@Musty doe maar lekker rustig aan en lekker genieten vant mooie weer nu..laatste loodjes Gelukkig is de hoofdpijn heeel eind gezakt dus daar ben k blij om..k heb nix geks op de planning vandaag dus dat gaat wel goedkomen net intake Kraamzorg gehad..even belangrijke dingen besproken en doorgenomen. .was best interessant. .kamertje bekeken en zag dr prima uit..alleen bedverhogers bestellen..
Wij hebben sinds een paar dagen ons (Malm, Ikea) bed al verhoogd. Met klossen van de thuiszorg lukte dat niet dus hebben we 6 lege bierkratjes eronder gezet. Die kan je gewoon tegen betaling van borg bij de supermarkt halen.
Kon ze gratis bestellen zei ze..even ml laten kijken of er in het mdden onder het bed ook pootjes zitten want die moeten dan ook mee omhoog. .even kijken of t dan hoog genoeg is..ze waren op maat verstelbaar zei ze.
Die klossen zijn inderdaad gratis. Kan je vriend ook gelijk een po/ondersteek meenemen. Dat moet eigenlijk ook van de kraamzorg.
klopt wij hebben 6 klossen eronder, ook even hoogte van bed op meten want klossen zijn in verschillende hoogtes we hebben ze vorige week gehaald en mag ze een half jaar hebben
Wij hebben ons bed al jaren op houten blokken staan, nooit meer lager gezet hahaha.... Bij ons pasten de klossen ook niet, en hoefden maar 12 cm omhoog..... Hier samen met een vriendin de tuin aan het aanpakken, was net een vuilnisbelt :x . Manlief heeft de hele winter alles maar gewoon in de tuin gegooid. Komend weekend gaan de mannen het tegelwerk achter in de tuin afmaken, dus dan is dat ook in orde, beetje lastig om anders een kraamfeest on je tuin te geven hè?????? Merk wel dat ik een beetje voorzichtig moet zijn, maar aangezien vriendin ff moet afreageren, kont het vast goed.....
Over een po of ondersteek heeft ze het niet gehad wel over een rugsteun voor in bed..die ga ik er ook bijnemen..wel ideaal als je in bed wil zitten
Wij hebben een boxspring dus ons bed hoeft niet omhoog, Hier heb ik net mijn kraampakket binnen gekregen,leuk om al die surfplanken weer te zien,not! Als er iets is wat ik niet gemist heb al die maanden zijn t de rode dagen
over een bed omhoog zetten: Vandaag het bedje voor de beeb opgemaakt en "aangekleed", helemaal blij met het resultaat... sta ik ernaar te kijken, denk ik me ineens: Owneej!! Het moet nog omhoog!! *muts!* Onze oudste is naar een nieuwe kamer, hij sliep eerst in dat bedje, maar stond dus nog op de lage stand. Geen seconde over nagedacht, pas toen alles klaar was... zucht* Vanavond mn man maar eens vragen om het omhoog te zetten, en dan morgen of van het weekend maar weer opnieuw netjes maken.. Wij hebben zelf trouwens ook een boxspring die niet verder omhoog hoeft
Vandaag de babywasjes en kleedjes gewassen alvast! Ruikt nu heerlijk schoon en fris in het kamertje! (L) Morgen komt mijn moeder langs, wil haar vragen of ze me een beetje helpt met poetsen (gaat bijna niet meer).. in ieder geval stofzuigen en dweilen! Daarna wil ik samen met haar de laatste hand doen aan het kamertje met dingen ophangen.. ziet ze gelijk het resultaat Lekker ook int zonnetje zitten of nog naar de stad als we lekker op tijd klaar zijn...
@ lieke wat fijn dat de uitslagen goed waren! @mutsy hoop dat je kleine meid nog even blijft zitten @sheann vervelend zeg dat je zo misselijk bent! @ hier vandaag lekker de laatste baby kleertjes enzo gewassen heerlijk!
Ik doe ook niet meer poetsen ook alleen de was ,mijn buik doet zo zeer aan het eind van de dag en als ik teveel doe,dan staat heel mijn vel strak... Ik heb vandaag ook de laatste was gedraaid,het word nu toch wel zwaarder merk ik,ook met mijn 2 jongens erbij,naar school lopen etc... Even rustig aan doen,maar dat valt niet mee
Lekker lui dagje vandaag..heerlijk morgenavond eten bij de Italiaan en zaterdagochtend de fotoshoot!! Zin in!!
Wat hebben jullie weer veel gekletst Hier poets ik nog wel elke dag afstoffen, stofzuigen, dweilen en meestal de was Ik kan niet stilzitten Vandaag allerlaatste dingetje gemaakt ben er onderhand wel een keer klaar mee haha ledikant lakentje gemaakt past erg mooi bij z'n kamertje en de aankleding
de woonkamer is er ook klaar voor, alleen denk dat ik snel alweer alle batterijen kan vervangen ze vinden t geweldig