April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Duimelijn hoezo hebben jullie geen kraamzorg? (Sorry zal er overheen gelezen hebben t zal ongetwijfeld hier ergens staan)

Ik wil ook het liefst alleen m'n vriend erbij... En dan de mensen die bij de bevalling horen te zijn haha.

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Pff net heel verhaal getypt is die weg -.- kwam
    Erop neer wij doen de bevallig met z'n 2 en dan vk en eventueel gyn erbij ivm medische indicatie en dat ik m'n ouders en schoonouders er echt niet bij wil maar dat me moeder het daar niet mee
    Eens is en behoorlijk moeilijk doet,

Net vk gebeld ze gaat overleggen met de gyn maar zij al ga ervan uit dat we een uitstrijkje gaan maken, alleen hoop niet dat de uitslag zo lang op zich laat wachten of dat ze zeggen we geven de uitslag wel als
    Ik weer met controle moet wat pas over 8 dagen is, dan word ik gek 10 dagen met jeuk lopen :/ ze gaan er maar wat aan doen ik trek het niet meer, ik heb ineens ook allemaal uitslag op m'n buik en borsten jeukt me ook al gigantisch

Maar wat leuks vandaag 33 weken :D gaat zo snel

3. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Alleen mijn man is bij de bevalling, en een fotografe van de stichting Early Birds...
    Verder het nodige ZH personeel, maar heb aangegeven zo min mogelijk...
    Gister naar een voorlichtingsavond geweest in het ZH... dat maakt alles weer een stuk concreter!
    Vannacht overal over gedroomd ;) 'k Ben wel een paar keer bevallen en was op den duur mijn kindje ook nog es kwijt!!!
    Hahaha...

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Maken ze wel een uitstrijkje als je zwanger ben sunshine?

5. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    @angels88 dat bestaat hier niet. Je bevalt in het ziekenhuis. Daar moet je 3 dagen blijven. Dan ga je naar huis en begint het gewone leven weer :)

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Geen id zij zij dat het waarschijnlijk wel zou gaan gebeuren maar ik heb ook wel eens gehoord dat ze het ook via urine kunnen testen maar dt weet ik niet zeker, ben nogsteeds op telefoon aan het wachten van ze maar ze mogen nu wel opschieten want ik word gek van de jeuk

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @duimelijn
    Welk land woon je? Frankrijk?

Succes sunshine.... Heel vervelend lijkt me,jeuk is erg...

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ja maar dat bedoelde ik ook hehe ;) ik zou t ook nie gedaan hebben

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ohw zo haha verkeerd begrepen sorry :p

10. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    #4490 Steeciaantos, 4 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2014

Zo ie zo mijn vriend inderdaad.
    En van mij mag mijn schoonvader er ook bij zijn omdat die meer als een echte vader voor me is:), maar die wilde liever gewoon in de wachtkamer wachten :) Dus wordt gewoon met ze 2tjes.:)

11. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik hoop inderdaad dat je niet te lang op de uitslag hoeft te wachten :) lijkt me ook vervelend

12. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Pfff nou duurt het bij jullie soms
    Ook zo lang voordat het ziekenhuis terug belt of de vk voordat ze wt besproken hebben? Ben nu al 6 uur aan wachten op telefoon wat de gyn ermee wil gaan doen -.-

13. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Tsja,dat schiet niet op! Hopelijk heb je snel een belletje

14. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ja heel herkenbaar!!. ;)

Alleen van de dingen waarvan ik het niet wil weten bellen ze snel terug. :p

15. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Bel zo zelf wel even volgendsmij zijn ze er maar tot 4 uur bereikbaar namelijk

16. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    -.- ze hebben het nog niet overlegd gaat ze zo doen en word met een uur terug gebeld

Grote kans dat ik straks te horen krijg dat de gyn het morgen in de groep gaat gooien en tijdens het overleg het met de andere artsen gaat bespreken:mad: word weer een beroerde nacht ben ik bang voor

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Vervelend Sunshine
    heb even voor je opgezocht was zelf ook benieuwd,maar uitstrijkje doen ze in sommige gevallen tijdens zwangerschap,beter te wachten na de bevalling en evt borstvoeding omdat het een vertekend beeld kan geven... Even afwachten wat ze zeggen dan... Sterkte!

18. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Pff wat irritant zeg! :x Dan zou je denken dat ze het ook gelijk even gaan overleggen maar mooi niet dus.
    Dan hoop ik dat je het morgen wel een beetje op tijd hoort :)

Is mij overkomen met de bloedverdunner en bevallen kwestie.. bleek ook nog niet overlegt te zijn tussen de gyn en de internist. Gelukkig kon de internist mij vorige x een hele hoop vertellen

19. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Ohw dankje wat lief dat je even gekeken hebt! Dan ben ik benieuwt wat ze gaan doen,,,,
    Ergste is wel m'n eigen gyn is er dus vandaag hoorde ik haar net zeggen maar ik kan echt niet met die man door 1 deur, drama elke keer weer als hij me controleert, we komen er met woorden binnen en ook weer naar buiten, begin dus steeds benieuwder te worden wat ze gaan doen en wanneer heb zo geen zin in om
    Die kerel te moeten zien vandaag haha en hij is helemaal van je wacht maar tot volgendeweek zeker als z'n dienst erop zit, drama dit hahaha hormonen ben al helemaal gestrest terwijl ik nog nix weet :p xD

20. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Dat is ook wel vervelend zeg!.

Deel Deze Pagina