Hahaha me vriend komt hier niet meer bij Hij komt net thuis eerste wat hij vraagt wt trek jij voor pruim mond , ik zo ja je raad nooit wie er dienst heeft in het ziekenhuis nou die licht nu dubbel op de bank ik loop hier te stampvoeten, ergens is het ook wel grappig maar ik walg van die kerel
Nou nu is het lachen hem ook wel vergaan, nix gehoord weer poli gebeld en krijgen antwoord apparaat dt de poli gesloten is
@maris een klein eiland tussen madagascar en mauritius in, wat wel gewoon bij frankrijk hoord alleen wel heel erg achter loopt vergeleken bij jullie
Nou wonderbaarlijk maar ze belde toch nog even, moet maar weer gynodactarin halen en testen gaan ze niet doen, en ze moest nog maar even nadrukkelijk zeggen dat we dat niet meer moesten doen als hij een koortslip kreeg, nee Alsof ik dat niet weet en alsof ik van te voren kan ruiken dat Vl een koortslip krijgt, maar ben helemaal niet ik dat ik weer aan de gynodactarin moet want de klachten zijn anders als vandeweek
Jeetje wat een gedoe zeg sunshine Ja en hoelang mag je die medicijnen nog gebruiken? Als t niet helpt,helpt t niet toch??? Sterkte meis!
Vind ik ook wel vreemd ja dat je weer diie gynodactarin moet nemen.. Maar owee als ze t zelf hebben... Vind t echt rot voor je, succes!
Weer 1x 1200 mg maare heb haar gezegd als het niet helpt dan bel ik weer maar twijfel heel erg of het wel candida is vandeweek zij ze al aan de tel de eitjes horen iets te branden en dan doen ze hun werk maar normaal sta ik in de fik en was afgelopen donderdag niet het geval, ik kijk het aan te donderdag en anders bel ik gewoon weer hoor gaan ze maar kijken wat het is
Ja echt dan zijn ze er als de kippen bij, maar zelf laten ze me 8 uur op telefoon wachten en nemen de moeite niet eens om even verder te kijken
Maar hebben jullie al plannen voor van het weekend? Hoorde dat het 17 graden word zondag met zon heerlijk, heb Vl zover gekregen dat hij dan even de tuin opruimt en beetje onkruid weghaalde verder niet veel plannen behalve genieten van het weer
oh dat zou lekker zijn! dn gaan we zeker lekker even met de hond op stap, lekker genieten van het weer!
Ik heb vandaag ook een uurtje buiten gezeten in het zonnetje. Volgens mij wordt het de hele week mooi weer.
Ik heb vanmiddag ook heerlijk ff buiten gezeten,het was heerlijk! Lekker van genieten,alle ramen wijd open mag van mij het hele jaar zo zijn
Ja echt heerlijk he hier onze tuin staat een grote boom pruimen boom volgendsmij maar in iedergeval komen er altijd eerst knoppen aan en sinds 2 weken elke keer als Ik smorgens de gordijnen open doe kijk ik op die boom uit geeft automatisch dan een lente gevoel heerlijk, hoop dat het straks ook zo lekker weer is als Onze kleintjes komen niet te warm niet te koud
Zow back in the air..we hadden stroomstoring hier..maar gelukkig hadden we info avond in het zh..best interessant..maar k voel dat het wel begint te kriebelen nu hoor als k dat allemaal zo zag..daar gaat ons manneke geboren worden..zow spannend ineens! ook allemaal leuke foldertjes en hebbedingetjes meegenomen