Nee hier ook echt nix tegen stagiaires maar heb toch zoiets wij moeten het ook allemaal leren en zouden het jammer vinden om straks met vragen over te blijven omdat de kraamzorg zich op ons de kleine en de leerling moet richten, mocht er een 2e kindje nog komen zou een stagiaire zeker welkom zijn
Hier nog 4 dagen werken tot mn verlof! @ kraamzorg... Ze vroeg of het erg was of er evt een stagiaire mee mag lopen.. Dus een ervaren en een stagiair... Gezegd dat ik dat niet erg vond... Maar zal wel wennen zijn iemand in huis te hebben die alles doet....
Dames even wat anders die candida is inmiddels wel weg volgendsmij en ik was ook van de jeuk af maar sinds gister prikt het een beetje van onder en soms jeuk maar niet meer de afscheiding die ik had, en ik denk kijk is op internet of candida zo snel terug kan komen kon daar nix over vinden maar kwam op een pagina uit van glamydia, nou weet ik van mezelf dat ik het niet van een vreemde opgelopen kan hebben, maar Vl had ik er wel is over gehoord vorigjaar dat zijn ex had gezegd dat zij vreemd was gegaan met meerdere mannen toen hun wat hadden , dus heel voorzichtig dat onderwerp gister aangekaart bij Vl en hij bevestigde dat nogmaals dat dat zo was toen vroeg ik hem of hij zich daarna had laten testen en kreeg ik een andwoord van nee heb nooit klachten gehad, nou weet ik van een vriendin dat zij jaren lang geen last heeft gehad en er toen achter kwam 2 jaar glamydia te hebben want zij was 2 jaar vrijgezel geweest en ook nix gedaan zij is zo heilig als wat op dat gebied nog net niet van geen seks voor het huwelijk, maar ik voel Me dubbel kan het zijn dat zijn ex toch wat opgelopen heeft mijn vriend toen besmet , dat hij geen last heeft ervan maar dat hij mij wel aangestoken heeft, klinkt misschien erg ver en erg gedacht maar ja ik wil geen risico lopen voor de kleine en misschien toch een test laten doen alleen ik zou niet weten hoe dit aan te kaarten bij Vl
ik heb daar geen ervaring mee..wij zijn beide getest voordat we t traject in gingen. .maar als jij dit wil testen moet je dat zeker doen
Ik ben ook getest voor ik Met Vl kreeg en dit omdat mijn ex niet zo trouw bleek te zijn kwam Ik later achter maar toen had ik ook nix, Maarja ik ben er niet bij geweest wat zijn ex uitgespookt heeft dusja voel me dubbel en wil ook niet m'n vriend onzeker maken erover
Anders nog even een testje laten doen als dat kan? Net bij de verloskundige vandaan, ik mag m'n groeiecho overnieuw doen morgen even bellen en dan voor deze week een afspraak maken.. Kon kiezen tussen Zo suikertest of een echo.. Dus heb liever eerst die echo... Suikertest ken altijd nog! Hopelijk wordt die echo wel weer vergoed dat ben ik eigenlijk vergeten te vragen want ik neem aan van wel... weet iemand dit toevallig?
Alles wat medische reden heeft word vergoed en aangezien dit om de gezondheid gaat en niet een "pretecho" zal die gewoon vergoed worden
Vl kwam er net nog zelf Mee hij zo ja ik zat is te denken wat zijn de klachten die je hebt ik genoemd nou hij begint er in een keer over tijdje geleden had hij weer last van koortslip dat heeft hij regelmatig zeker als het wt kouder word was rond dec januari, en wij hebben toen een avond gehad dat we ja intiem zijn geweest zeg maar als jullie snappen wat ik bedoel Haha en dag later kwam bij hem een koortslip opzetten dat ik er toen een grap over maakte van nou lekker heb ik straks de Truus onderzitten, en toen daarna heb ik dat ook verteld bij de gyn en toen zij zij al als je klachten krijgt laat het even weten, dus ik denk dat ik morgen de gyn is bel en het aankaart misschien dat hij me toch besmet heeft met et virus, hij voelt zich nu wel zwaar klote Maarja als het dat is kan hij er ook nix aan doen maar dan nog is het voor de kleine niet goed
@Sunshine is al een goed teken dat ie er zelf nu mee komt en indd hij kan er nix aan doen..dan zou k zeker de gyn even bellen en navragen voor een test..
@Sunshine jep indd zekerheid voor alles he Trouwens..wie willen jullie nog meer bij je bevalling behalve alleen je man/vriend?
Hier echt alleen mijn man en hopelijk mijn eigen vk bij de bevalling. Ik wil de kraamverzorgster er pas op het allerlaatst bij als dat kan.... Ik hoop poliklinisch te bevallen, na een inleiding bij de eerste en vrijwillige ruggeprik bij de tweede, wil ik nu een bekende vk aan mijn bed en ik ga de geboorteTENS gebruiken. Ik moet er niet aan denken dat mijn moeder of schoonmoeder erbij zou zijn, die zouden mij helemaal gek maken.... Zussen heb ik niet, dus dat valt al af, maar dan nog zou ik alleen mijn man erbij willen, het is toch iets dat je deelt met elkaar.....
@sunshine Zou idd even een.testje er tegenaan gooien,dan is het uitgesloten en kan je ernaar handelen Wij zijn beiden getest paar jaar geleden en hebben beiden niks. Hier alleen mijn man erbij en een paar ok personeel haha mag ook alleen maar met een ks,zou ook niet anders willen
Ik wil alleen mijn vriend bij de bevalling hebben verder niemand. Mijn vorige bevalling duurde nogal lang dus heb 3 verschillende verloskundiges en heel veel verschillende zk personeel aan mijn bed gehad.
Hier ook alleen mijn man en een zwikkie ok personeel Wil wel graag iedereen zien als ik weer op zaal ben , bij mijn dochter dacht ik dat ik de eerste paar uur rust wilde maar ik lag echt te stuiteren in mijn bed Vd adrenaline dus laat maar kaar komen die familie . En ik wil dat mijn dochter natuurlijk gelijk naar haar broertje komt kijken. Ze kijkt er al zo lang naar uit nu.
Toch nog best verschillend dus wie wie erbij wil hebben..ik zou graag mn moeder er ook bij willen..niet mn schoonmoeder die vindt dat toch nix..nu nog even ml overhalen want die gaat er toch als een zoutzak bij zitten. .
Hier ook alleen manlief erbij. Vanochtend voor het eerst de schoonmaakster gehad. We hebben geen kraamhulp, dus dan maar een schoonmaakster. Valt een beetje tegen wat ze heeft schoongemaakt. Maar ja, alle beetjes helpen!