Whahaha ja ik ook inderdaad Merk het aan mijn vriend ook dat hij het steeds spannender vind. Die wordt met de dag drukker in zijn doen en laten
Ja dat gun je iedereen wel dat de zwangerschap goed verloopt met een mooi gezond kindje. Ja pff gaat echt snel, nu de laatste kleine dingetjes nog doen en dan is het zover. Vind het wel spannend maar om nou te zeggen dat ik zenuwachtig ben dat nog niet. Ik denk dat dat de avond er voor wel komt omdat mijn vriend die nacht bij zijn broer thuis slaapt vanwege de "traditie" dat ie mij dan niet mag zien van te voren Maar maak me meer druk om wat mijn vriend van de jurk zal zeggen
@steeciaantos: spannend hoor, hoop dat je lekker kunt genieten van je dag! Is wel traditioneel hè, als hij je niet ziet.... Ik ben zelfs bij mijn ouders thuis gaan slapen nog een paar leuke echo's in het vooruitzicht bij sommigen, laatste "sneak-preview"..... Hier vanmiddag op m'n gemak wasje opvouwen en hopen dat de meiden lekker rustig zijn vanmiddag, want mama ziet het ff niet meer zitten..... Ben helemaal op, van mij mag die kleine zich maandag aankondigen hoor.....
Dankje! Dat komt zeker wel goed. Ik hoop dat het dan net zulk mooi weer is als dat het de afgelopen dagen al is geweest. Ik heb de 27ste geloof ik nog een echo gepland. Ik kan me voorstellen dat je wel redelijk op begint te raken. En al helemaal als je al grotere kindjes hebt. Ik ben heel erg nieuwschierig wanneer jou kleine komt
hihi de zenuwen kreeg k ook pas de avond van te voren..is ook zooooo leuk allemaal gewoon alles over je heen laten komen..heb ik ook gedaan en moet zeggen..dat werkt het beste ml ging ook bij zn ouders slapen en ik bleef thuis met mijn ouders. .was echt een enorme verassing hoe we eruit zagen maar das juist het leukste
Ben k ook wel benieuwd naar nu heb net de Luiertas van Lief gekocht..eigenlijk Stoer hihi..vondt m zoooww cute!!
Nou liggingsecho gehad, minder fijn nieuws: Kindje ligt ineens in stuit! Omdat t n onvolkomen stuit is en ik bijna 36wk ben, is de kans op zelf goeddraaien klein. wordt nu overgenomen door gynaecoloog, volgende week afspraak voor een gesprek waarin ze ons de mogelijkheden en risico's voorleggen. Is dan aan ons wat we willen doen... pfff!
hebben jullie trouwens allemaal al de kinderwagen? ik wacht nog steeds op die van mij! had hem in januari besteld. ze hadden gezegd dat die in maart zou komen wacht nu al 6 weken.. maart is nog niet voorbij maar wil graag alless snel in huis hebben hihi
Het is ongeveer hetzelfde model als bijgevoegde foto. Maar dan is het een bordeaux rode jurk en het bovenstuk zit ook zwart in en er komt een hoepel onder dus hij komt een stuk wijder uit te vallen dan op het plaatje. De strik komt bij mij aan de achterkant. En er zijn bloemen met steenjes op de mouwen , De mouwen komen dan tot aan mijn elleboog dus iets langer dan op de foto. En aan de onderkant zijn bloemen erop gemaakt met steentjes. De steentjes zijn er op gezet zodat ik een bijpassende tiara kon pakken. De tante van mijn vriend heeft hem helemaal zelf gemaakt heeft me in prencipe alleen stof gekost. Daarom ben ik zo benieuwd wat mijn vriend er van zal vinden omdat hij totaal geen idee heeft dat ik een heel andere kleur dan gewoon wit heb gekozen.
Miep: Dat is inderdaad slecht nieuws. Ik ben benieuwd hoe dit afloopt. Newbornstar: Wij hebben de kinderwagen al een tijdje staan.
Ja, wij hebben onze kinderwagen cadeau gekregen van mijn schoonzus. Die staat al best wel lang bij haar thuis. Die komt ze binnenkort onze kant op brengen. Wel balen dat het dan zo lang duurt zeg. Maar ik neem aan dat je hem nog wel krijgt.
Ohh dat is geen nieuws waar je rekening mee houd in je laatste weken,balen! Succes volgende week bij de gyn!
Steeciaantos Wat gaaf!!! Ben nu al benieuwd hoe jij er dan uit gaat zien Mijn schoonzus is in het donkerpaars getrouwd,heel gaaf!
@miep De enige opties zullen zijn: of t draait nog vanzelf je kan ook een draaipoging doen (heeft mijn zus gedaan bij 38wk,toen kwamen ze er pas achter uiteindelijk niet gelukt en een ks geworden) of je doet een stuitbevalling Of je krijgt een geplande keizersnede.... Succes met je beslissing maken