April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi leuk zeg die bedrukkingen! Vind die romper niet persee voor meisjes hoor dat idee heb je misschien omdat knorretje roze is maarja daar kan hij zelf ook niks aan doen haha. Heb je een speciaal apparaat daarvoor?

2. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Haha dankje
    Was eerst alleen de bedoeling een mutsje met z'n naam maar vond het zo leuk om te doen dat de basic rompers ook wel konden vond ik vooral de overslag rompers vind dat je er maar weinig keus in hebt qua iets leuks erop of ze zijn super duur en had dan nog 3 shirts waar wel wat op kon o.a. Die van Vl haha hij is er helemaal blij mee

3. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Nee was al tijdje aan zoeken naar strijk letters voor z'n naam kon niet vinden dus gister bij de hema transfer papier gekocht en op geprint moet ze dan alleen spiegelen voordat je ze print vervolgends helemaal rond de randen knippen anders krijg je zo plakkaat wat bijv net het grijs donkerder maakt dan zie je dat het er zelf opgemaakt is nou vervolgends op de kleertjes gelegd bak papiertje erop en strijkijzer eroverheen dan papier laagje eraf halen en nog keer bak papier erop leggen strijkijzer erop heel kort om de print en kleur te fixeren en dan is et klaar knip werk is nog wel het meest vervelende zo gepriegel helemaal met die letters en het kan voornamelijk alleen op ligt textiel heb een kleuren plaatje op donkerblauw rompertje geprobeerd maar toen zag je de print amper

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Sunshine
    wat creatief ben je zeg,daar zou ik geen geduld voor hebben ;)

Lieke
    komt de kraamzorg bij je thuis voor een intake? Ik heb het alle keren telefonisch gedaan,heb vorige week ook mijn kraammap al binnen gehad met de post.

Pasen doen wij niks aan,normaal wel wat versiering maar als het pasen is lig ik in het ziekenhuis of net nog niet :p
    Hier vandaag lekker genieten van het mooie weer,heerlijk!

5. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Wie is er al met verlof? Hier de laatste werkdag... yeah :-D

Met de verbouwing loopt het helemaal in de soep: gisteren te horen gekregen dat de vloerverwarming lek is. Ik dacht dat we bijna konden gaan afronden en inrichten, maar we zitten weer op slopersniveau: de vloer moet eruit! Blergh ik wil nestelen! ;)

6. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Dankje ik werd net door m'n vader gebeld, hij werkt nu al jaren bij zo bedrijf maar het bedrijf wil de vestiging in Nederland sluiten omdat ze in Frankrijk teveel mensen aangenomen hadden, en nu zijn ze bezig met rechtszaken etc maar hebben er nu al 2 gewonnen alleen heeft het bedrijf in nl gezegd als ze het weer een zaak gaan laten worden gaan ze er niet meer tegen vechten want er gaat volgendjaar veel veranderen in de oprotpremie en ww enzo maar mijn vader gaat dan z'n eigen webshop beginnen, en hij heeft mij net gevraagd of als dat gaat gebeuren hij mag investeren in die kleertjes dat ik met hem samen ga werken om te bedrukken hij verkoopt het voor mij ik maak het en hij zorgt voor beter apertuur zodat het er perfect op kan, zit wel heel erg te twijfelen als het niet verkoopt dan ben je een hoop geld kwijt, maargoed zien we dan wel haha
    Hier sinds gister officieel m'n verlof ingegaan

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Maris ja ze komen thuis vanmiddag :)

Ben nu even in zh voor bloed en urine check vanwege aanhoudende hoofdpijn. .even wachten hier op uitslag..spannend!

8. Want2be

Want2be Fanatiek lid

30 aug 2010
    1.272
    0
    0
    Vormgever
    Zuid-Holland
    Oh ben je doorgestuurd door de vk? Zeker spannend... wanneer verwacht je de uitslag?

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    ik loop al bij de Gyn gelukkig en belde vanochtend en kon meteen komen. .uitslag kan elk moment komen..

ben al met verlof dus heb alle tijd in ieder geval ;)

10. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    @ sunshine leuk zeg! creabea :D

@ want2be hier ook al met verlof!

@ lieke spannend zeg!

@hier ik heb gister 10 min in de zon gezeten, en nu heb ik overal uitslag.. zonallergie:( normaal nooit zo snel last ervan maar nu helaas wel... hormonen :p

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Zow ben weer thuis. .uitslagen waren goed..klein spoortje van eiwit maar dat kon geen kwaad zei ze..mocht paracetamol nemen tegen de hoofdpijn en mocht het niet over gaan of erger worden moet ik weer bellen..maandag weer controle en dan ook meteen uitslag van de urinekweek..heb ook nog even naar mn manneke kunnen kijken..die lag er prima bij..hoofdje naar beneden en lag te drinken met zn handje op zn hoofdje hihi. .toch blij dat k alles heb laten checken :)

12. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ohh jee lieke vervelend
    Ik had dat mijn jongste met 33wk toen waren mijn lever waardes iets verhoogd,achteraf kwam t doordat die kleine een groeispurt had en tegen mijn organen zat te drukken...
    Ik had t gisteren ook en dacht ohhjee daar gaan we weer maar vandaag is t weg gelukkig
    Veel succes met de uitslag en kraamzorg ;)

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hey lieve meiden even een teken van leven

ze zit nog warm binnen gelukkig al merk ik goed dat de weeenremmers gestopt zijn, ben ook verlammend moe/afgedraaid
    concentratie is ver te zoeken.

ben geboortekaartje aan t afmaken, gelukkig veel hulp gehadmet gedict en zinnen, kwam er niet meer uit.

ik lees wel het een en ander mee, maar...:):)

14. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik ben ook weer goedgekeurd bij de VK. De kleine is nog niet ingedaald en we hebben de bevalling besproken.

Helaas als de hele week buikkrampen en erg misselijk weer.

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Musty fijn even wat van je te horen en dat de kleine er nog zit,rustig aan doen maar hé
    Sheann fijn dat alles goed was jammer van de misselijkheid,is het erg?

16. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik hoef niet over te geven maar ben wel de hele dag door misselijk.

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @sheann ... herkenbaar die misselijkheid, heel irri

@maris... ja gelukkig zit ze er nog

laatste 2 weken dat ik de weenremmers kreeg al mn energie gestort in t huishouden om t weer als vanouds op de rails te hebben en alles echt af te hebben, manlief kreeg t niet voor mekaar, overzag het ook niet (autistisch) allen scheen de buitenwereld dat niet in de gaten te hebben, wij zijn zelf niet zo van continue (naar ons idee) om hulp vragen

vorige week don. groeiecho gehad en ze blijft dr lijntje volgen nog steeds krap 6 pond geschat met 40 wk
    alles is verweekt en wat ontsluiting, dus nu alleen maar hangen en genieten van de zon op bankjes en terrasjes speeltuinen of op bank of bed

afgelopen weekend nog even met zn 2 filmpje gepikt, ik heb t net gered met werk tot mn verlof, de laatste 2 wk waren eigenlijk niet meer te doen door bekken en vermoeidheid

18. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Olee vandaag precies op de 34 weken ;)

Gister avond is me schoonzus hier geweest om alvast een proefkapsel te maken voor de 24ste :). Zag er super uit :) En de Ambtenaar hebben we op bezoek gehad om wat dingetjes te vragen en te bespreken. :)

Vanmorgen ook weer een groei echo gehad! :). Ook hier is het mannetje weer helemaal goed gekeurd en wordt geschat op 2202 gram. Alles keurig netjes binnen de lijntjes.

Toch wel grappig en raar dat de VK dacht dat hij "te groot"zou zijn. Wat dat betreft erg blij dat ik over geplaatst ben naar de Gyn in het ZH.

Daarna weer bij de Dermatoloog geweest. Steunkous zat volgens hem ook helemaal prima en hoef over 2 jaar pas weer bij hem terug te komen voor controle. :) Wat een opluchting.

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    spannend steeciaantos, nog 11 daagjes ;)

fijn dat alles goed is met de kleine man

@lieke.... gelukkig niets afwijkends gevonden en kon je lekker naar huis

20. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Fijn al die.goede berichten over de controles.

Ik ga nu ff kleine baby's grote zorg terugkijken ;)

Deel Deze Pagina