April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik ga naar bed, poging 2, na krap 1 uurthe helemaal zeiknat van t zweet en hevige pijn met bekken wakker

Bijgevoegde bestanden:

• 35e.jpg
      35e.jpg
      Bestandsgrootte:
      11,6 KB
      Weergaven:
      10
    • 35c.jpg
      35c.jpg
      Bestandsgrootte:
      9,2 KB
      Weergaven:
      8
  2. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Iedere dag even de woonkamer/keuken stofzuigen omdat er kruimels liggen of als je huisdieren hebt en een doekje over de wc begrijp ik wel maar je gaat toch niet iedere dag je hele huis schoonmaken.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wow musty wat een grote buik,mooi hoor!
    Hier doet manlief ook het meeste,ik krijg er teveel pijn van,gisteravond dacht ik indalingsweeen te hebben,pff was zo moe ook
    34 weekjes aangetikt vandaag,heerlijk!! :D

4. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik doe alles nog in huid qua huishouden behalve hele zware dingen sjouwen ivm de verhuizing ....

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Musty wauw mooi zeg! :) ja ik denk dat k morgen maar even wat nieuws erbij ga halen..alst beetje lekker weer wordt heb k nix..even verplicht shoppen hihi heeeeel vervelend :p

Morgen controle. .ben benieuwd hoe mn bloeddruk etc is..

6. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Herkenbaar Lieke! Ik denk dat je een dikke bips uit je buik ziet steken! Een hoofdje voelt aan als een keiharde 'kogel' en de billetjes is ook een harde bult, maar een stuk zachter dan een koppie. Hier namelijk precies hetzelfde ;).
    Heb afgelopen donderdag te horen gekregen dat de kans dat er gedraaid wordt niet meer zo heel erg groot is (alhoewel ik hier dus lees dat het wél gebeurt!!) Maar ze hebben nog wel genoeg ruimte om te 'draaikonten' vanuit hun houding met hoofdje beneden.

Musty, dat klinkt wel heavy, hoe is het nu met je? begrijp ik goed dat je vruchtwater is gebroken?

7. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    ...en ja, qua kleding wordt het allemaal wat lastiger, maar ook vooral nu het mooier weer wordt! Ik heb voornamelijk 'winterkleding' en wil eigenlijk niet meer teveel kleding erbij kopen voor de laatste weken! Dus geen zomerjas, korte broeken/rokjes enzo... Mooi weer vind ik heeeerlijk, maar het hoeft niet warmer te worden dan een graadje of 18 ;) Scheelt ook in het vasthouden van vocht, mijn voeten ontploffen af en toe bijna...

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    #4848 Steeciaantos, 16 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
    Heeel erg herkenbaar. Ik heb laatst maar gewoon met een vest aan buiten gelopen want heb alleen een te dikke winterjas die past. :p Ik heb heel veel lange mouwen positie shirts maar zijn niet zo dik, maar op dit moment zijn die nog ideaal om buiten mee te lopen als de zon schijnt. Niet te koud en niet te warm.

9. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ook dit is voor mij heeel erg herkenbaar. Ook met name als het om opruimen gaat. ;) Maar gelukkig doet hij dingen wel meteen als ik het vraag, maar om nou te zeggen dat het van harte gaat nee dat niet.

:p Ik zelf heb gister nog staan afstoffen en vegen en stofzuigen doe ik nog. Ik doe eigenlijk alles waarbij ik niet te ver hoef te bukken nog. :)
    En zodra ik wel moet bukken vraag ik het mijn vriend en anders ga ik gewoon zuchten en dan springt ie gelijk op haha, dan krijg ik op mijn kop dat ik dat niet mag doen. :p Maar ook hier hebben we de afspraak dat hij gelijk alles achter zijn kont moet opruimen zodat het niet weer een hele middag opruimen wordt. ;) Ik doe dat automatisch al. :)

@Musty mooie buik hoor! Ik snap je probleem met positie kleding wel :)
    Ik heb daar zelf niet zo heel erg veel last van. Heb maandje geleden een grotere positie spijkerbroek gekregen en die past me nu nog steeds wel met een leuk tuniekje. Heb ook nog een gewoon wit positie shirt die me nog steeds past.

@Lieke heel herkenbaar ik heb dat ook steeds al een paar weken lang die bulten en die schoppen in mijn zij. Ondanks dat ligt hij bij elke echo gewoon keurig netjes met zijn koppie naar onderen. :)

10. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Omdat we hier katten hebben lopen en die regelmatig een bende maken van de kattenbak en flink verharen xD maar ik denk ook wel dat ik nog teveel doe zal is wat proberen in te dimmen
    En strijken ik strijk echt alles haha dan kan het strak de kast in xD

Musty: okee ja ik wist niet helemaal zeker of ik het goede in me hoofd had maar idd je hebt dan wel gelijk en zou iedereen w iets van autisme weg hebben

11. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36

Hahah ik voel me nu echt een obsessieve schoonmaakster

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Rozanna ben dus niet de enigste die dat voelt haha soms twijfel ik of t nou zn hoofdje of kontje is. .afgelopen week lag ie met zn hoofdje naar beneden. .maar t leek erop dat ie gisteravond aant draaien was want voelde gewoon dat ie bovenin lag..ml voelde dat ook ;)

@Sunshine haha ja zou t echt rustiger aan gaan doen hoor..gewoon je rust pakken ;)

13. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ga ik doen gister is alles al gedaan moet alleen nog even de was opruimen en dan vind ik het mooi geweest denk ik

Ik heb nog niet gehad dat ik hem om heb voelen draaien de kleine man heeft er hier wel een handje van om ene moment links met z'n rug te liggen dan weer rechts en dat wisselt regelmatig per dag

14. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D;):) ik normaliter ook maar nu weinig keus

15. doglover76

doglover76 Fanatiek lid

9 nov 2009
    1.168
    0
    36
    Vrouw
    Full-time moeder
    Roosendaal
    Ik veeg iedere dag even, stofzuigen om de dag ivm de hond.... Vaatwasser gaat nog net, bukken doe ik echt niet meer voor mijn lol.... Wassen laat ik echt niet aan ml over, dan wil ik niet weten hoe het eruit komt.... Er blijft wel veel strijk liggen, maar ik strijk als ik iets nodig heb....

Ik begin trouwens flink de kriebels te krijgen over hoe ik het straks allemaal voor elkaar moet krijgen, met 3 kindjes.... De oudste werkt niet altijd even goed mee en ik zie er tegenop, vooral 's ochtends....:( Het zal allemaal wel goed komen, maar op dit moment zie ik het niet erg.....

Vandaag wordt het laatste stukje van mijn tuin betegeld, zo blij dat dat klaar is..... Zelf ga ik niet veel doen, beetje knutselen en relaxen.

Fijne dag allemaal!!!!!

16. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Doe ik ook inderdaad wij hebben dan een kat ipv hond. :)

Ik ken het bukken geval ook haha. Dat wordt mij zon beetje verboden door VL :p
    Heb ook al bijna hulp nodig met mijn steunkous aantrekken en mijn sokken en schoenen. :) Ik voelde me al een bejaarde met die steunkous laat staan als anderen het voor me aan moeten trekken. ;)

17. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik zie ook een beetje op tegen de kraamtijd. Ik weet nog dat ik vorige keer erg last had van mijn hormonen, echt veel meer dan tijdens mijn zwangerschap. En dat in combinatie met heel weinig (lees: bijna geen) slaap, het herstellen van de knip, aambeien, naweeën, pijnlijke tepels en stuwing door borstvoeding, een krijsende baby en ook nog een peuter van 4 erbij. Als het kon zou ik de eerste weken doorspoelen.

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik ben ook benieuwd naar hoe mijn jongens erop gaan reageren,vooral op dat ik de eerste weken weinig kan / mag.
    Heb veel hulp dus zal wel loslopen maar ben normaal niet zo,wil alles liever zelf doen. We bereiden ze soms al wel voor op dat mama straks niet veel meer kan en een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven,dan zegt mijn oudste,mama we komen je dan echt wel opzoeken... Lief hé? ;)

19. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik kijk helemaal niet tegen de kraamtijd op, weet wie er komt en al extra uren en zal vast bij geïndiceerd gaan worden

daarnaast ben ikzelf van go met de flow.... ook de ochtenden.... je krijgt het echt niet strak geplanned (heb t geprobeerd :p ) er gaat dan altijd iets mis, waardoor toch weer...

20. sunshine92

sunshine92 Fanatiek lid

11 feb 2013
    2.227
    1
    36
    Ik weet niet zo goed wat ik van de kraamtijd moet verwachten behalve dat als m'n ouders komen m'n moeder waarschijnlijk heel
    Opdringerig en claimend zou zijn naar de kleine maar als dat te erg word of ze blijft te lang hangen dan zeg ik er wat van en verder zie ik het allemaal wel

Deel Deze Pagina