet alleen dat het middel bij de drogist de zelfde samenstelling heeft , ik zit nu echt in dubio heb toch egt geen zin om zo weer 3 nachten door te moeten maar 100x liever dan dt de kleine spruw krijgt, alleen als ze het echt niet gaat voorschrijven heb ik geen andere keus,

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hé vervelend sunshine... raar dat er niks anders is als je allergisch ben voor iets.weet wel dat mijn zus ook dat had toen zwanger was en ze kreeg toen zalf. Ik wwet t zelf niet,heb zoiets nog nooit gehad... Sterkte ermee

7. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nou ze heeft gebeld en mocht nix anders hebben met veel
    MOeite heeft ze een recept gynodactarin doorgefaxt dus dat worden gezellige nachten aankomende 3 maargoed liever dan dat de kleine straks spruw krijgt

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Wat een mooie bedjes maris en lieke! :)
    Die is hier ondertussen ook al opgemaakt :).

Lieke hoe heb je het gehad met je verjaardag? :)

Sterkte sunshine

Gisteravond om 22.00 bloed geprikt. Ging gelukkig redelijk snel en was ook snel weer thuis maar wat is een ziekenhuis 's avonds laat eng zeg zo donker en stil.. :p

9. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Leuke opgemaakte bedjes al..
    Zo laat nog bloedprikken? Wist niet eens dat dat nog kon zo laat! Wanneer krijg je de uitslag?

10. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ja dat duurde ook ff voor dat het geregeld was.

Ik moest bloedprikken vanwege de spuitjes bloedverdunners die ik gebruik. Bloed moest 4 uur na het spuiten afgenomen worden en ik doe het vanaf het begin al om 18.00 savonds. Dus na dat hun een half uur hebben lopen bellen moest ik uit eindelijk dus om 22.00 daar zijn.
    Ik krijg pas uitslag over 5 dagen ofzo :). Dan weet ik of ik 2x per dag moet gaan spuiten of niet.

(ik moet dat evengoed verplicht vanaf de 36ste week vanwege de bevalling)
    Helaas zal ik nog een paar x op dat tijdstip moeten bloedprikken omdat ze het willen blijven controleren

11. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die eitjes werd ik ook helemaal gek van die deden zooooooo pijn! Kun je die canesten niet gebruiken die je zelf kan kopen? Die mag ook gewoon tijdens zwangerschap alleen mag je de applicator volgens mij niet gebruiken maar die pil of zalf zelf wel.

12. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    mooi hoor!

13. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    he vervelend zeg sunshine! als het goed is kan je de creme of tabletten van canesten gyno gebruiken

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @steeciaantos ik vier t zaterdag pas..vondt doordeweeks niet zo geslaagd hihi ;) gelukkig ist bloedprikken goed gegaan..maar dan zie je meteen een hele andere kant van een zh zo laat alst stil is ;)

@Sunshine wat een gedoe zeg..wordt je niet vrolijk van op die manier :(

Ben aant wachten op ml..gaan zo eten en dan richting bouwmarkt. .stopcontacten en plint halen..en daarna verder in de kleine man zn kamer :) pfff heb last van borrelende darmen en mn manneke reageert er meteen op door te gaan schoppen haha..en natuurlijk heeft meneertje weer de hik hihi

15. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ik heb tijdens mijn zwangerschappen van de meiden bij antibiotica voor blaasontsteking direct steeds canesten gyno gekregen, gewoon met applicator hoor, zonder problemen, je moet m alleen niet helemaal doorduwen.....

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik dacht dat canasten ong het zelfde was ,, kan nog is kijken probeer de eitjes nog 1 keer en zie dan wel even bedankt voor de tips in iedergeval,

Haha lieke heeft jou kleintje ook zo vaak de hik? Hier regelmatig 2/3x per dag

17. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er zit net een andere werkzame stof in! Vast wel "broertje en zusje" van elkaar maar wie weet kun je daar beter tegen...

Hier heeft de beeb ook vaak de hik soms wel 4 keer per dag. Arm kind haha

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    haha hier zown 5 a 6x per dag..alst niet meer is :p

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zow meubeltjes staan op hun plek..nu nog plintjes monteren en stopcontactjes plaatsen en wandplankje ophangen en dan kan k gaan inrichten. .dussss bijna klaaaaar yessss :)

Nu maar eens mn bedje in al denkt mn manneke daar heeeeel anders over..hij verbouwt heel de boel vanbinnen haha! Hele bulten in mn buik maar ook meteen last van mn bekken..:(

20. miep84

miep84 Niet meer actief

Iedereen drukdruk zo te lezen.

hier morgen nog maar 2uurtjes werken en dan VERLOF!!!! :D

Deel Deze Pagina