Goedemorgen dames voor de gene die moeten werken werkze ! Hier vannacht tot m'n verbazing redelijk goed geslapen, wel wat branderig en jeuk gehad maar niet zo extreem, had deze keer ook 1 van 1200 mg ipv 3 van 400 kwam Ik gister avond achter , denk dat de infectie dan niet zo erg is geweest als dat ik er normaal last van heb,
Gelukkig zeg dat het meeviel. Want ik weet t precies wat een drama t is als die zalf zo zeer doet. Hoop dat je er nu gauw vanaf bent. Wekende dames succes met de laatste weken!
Ja bah verschrikkelijk he! Ik lig hier helemaal dubbel de kat is voor het eerst krols hier ze weet niet hoe ze moet gaan liggen dus eerst die kont om hoog en dan laat ze der kon omvallen als ze door der voorpoten is gezakt en elke keer wil ze naar buiten maar ik weet dat ze bang is voor de wind, dus Vl is thuis ( had vandaag als verassing vrij genomen) maar die zegt zal ik der is buiten laten nou prima ze kan toch de tuin niet uit hij der naar buiten loopt ze heel voorzichtig begint het te waaien en de deur was al weer dicht ineens zit ze als een dolle stier tegen het raam te springen van help laat me naar binnen ik ga dood hahahaha
@Miep geniet lekker van je verlof! @Lieke gaat super snel hé! @Sunshine fijn dat het mee viel. Haha ik moest wel lachen om je verhaal hoor. Grappig hoe die beestjes soms kunnen zijn.
Haha die spoort niet hoor nou echt leuke dag hier Vl had dus dagje vrij genomen zegt hij ineens ga je douchen en aankleden gaan we daarna wat leuks doen nou prima klaar de auto in en waar komen we uit bij de kapper -.- meneer moest geknipt worden
Alleen naar de kapper haha Agja voor hem misschien leuk maar had wel een andere "verassing " verwacht
@steeciaantos jaaa heel snel! Maandag weer controle van onze kleine man. .ben benieuwd of ie omgedraaid is..ik denk van wel vanwege het getrappel tegen mn ribben
Hier ook een lekker druk baby'tje,heerlijk! Druk weekend voor de boeg maar wel leuk,volgende week vrijdag weer naar de gyn,nu lijken die 2 weken helemaal om te vliegen,laatste loodjes,kan niet meer wachten ben zo benieuwd hoe ons meisje eruit ziet... Fijne avond!
Hier morgen mn verjaardag vieren en zondag nog wat dingetjes afmaken in de babykamer. .gaat echt opschieten! Heb vanavond meubeltjes schoongemaakt en wat kleertjes opgehangen in de kast..zooo cute!
Hier is de kleine intussen ook gedraaid! Van woensdag op donderdagnacht lag ik op mijn zij en voelde de druk in mijn buik helemaal veranderen, ik kreeg ineens veel meer lucht voor mijn gevoel. Donderdag hadden we een echo en daarop was inderdaad te zien dat het hoofdje laag ligt. 'k Moet wel erg wennen aan een dikke bips bij mijn navel en ongelooflijk veel schopjes in mijn rechterzij. Niet alleen voelbaar, maar ook zichtbaar voor de hele wereld... En ondanks dat het een goed teken is, kan ik niet zeggen dat ik het 'heerlijk' vind en er erg van geniet... Ik vind het soms gewoon ronduit vervelend en hinderlijk... 'k Moet er even opnieuw aan wennen denk ik... Maar het verklaart in ieder geval de 'menstruatiekrampen' van afgelopen week, kleine heeft waarschijnlijk al eerdere pogingen gedaan en daarbij is de baarmoeder wat opgerekt en geïrriteerd geraakt, aldus de VK. Veel plezier morgen, Lieke! Ik ga morgen een zwangerschapsfotoshoot laten maken van mijn buik!! Ben benieuwd.... zin in! Fijn weekend allemaal!
@Rozanna dat verklaart dus indd de pijn..hier denk k dat ie ook gedraaid is want voel steeds getrappel bij mn ribben en in mn zij en hij is mega druk..we gaan t zien maandag ben benieuwd! Thanxxx! veel plezier morgen! Ik heb over 2 weken een shoot gepland staan..zin in!!
Fijn meiden dat de kleine al gedraaid zijn! Hier ligt ze ook al netjes! Maandag weer eencontrole! Ben benieuwd Nu bog maar een weekje werken en danverlof
Leuk hé lieke,die kleine inimini kleertjes? Ik moet vooral wennen aan die roze kleertjes die bij ons in de babykamer hangen Vakantie van de oudste alweer bijna voorbij,maandag weer naar school Hier schopt die kleine ook lekker tegen mijn ribben aan,maar heb t idee dat ze nog alle kanten opdraaid,vrijdag eens kijken of ze al wat ingedaald is wat ik niet verwacht,mijn 2 jongens waren met 41 en 39.5 wk ook niet helemaal ingedaald en ik voel nu t zelfde maar goed ben nog geen 32wk dus kan nog alle kanten op
@Maris jaaas zoooo lief!! Heb ook alvast de kleertjes gepakt die gewassen kunnen worden. .k smelt gewoon hihi Ik voelde normaal een harde bal onder mn ribben maar die voel k al even niet meer. .wel heen en weer bewegen van voetjes naar mijn idee..en dr ligt iets tegen mn bekken aan te duwen. .ben zoooo benieuwd of ie al goed ligt..we gaan het zien maandag
Die van mij ligt ook al een tijdje met der hoofdje naar beneden! Ben zo benieuwd maandag weer op controle vorige keer lag ze een week voor op de groei dus ben benieuwd hoe het nu is! Ik mag nog 2 weekjes werken en dan heb ik eerst 2 weken vakantie opgenomen en daarna gaat mijn verlof in! Heerlijk!
@sunshine; hier tot een paar weken geleden elke twee weken een infectie gehad down there. En van alles geprobeerd. Ik weet niet of het je huisarts is die het voorschrijft, maar ik heb allerlei verschillende merken gehad die een paar dagen hielpen. En toen een capsule die ik zelf moest betalen. 18 euro voor zo n ei, ongelofelijk. Maaaaaaar sindsdien ben ik er wel vanaf. Zou het toch wel even navragen hoor! Hier vanochtend een schoonmaakster voor thuis aangenomen want anders gaat het allemaal niet lukken. Kwerk nog 12 uur per dag, en in het weekend, daarnaast dochterlief aandacht geven en wil ook nog mn sociale contacten behouden dus het huishouden dat lukt niet. Dus nu komt er een mevrouwtje twee keer in de week twee uurtjes. Ben helemaal blij!! Kben wat minder blij dat mn adjunct, die me een paar weken zou vervangen voor mn verlof, eergister ontslag heeft ingediend. Dag dag zwangerschapsverlof. Volgens mij kan ik al puffend de telefoon aannemen
Hallooooooooooo allemaal, een hele tijd geleden dat ik hier wat meegekletst heb ! Sorry dat ik niet eerder wat van me heb laten horen, ik heb het erg druk gehad met de verhuizing en ik zat privé helemaal niet lekker in mijn vel..... Ik heb dus niet terug gelezen vanaf mijn laatste bericht, dat is veeeeeeeeeel te veel om terug te lezen. Zal eens even een update geven hoe het hier gaat, zowel met mij als met ons kleine meisje. De laatste keer dat ik hier was, had ik getypt dat mijn verloskundige zich zorgen maakte om de groei van de kleine meid. Inmiddels zijn we een paar weken verder, en het gaat nog steeds niet helemaal lekker. Ik ben nu onder controle bij zowel de gynaecoloog als de verloskundige, omdat er nog steeds twijfel is. Afgelopen donderdag heb ik wederom een echo gehad bij het ziekenhuis (ik heb nog nooit zo veel echo's gehad tijdens een zwangerschap, nu elke twee weken een echo !), en de buikomtrek is te klein (zowel van mij als van de kleine meid) en het gewicht is ook te laag (nu 1700 gram). Maar na de echo had ik nog een gesprek met de gynaecoloog en die voelde mijn buik ook nog op de hand, en zij vond het ontzettend meevallen. 's Middags had ik ook nog een afspraak met mijn verloskundige, zij ging ook nog op de hand voelen, en zij zei precies hetzelfde..... Anyway, we kunnen dus nog alle kanten op. Donderdag 13 maart wederom terug naar het ziekenhuis voor een echo en een gesprek met de gynaecoloog, ben benieuwd hoe het dan gaat. Ik moet deze week nog 4 dagen werken en dan aanstaande donderdag heb ik zwangerschapsverlof. Ik hoop in mijn verloftijd tot veel rust te komen, dan heb ik kans dat ik toch nog thuis mag bevallen. Ze werken met een zogenaamde P-graad in het ziekenhuis ofzo, en als je een P-graad van 0 tot 10 hebt moet je in het ziekenhuis bevallen. Mijn P-graad was afgelopen donderdag 9,5 dus ik hoop dat ik met rust toch over die grens van 10 kom, want ik wil zo graag thuis bevallen ! Ondertussen zijn de meubeltjes bij ons ook klaar. Omdat ik nogal onverwachts zwanger ben geraakt en destijds net een eigen huis had gekocht met maar drie slaapkamers, is er geen andere mogelijkheid dan de meubeltjes voor de kleine meid bij ons op de kamer te zetten. Met wat passen en meten is het allemaal gelukt, het bedje en de kledingkast staan bij ons op de kamer en de commode hebben we in de badkamer geplaatst (eigenlijk best wel makkelijk, na het badderen meteen aankleden in een warme badkamer !) Daarnaast hebben we een hele mooie kinderwagen gekocht. Wel van een onbekend merk, maar wel een superding. Omdat we niet zo veel ruimte hebben, hebben we een kinderwagen gekocht waarvan de babybak dus ook meteen omgebouwd kan worden naar zitgedeelte (scheelt weer een gedeelte bergruimte met zitgedeelte). Ik zeg wel dat we hem gekocht hebben, maar eigenlijk is dat niet helemaal waar, want we hebben hem cadeau gekregen van de oma van mijn vriend. Die is zo ontzettend trots dat ze nu eindelijk voor het eerst overgrootmoeder wordt, ze wilde ons graag iets cadeau geven, dus ik ben superblij met het gebaar ! Zal eens kijken of ik zo een plaatje op internet kan vinden van onze kinderwagen. Zo, dat was het even voor vandaag, vanaf volgende week dus lekker verlof en dan heb ik wat meer tijd om bij te lezen en wat actiever mee te kletsen !