April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @mjs spannend! Suc6 met de verhuizing!

Zover ik weet gaat t goed en zit de kleine nog prima bij dr ;)

2. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Zó herken je het vasthouden van vocht... Bij mij is de rechtervoet echt een stuk dikker dan de linker. Ik slaap 's nachts met een kussen onder mijn voeteneinde, maar afgelopen nacht is mijn rechtervoet niet geslonken... Ook voelt het wat trekkerig aan en passen mijn laarsjes niet meer...
    Lang leve het mooie weer, de slippers liggen hier klaar! Ik word echt niet blij van het feit dat ik mijn favoriete laarsjes niet meer pas...:$

Vocht in mijn handen herken ik aan tintelende vingers en pijnlijke polsen (carpaal tunnel syndroom) en ook ik heb enige weken geleden mijn trouwring af moeten doen...

@ allen: Geniet van het mooie weer en MJS, heel veel sterkte vandaag met de verhuizing! Wel fijn dat het niet regent als je met al je spullen de deur uit moet!!!

3. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0
    Sheann vanaf welke site versturen jullie hem digitaal dan als ik vragen mag?

4. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

zo nee zo erg heb ik het nog niet haha maar wel dat idee
    Balen van je laarsjes trekt het meteen weg na de zwangerschap dan of hoe moet ik dat zien?

Verder geniet allemaal van het weer, wij gaan zo lekker even naar het dorp lopen best nog een stukje ben benieuwt of ik het volhou haha

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Via facebook met een privebericht of via de mail.

Edit: Of bedoel je bij welke site ik hem heb gemaakt? Ik heb het kaartje zelf gemaakt op de computer met InDesign, Illustrator en Photoshop. Dan maak ik er een jpg van en die verstuur ik dan via de mail.

6. Angels88

Angels88 Bekend lid

2 apr 2013
    581
    0
    0

Oke bedankt ik dacht dat je het via een site ging versturen naar de mailadressen ;) sorry verkeerd begrepen!

Thanks voor je reactie. Fijn weekend!

7. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Mjs succes vandaag,hulp heb je toch wel?
    Rozanna,wow dat is idd wel vocht vasthouden,zo erg heb ik t ook niet...
    Hier lekker in de tuin bezig geweest,kan alleen niet veel meer,lekker in het zonnetje gezeten,vind t heerlijk!

8. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Griebels, want oneerlijk!! Mijn voeten zijn zelfs te dik voor mijn slippers!! Hellup!!!!

9. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    #4609 sunshine92, 8 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2014

ahhh nee,,,, balen :(

Hier vandaag lekker bezig geweest met huis schoonmaken en de tuin samen met Vl daarna lekker van het weer genoten daarna de keuken maar in gegaan had Vl belooft spareribs te maken net heerlijk gegeten al zeg ik het zelf

Trouwens de kleine man vandaag maar 2
    Keer gevoeld normaal
    Voel ik m smorgens al wel als ik wakker word blijf ik altijd even liggen tv aan toen al niet en dacht ik nou is even in de gaten houden , wel bezig geweest vandaag dan maar ook echt alles in stapjes gedaan tussendoor veel gezeten en vanmiddag om
    Uurtje of 3 2 stevige schoppen gehad dat ik Vl nog zij nou volgendsmij word hij druk maar dat was het, zodalijk maar is een warme douche nemen en buik insmeren daarna rustig liggen kijken wat hij gaat doen want vind wel erg vreemd en weinig eigenlijk

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Sunshine ik heb dat soms..maar dan zet ik mn doppler op mn buik en dan wordt er weer vol tegenaan geschopt. .voel m regelmatig bewegen en gebeurt ook dat ie de hele avond aan het schoppen is of dat ie even slaapt en als ik wil slapen wordt hij wakker..maar als ze indalen schijnt t dat ze wel flink kunnen schoppen maar draaien kunnen ze niet meer. .als je t niet vertrouwd even je vk bellen. .

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Heb gebeld had van alles geprobeerd en nix maakte hem aan het bewegen waar hij normaal helemaal druk van werd, Ctg zag er netjes uit , m'n eigen vk had dienst en zij gaf aan dat ze hem behoorlijk eigenwijs vond deze keer en dat ze erg hard moest drukken voordat ze hem langs der vingers voelde "glijden" uiteindelijk had ze het mij ook laten voelen maar ze begreep dat ik gebeld had want zij was dit niet van hem gewend maar het kon komen doordat de ruimte minder werd,voor nu dus goed en mochten naar huis, ze verwacht ook niet dat hij nog echt gaat schoppen dat dat over is maar morgen moet ik om half 12 terug voor een nieuwe Ctg mits hij gaat bewegen, anders zou woensdag te lang duren zij ze dus hopen dat de kleine man wat minder eigenwijs word vanavond en vannacht haha

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    goed dat je gebeld hebt en mocht komen en dat de ctg goed was..maar indd de ruimte wordt minder en dat merk k hier ook..hij wil zich soms aan de zijkant eruit duwen lijkt t wel. .een hele flinke bobbel rechts in mn zij..maar schoppen doet ie nog goed hier. .nu hopen dat jou manneke ook weer wakker wordt en gaat schoppen :) ben benieuwd!

13. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Hoi meiden:)

Ik kom ook gezellig meekletsen hier!:)
    Ben op 27-4 uitgerekend van ons tweede wondertje.
    Ik heb al een dochter van bijna 3 ( mei)
    Zit helaas sl sinds december thuis met BI maar nu gelukkig de laatste loodjes:)

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Loqka: Balen dat je al zo lang thuis zit. Gelukkig is het einde in zicht.

15. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik ben vandaag 35 weken en heb nog 35 dagen te gaan :p

16. loqka

loqka Actief lid

2 jun 2013
    395
    1
    16
    Ja wel balen maar heb genoeg hulp van lieve familie en een prachtige dochter dus we gaan niet saggie op de bank zitten positief blijven ookal is het soms moeilijk! Toch genieten van de zwangerschap je maakt het niet zo vaak mee! Nu het einde nadert vind ik het toch wel spannend hoor vaak dromen over de bevalling en erover nadenken!
    Heb een hele vlotte thuisbevalling gehad ( eigenlijk was de bedoeling in het ziekenhuis maar het ging te snel) maar je weet nooit wat er nu te wachten staat!

17. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    @ Ioqka: zonde van de bi, gelukkig geniet je nu nog ff... Fijn dat je genoeg hulp hebt.

@ Sheann: leuk hè, die mijlpalen....

Wij gaan vandaag naar Blijdorp, abonnementen halen, krijgen we kado van mijn ouders.... Op die manier kunnen zij de meiden af en toe ook eens meenemen.... Denk dat ik niet veel verder ga komen dan de ijsberen, maar we zien wel..... In ieder geval een goede manier om te genieten van het lekkere weer.....

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Hier 34 weken vandaag! :)

Weer een dramanachtje. .weet niet meer hoe ik moet gaan liggen. .maaaar t zonnetje schijnt weer! :D

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Welkom Loqka! Ik ben dezelfde datum als jou uitgerekend ;)

Vandaag 33 weken!! :D
    Ik had vanacht ook een dramanacht lieke... 3x eruit geweest om te plassen,niet meer in slaap kunnen komen doordat ik ook niet meer weet hoe ik het fijnste in slaap kom en uiteraard een man die ligt te snurken.. Idd een mooie dag in het vooruitzicht! Geniet ervan meiden!!

20. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    en dan denken mannen dat je het er wel even bijdoet..denken dat je nog makkelijk alles kan..NOT! Wordt een rustig dagje maar vandaag :) lekker nix doen hihi

Deel Deze Pagina