Hallo allemaal, Voor iedereen : Gefeliciteerd! Ook ik ben zwanger van ons eerste kindje, heeeel spannend allemaal! Hoe ik het zelf heb uitgerekend ben ik uitgerekend op 24-04-2014. Maar mijn eerste echo heb ik 19 september dus hopelijk gaat alles goed natuurlijk!
Hier vandaag ook bij de vk geweest voor de eerste echo. Ik vond het erg spannend omdat ik niet zo'n goed gevoel had.. Als verassing toch een heel klein kloppend hartje gezien! Ik ben een paar dagen teruggezet, van 7.1 naar 6.4. Dit klopt ook wel met mijn gevoel dat het allemaal wat later op gang komt bij me. Over 2 weken heb ik weer een echo. Ik moet dus even kijken wanneer ik dan ben uitgerekend en mijn bannen aanpassen.
@Musty; Mijn echo was goed, heb foto's in mijn album staan. Je ziet mooi de groei nu, ben inmiddels al 3 echo's rijker. De 13e volgende week heb ik opnieuw een echo. Ik mag trouwens inderdaad niet zwemmen, heb het gevraagd aan de vk en zij vond het geen goed idee. @Liri; Gefeliciteerd met je mooie echo! Het kan best zijn dat je over een paar weken weer vooruit gezet wordt, dat schommelt erg rond deze termijnen.
@Liri kijk das wel goed nieuws dat je een hartje gezien hebt! Ik mag morgennnn en de spanning stijgt hier met de minuut en mn misselijkheid ook hihi..heb dr wel een goed gevoel bij..beter dan de vorige keer..toen voelde ik dat het niet goed zat..en nu wel Dusss Thumbs Up!!
Wat fijn al die goede echo's! @Lieke86, succes morgen!! Wij zijn a.s. vrijdag aan de beurt, lijkt nog zooooo ver weg, vind t echt spannend!! Hoe ga ik t volhouden tot dan :S ?!
Hier was de echo ook goed Termijn kwam uit op 7w6d maar laat m'n banner nog even zo, over 2 weken weer een echo . Morgen ga ik met daglicht even proberen een foto te maken en anders scan ik ze morgenavond even in. VK zei trouwens dat met 12 weken pas vertellen dat je zwanger bent echt iets van vroeger is omdat je toen moest wachten of je met de doptone wat kon horen en dat je als je met 8 weken een kloppend hartje ziet je nog maar 3% kans hebt dat het misgaat . @deesdees: gefeliciteerd met je goede echo. @meiden die komende week een echo hebben : succes met wachten hoop dat jullie ook een mooie echo hebben.
verzamel jij ze ook allemaal? super dat de echo goed is! en toch niet zwemmen, zei ze voor hoelang of? t is is echt mooi om t zo te zien heh en te volgen de redenen voor de vele echo's zijn minder maar super om t elke keer te zien en goed gekeurd te worden ik mag 11 sep weer
Fijn al die goede echo's vandaag! Ik moet ook nog ff geduld hebben.. Maandag mag ik. Maar op zich vind ik de tijd wel snel gegaan. Druk met m'n dochters (weer naar school vandaag), werk en genoeg andere dingen deze week. Wel is sinds vandaag de misselijkheid (incl. spugen) toegeslagen. Hopelijk heb ik er op m'n werk geen last van... @newbornstar, wanneer mag je voor je echo?