Ik weet ook niet echt wat ik van mijn kraamtijd moet verwachten haha ik zie het dalijk allemaal wel..
Ik bedoel ook meer na de kraamtijd, als de kraamverzorgster weg is en manlief weer is gaan werken.... In die eerste twee weken krijgen de meiden genoeg aandacht, maar daarna..... Lijkt me toch lastig worden, vooral omdat ze nog niet zelfstandig zijn... Vanavond voor de tweede avond op rij bij de huisartsenpost gezeten met de jongste, weer hoge koorts, 40+, niet onder controle te krijgen met paracetamol en slaap en weer afgescheept met de mededeling dat ik maar paracetamol moet geven en aan moet kijken.... Die arts luisterde ook niet, ik had gezegd dat ik geen zin had om met 37 weken zwangerschap zo met haar de nacht in wilde gaan, wenst ze me gewoon prettig werken toen we weggingen..... Dus ik pisnijdig, hallo, 37 weken zwanger, dan werk ik toch geen nachten????? Zit ze me schaapachtig aan te kijken :x Sorry voor het ego verhaal, moest het ff kwijt.....
Nou ik lig hier weer haarfijn wakker Alles jeukt me van top tot teen m'n hoofd,gezicht,armen,handen,borsten,buik,rug,benen,voeten Onderhand helemaal onder de krassen van het krabben en wrijven het maakt me helemaal gek, van alles geprobeerd, bodylotion,sudocreme,bepantene,talkpoeder. Koude douche Ik trek dit niet nog 5 weken morgen vroeg bel ik eerst de gyn want dit word m zo egt niet had al wel wat last van jeuk maar het word alsmaar erger, ik helemaal overstuur , Vl staat machteloos en voelt zich klote nix te kunnen doen, hij heeft in iedergeval geprobeerd eerste hulp zwangeren poli te bellen om te vragen wat er nogmeer tegen kan helpen maar daarbij krijgt hij direct de voicemail
@doglover... jeetje vreselijk zeg.... wij hadden het met ons meis toen ik 37 wk zwanger was van ons manneke (letterlijk net voor de bevallng) hebben ze gezord dat ze direct buisjes kreeg zodat we rustig... zou vandaag flink aan de bel trekken bij je eigen HA als ze nog zo'n koorts heeft @sunshine... oww dat klinkt rampzalig die jeuk, wat kan helpen zijn creme's met mint of menthol....verder werkt er weinig tegen, je kan er meds voor krijgen, maar geloof dat daar ook wat haakjes en ogen aan zitten
mooi! @sheann... ik heb jou foto's toen ook voorbij zien komen die je zus gemaakt heeft, mooi!! ik vind hetzelf erg lastig omdat ikzelf normaal degene achter de camera ben, en verder eigenlijk niemand om me heen die de ballen ervan begrijpt moeilijk overbrengen @ rozanna... vliezn zijn nog heel *klopt af* t rommelt laatste dagen wel veel door mn hele lijf, trekt door naar rug en boven benen, mn gewrichten beginnen te staken overal... maar mag de ontstekingremmers nu niet slikken... dus we zitten t uit en zorgen dat we niet te vast roesten
Ik wou net wat typen toen ik je bericht zag haha ben nu alleen kwijt wat Maar ik heb al zoveel in huis gehaald dan, ook calendula zalf Geprobeerd vannacht in begin leek minder te worden maar na een halfuur nou ik brak compleet heb een redelijk hoge pijngrens of ja dat ik wat kan hebben in iedergeval maar ik heb Vl staan smeken de dokter nog een keer te bellen maar ja ze namen niet op, het is nu minder dan gister avond maar erger dan gister ochtend dus ik wil niet weten hoe het vanavond is, ik geniet niet eens meer van schopjes van de kleine ik voel hem wel maar ik denk niet meer oh hij is wakker, eerder van wat ben ik blij als hij er uit is
echte aanhoudende jeuk is erger dan pijn, klinkt heel raar ik zou niet weer zo een avond ingaan maar even aan de bel trekken dalijk meis (vk/gyn)
Sunshine: Arrgg erg vervelend die jeuk. Musty: Ik ben ook normaal degene die de foto's maakt. Wat ik heb gedaan is m'n zusje op de juiste plek en in de juiste pose neergezet, kijken hoe het licht valt, camera helemaal instellen en dan switchen van plek. Soms maak ik gebruik van een statief en afstandsbediening maar dat vind ik lastiger.
Ik belde en ze zij direct ik ga kijken wanneer je kan komen nou om 2 uur toen brak er iets bij mij toen zij ze al heb je zo last dan kom maar om kwart over 11 bij de vk en als nodig is overlegt zij met de gyn Maar ik vraag me af of het raar is om te zeggen dat ik het zo niet meer trek? Heb die kleine man er gewoon liever uit dan nog erin terwijl het natuurlijk veelste vroeg is nog voor hem maar vanmorgen zij ik nog tegen Vl ik zou er een moord voor doen dat die kleine met 37 weken zelf komt, heb het gevoel compleet door te draaien zo ken ik mezelf niet
Sunshine: nee hoor, is niet raar dat je het helemaal zat bent. Ik denk dat een hoop dat wel hebben rond dit termijn. Ik zeg iedere keer bij mijn VK dat ik er wel klaar mee ben. Kijken ze echt niet raar van op hoor. Gewoon zeggen wat je voelt en dwars zit, daar hebben ze meer aan.
@Angels mooi buikje hoor! @Sunshine nou meid ik kan je zeggen..van mij mag ie ook wel eerder komen hoor..begin het nu langzaamaan ook zat te worden. .maar die jeuk..pfff ik heb dr ook wel eens last van maar dan op mn armen buik borst..en ineens ist weg..zo raar. . @Doglover oeiiiiii dat had ze beter niet kunnen zeggen..doos..k vindt hoge koorts bij kleine kinderen eng..je weet maar nooit. .zou echt op je strepen gaan staan en eisen dat er wat gebeurd. . Hier vant weekend ineens opkomende rugpijn. .stekend en zeurend..nog niet eerder zo gehad. .k denk dat mn lichaam zich aant klaarmaken is voor de bevalling denk k..krijg steeds meer rare dingen erbij..strax controle Gyn..ben benieuwd!
Ik wil bijna zeggen zullen we ruilen van jeuk haha maar nee dit gun ik niemand, maar de gedachte dat die tussen de 37 en 42 weken kan komen dus nog 2-7 weken dan is 2 weken voor m'n gevoel nog te lang. Ohw spannend ben benieuwt! Hier nog nix van tekenen dat m'n lichaam zig echt klaar maakt geen steken meer ofzo
Goeiemorgen, @ Sunshine: ik kan je helaas niet helpen wat betreft de jeuk, is bij mij ook begonnen tijdens mijn zwangerschap van jongste dochter. Is vreselijk, vooral omdat niets lijkt te helpen (helaas was het bij mij na de zwangerschap niet over, maar dat gebeurt meestal wel.....) @ hier: kleine meid is weer wat opgeknapt vandaag, haar koorts is gezakt, vanochtend nog maar 37,4.... Ik hou het vandaag wel goed in de gaten en zodra de temp. oploopt, ga ik de ha bellen.... Ben ook heel boos en zal de volgende keer dat ik mijn ha spreek ook zeker hier nog wat van zeggen.....
O, ja en een feestje vandaag........ 37 weken !!!!!!!!!!!!!!!!!😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃 Laat die kleine maar komen hoor....
We krijgen zo te lezen allemaal last van de laatste weken kwaaltjes..ik heb het idee dat ik last van indalingsweeën heb de laatste 2 dagen en gelukkig slaap ik de laatste 2 nachten weer wat beter. Hieronder mijn buikfoto van gister. Bekijk bijlage 383606
@doglover Wat raar dat je zo word weggestuurd he? Ik zou ook boos zijn! Zou er ook zeker melding van maken,je belt niet voor niks voor een ziek kind de huisartsen post en koorts bij kinderen kan een hoop oorzaken hebben,dan kunnen ze wel een paar dingen uitsluiten lijkt me. jij kan nu lekker aftellen!