Even tussendoor dames, hebben jullie door dat het maart is en dat we dus Volgende maand!!! Zijn uitgerekend
Nou , dan zei ML gisteren ook al , time flies, vind het wel gek dat het hier de laatste keer zal zijn , we zitten al sinds 2009 in een rollercoaster en nu mag ik uitstappen. Heel gek .....
Goedemorgen dames mooie buik maris! Hier nog 51 dagen te gaan maare zijn er ook dames hier die begin april uitgerekend zijn? Eerste week dan dan kan het maar zo zijn dat met 2/3 weken de eerste baby'tjes er zijn
Ja idd,begin april zullen de eerste baby'tjes er wel zijn... Wij weten ook wanneer onze kleine meid word gehaald,tenzij ze besluit eerder te komen... Vind het spannend maar ga nu nog dingen doen die ik nog wil doen voordat ik die ks krijg,pff zie zo tegen die herstelperiode op... Maar moet het maar over me heen laten komen Thanks meiden,alleen schiet de striae in me buik,maar goed het is mijn 4e zwangerschap en ben nog steeds trots op mijn mooie buik! Hopelijk blijft het beperkt,maar de gewicht spurt van kindje moet nog komen dus kan die buik nog groter groeien... Zal vandaag eens een foto plaatsen van de laatste buikfoto van mijn jongste zoontje.
Mooie buik Maris Sunshine: Er zijn er hier maar weinig die in het begin van April zijn uitgerekend. Moeten we weer even het lijstje opzoeken.
Gevonden! Hij stond op pagina 341 op 29 januari Lieverdje2010 - Jongen 30 Maart (1 April) uitgerekend Doglover76 - Jongen 7 april uitgerekend Fien25 - Jongen 9 april uitgerekend Sheann - Jongen 13 April uitgerekend Miep84 - Jongen 13 April uitgerekend Debbsy - Jongen 13 April uitgerekend Want2be - Jongen 17 April uitgerekend Lieke86 - Jongen 20 April uitgerekend Sunshine92 - Jongen 22 April uitgerekend mjs - Jongen 23 April uitgerekend Steeciaantos - Jongen - 24 april 2014 uitgerekend Roos1980 - Jongen 25 April uitgerekend Lief of Stoer - Jongen 26 April uitgerekend Flowie - jongen 27 April uitgerekend Daisy25 - jongen 30 April uitgerekend Ooie Vaar - Jongen ? Mom2Bvannummer3 - Meisje 18 April uitgerekend Musty - Meisje 18 April uitgerekend Ikbien - Meisje 21 April uitgerekend Angels88 - Meisje 24 April uitgerekend Duimelijn - Meisje 26 April uitgerekend Zeepbel83-Meisje 26 April uitgerekend Maris22 - Meisje 27 April uitgerekend Gupperdegup - Verrassing 14 April uitgerekend Sientjes - Verrassing 21 April uitgerekend Rozanna - Verrassing 24 April uitgerekend Geboren 19 november 2013 - DeesDees - Bevallen van S* - 18wkn0dgn
Ohw maar 2 in eerste week van april, dat word stilte voor de storm voor de rest die daarna volgt, gaat echt hard
Inderdaad veel eind april! Hier word de box alvast ingewijd heb de oppas op t kindje van een vriendin. Echt raar dat t straks echt die van ons het is die er in ligt. Maar wel gezellig gezicht een gevulde box haha
Leuk Sientjes! Wij hebben de box nog niet staan,wacht daar mee tot een weekje voor de bevalling denk.. Hebben jullie al wat van kraamzorg gehoord? Ik nog niet...weet ook eventjes niet meer wanneer ze bellen? 7 maanden toch?
Deze foto was met 39 weken van mijn jongste zoontje,4 dagen voor de geplande ks,mooie 8 ponder kwam er vanuit tevoorschijn Bekijk bijlage 381097