Pfff wat een verhalen allemaal van jullie dames. Oh het is zooo spannend. Langzaam wat nerveus aan het worde. Nog maar 26 dagen te gaan. Mijn vriend denkt eerder, dus dan zou het nog wat minder zijn. Pfff, de 37 weken hebben we tenminste al bijna bereikt. Gistere ineens hetige buikpijn en diarree (sorry), en wat harde buiken erna. Maar vandaag weer volledig over. Nu lekker de was, strijk en ramen lappen. Ik dacht dat de bevalling zou beginnen, zeggen ze wel eens dat je lijf zich dan volledig leegmaakt en dat dit ook gebeurd door de hormonen die er ook voor zorgen dat de baarmoeder samentrekt. Was een beetje nerveus. Heb er normaal nooit last van, zou ook niet weten waarom nu. Ook de liggingsecho vandaag gehad. Baby ligt lekker diep. Vanaf nu elke week terug komen. Heb het ook wel gehad eerlijk gezegd. Ons meisje maakt het me ook niet altijd even makkelijk. Ben dan snel op de kast. Heb al vaak geroepen : als ik nu nog niet spontaan moet bevallen weet ik het ook niet meer! Haha. Maar niks he Gelukkig gaat het bij iedereen zn gangetje. Lekker ook uitrusten tussendoor he dames
Lieverdje bijnaaaa! Dan wil je het graag en denk je ja nu is het zover en dan is het tog nog eventjes wachten.. Hier is de kraamzorg geweest, supergesprek gehad. Ze ging kijken of ik alles had (badje/badstandaard/lakens/deken etc) verder had ze zelf al een lijst met vragen waarin ook voorkwam over stagiair/iemand die rookt of niet.. Allemaal goed geregeld dus ! & gelukkig hoeft ons bed niet op klossen want die is al 60 cm en moet 70 cm zijn.. Maar als m'n vriend zelf het bed verschoont hoeft tie nie op klossen, yeah! Vandaag goeie dag gehad, lekker zonnetje, gesprek ging goed, lekker schoongemaakt en weer wat verkocht van m'n website fijne avond!
@lieverdje jeetje jij bent er al bijna wat gaat dat snel. @hier Vanmorgen / vanmiddag weggestuurd door vriendlief want die wou met iets bezig wat een verassing voor mij moest zijn. Dus lekker het dorp in geweest en beetje dingetjes wezen shoppen. Wat een heerlijk weer was het vandaag!. Vanmiddag een voorlichtings gesprek gehad rondom de bevalling , wanneer we moeten gaan bellen, over eventuele pijnbestrijding die ik wel mag ipv ruggenprik etc. En toen ik thuis kwam nog de uitslag aan de telefoon doorgekregen van het bloedprikken van laatst. Bloeduitslag was nu helemaal goed. Dus moet 2x per dag die bloedverdunners van 0.8 ml blijven prikken. En na de bevalling gaan we dan weer kijken of het dan mogelijk is om weer naar 1x per dag te gaan.
Lieverdje: begint nu echt spannend te worden he! Hier vanmiddag opzoek gegaan naar Nijntje slingers voor in de tuin voor als de kleine er straks is heb ze gevonden helaas wel een mooi prijsje eraan maar ja hier moet alles Nijntje zijn haha Daarna onkruid tussen de tegels uit gaan krabben maar tussendoor even gestopt dus na het eten met Vl verder gegaan en ben nu wel echt gesloopt maar de tuin is wel weer netjes denk dat ik vanavond vroeg slaap! Fijne avond voor jullie verder
Ook hier vndaag weer goedgekeurd. Hou veel vocht vast op mn enkels en kuiten, maar bloeddruk was 138/78, was goed zeiden ze (vorige week nog 130/80). Urine prima. Volgende week weer trug en zelfde rideltje opnieuw. 14maart trouwens liggingsecho. kleine ligt wel laag, klein btje ingdaald maar kan nog alle kanten opbewegen (bij 2e zwangerschap vaak meer bewegingsvrijheid zei ze)
Ik merk ook dat mijn trouwring strak gaat zitten en me sokken in mijn benen blijven staan... Laadste loodjes meiden! Straks weer controle,ben benieuwd... Ik slaap de laatste week s nachts minder goed,op mijn zij slapen word lastig,ik ben ook een buikslaper dus dat gaat uiteraard ook niet. Fijne dag!
Heb nog niet echt last van vocht vasthouden volgendsmij niet opgevallen tenminste, vannacht ook slecht geslapen ik slaap wel door af en toen naar toilet maar slaap altijd maar zo kort
Ohhh ik wil zo graag weer op mijn buik kunnen slapen. Heb het met een beetje aanpassingen nog wel gekund tot een week of 25 maar nu kan het echt niet meer. Ik word ook vaak wakker op m'n rug maar dat ligt ook helemaal niet lekker.
Balen is dat he! Ik ben ook echt een buikslaper ik ben vroeg begonnen met wennen aan het op me zij slapen omdat ik wist dat dat niet van de ene op de andere nacht zou gaan lukken heb toen echt 4 weken beroerd geslapen en nu gaat het wel ook vaak op m'n rug wakker, nog eventjes dan hebben. We ons kleintje en kunnen we weer heerlijk op de buik slapen haha
Hier ook last van vocht vasthouden. .mn ring krijg k vaak niet meer af en de afdrukken van mn sokken staan in mn onderbenen. .vooral in de avonduren. .geen lekker gevoel. .het is net of alles heel strak staat..vandaag mn laatste dagje werken en dan......VERLOF!!! lekker bijkomen en Genieten
Controle was goed Onze dame groeit goed en vruchtwater is ook nog voldoende aanwezig. Anesthesie afspraak is ook gemaakt,pff word nu toch wel weer spannend,maar dat zal wel weer afzakken later vandaag
Wat fijn om te horen dat bij iedereen tot nu toe de controle goed is! Hier volgendeweek woensdag weer groeiecho en een afspraak bij de vk, dan met 36 weken nog een keer en dan elke week controle trouwens een vraagje Zijn er nog meer die geen borstvoeding kunnen/gaan geven? Ik kan dan geen bv. geven maar wat ik mij af vroeg wij hebben kunstvoeding van de etos alleen is het verstandig om 1 pak in de vluchttas te doen en een flesje zodat hij meteen vanaf het begin aan z'n eigen fles en voeding kan wennen? Ik neem niet aan dat het zh kv van de etos heeft namelijk, en ik had gehoord dat het niet goed is als je telkens van voeding wisselt
@sunshine Ik zou het even overleggen met je vk/gyn Ik ben alle keren met bv gestart en ga dit nu weer doen,het enige wat ze bij mij moeten weten is dat ik hypoallergene voeding als kunstvoeding aan mijn kinderen geef ivm vergrote kans op allergie
Jéééjjjj Lieke, geniet van je verlof!! Alle verhalen over 'vocht vasthouden' klinken mij bekend in de oren! Hier ook dikke enkels/voeten en vingers... Kleine is hier aan het indalen, heb al een paar dagen last van zowel indalings- als oefenweeën... Dacht even een blaasontsteking te hebben, maar is gelukkig uitgesloten vandaag. Er ligt er gewoon een met z'n koppie op mijn blaas te stuiteren!! Vind het wel een aparte gewaarwording hoor... 'k Ben vandaag verder gegaan met het klaarzetten van een vluchttasje... Wat denken jullie aan te trekken tijdens de bevalling?? Vind het lastig... Nachthemdje? Musty, al even niks van jou gehoord, hoe is het ermee???