Zal het even duidelijk uitleggen ben net thuis maar ze vermoeden Zwangerschapscholestase en ik zoveel last heb van de jeuk krijg ik medicatie voor 5 dagen die zowel helpt om te slapen en de jeuk verminderd dus het is alleen voor snachts maar omdat het slaperig maakt kan de kleine daar ook erg rustig van worden en daarom willen ze hem dagelijks in de gaten houden via de Ctg zowizo tm vrijdag na de Ctg van vrijdag heb ik een afspraak bij de gyn. Ik heb nu dus bloedgeprikt op Zwangerschapscholestase en meerdere onderzoeken naar de lever hoe dat functioneert, de overige uitslagen zullen vrijdag al binnen zijn alleen die van de Zwangerschapscholestase over 3 weken pas die onderzoeken ze in Nieuwegein, mocht het voor mij ondraaglijk worden of reageert de kleine niet goed op de medicatie zullen ze niet wachten tot 38 weken op op de uitslag ivm risico's als het idd Zwangerschapscholestase blijkt te zijn,
Poeh Sunshine wat een pech heb jij zeg. Lijkt me afschuwelijk al die jeuk. Sterkte meid! Ik zag nog mooie buikfoto's en een prachtige babykamer! En steeciaantos bijna trouwen!! Hier gaat het sinds 1,5 week eindelijk lekkerder. De verkoudheid/holteontsteking is eindelijk na maanden verdwenen, wat een verschil! Ik heb vreselijk de nesteldrang maar daar kan ik nu meer aan toegeven dus ik ben ook al in de weer geweest met het huis en de tuin en heel veel plantjes haha. Maar nu doe ik vaak veel te veel en word ik in eens heel naar en duizelig, dus ik moet mezelf wel in de gaten houden. Ik wil nu in 1 keer al het werk inhalen wat er is blijven liggen Maar ik ben zo blij dat ik me gewoon zo veel beter voel na al die tijd!! Ik hoop heel erg dat het zo blijft tot de bevalling...
Thanxxxx allemaal ben zijn dr zelf ook heeeel blij mee @Sunshine oeps das minder leuk nieuws..hopen dat de kleine het goed blijft doen natuurlijk. .spannend hoor! @Sientjes goed te horen dat de verkoudheid etc weg is en je weer kan genieten Hier alles goed gekeurd..bloeddruk was weer prima en urine was schoon..kleine man is bijna ingedaald en ligt bijna vast..dat verklaart de pijn in mn rug en nu ook zeurende pijn in mn schaamstreek. .gyn was tevreden tot nu toe en ik dus ook..ben weer gerustgesteld net nog even langs prenatal geweest en wat kleding gescoord ook nog leuk setje voor mn manneke met de tekst "if i dont sleep, Nobody sleeps!" Sooo cute!! Ook dekentje voor in de kinderwagen gehaald. .had k nog niet bij stilgestaan haha het is dat mn moeder ermee kwam
Vervelend zeg sunshine! Ik heb sinds vorige week ook heel erg last van.jeuk! Heel naar lig er snachts wakker van! Mooie buik foto maris! Lieke echt een leuk kamertje! morgen naar de vk ben benieuwd! Kleine uk is sinds gister heel erg druk.. nornaal is ze best rustig, nu ken ze niet stil liggen haha
Ben benieuwd hoe t afloopt sunshine,sterkte ermee... Hier vanacht slecht geslapen,werd ook een keer wakker met kramp in me kuit,auw... Dat gaat dus ook weer beginnen,had ik bij mijn jongste de laatste weken ook zo last van
Ik heb voor de verandering heerlijk geslapen. Ik had bij mijn eerste wel vaak kramp in mijn kuit maar tot nu toe gelukkig nog niks. Wel heel erg last van tintelende, pijnlijke handen s'nachts.
Dankje dames Balen dat je slecht hebt geslapen en kramp in m'n kuit komt me niet bekend voor Hier geslapen als een roosje maar hoe? Moet de tabletten rond 8 uur nemen omdat ik anders de volgende dag geen auto mag rijden wat dus wel moet na het ziekenhuis, dus ik de tablet gister genomen aaaaahw! De jeuk werd erger , kreeg bultjes op m'n gezicht en ipv dat ik er moe van werd was ik spontaan klaar wakker -.- nou dokter weer gebeld mag de tabletten niet meer hebben krijg vandaag andere maar volgends de gyn kon de jeuk van de tabletten niet erger worden, volgends de bijsluiter wel maargoed eenmaal in slaap heb ik wel door kunnen slapen, vandaag maar weer overleggen met de vk als ze de Ctg beoordeeld hoe of wat, Vandaag alweer 35 weken! Komt nu heel dichtbij als ze m gaan halen met 37 weken heb er zin in maar vind ook wel eng worden
Ik heb redelijk geslapen, tot een uur of 4.... Toen was ik wakker en kon ik niet meer in slaap komen (ml zijn wekker loopt om 5 uur af, dus dat helpt niet)... Vanochtend een heel klein druppeltje helderrood bloed bij het afvegen (sorry, detail....), maar verder niets meer.... Om 9.15 controle bij de vk, voel me slap, maar niet moe, druk op mijn buik, maar geen harde buiken zeg maar.... Ik zie wel wat ze zegt, van mij mag het begonnen zijn hoor..... Fijne dag allemaal, tot later
ai ai succes dalijk sunshine @ doglover... spannend! @maris... niet prettig die kramp in kuiten ik ga weer plat liggen wordt zo terug gebeld door een gyn (mn eigen gyn is er deze week niet) gisteren lichte rugweeen, buik is amper nog ontspannen veel gerommel, bekken is hels en andere gewrichten in hand ect spelen op, ik doe een moord bijna voor mn ontstekingsremmers maar die mag ik nu niet. ben een zombie, helemaal op en grmbl... moppermodus uit
Dankje meid Ohw Pff balen zeg hoop dat ze wt voor je kunnen doen, En klagen mag toch anders kan ik Ook beter m'n mond houden haha Ik wil ook even klagen , ik zit er compleet doorheen ik trek het echt niet meer zit me hier met een vork op m'n rug te krabben en met m'n hand de rest, ik hoop echt dat de vk langs komt op de kamer om de Ctg te beoordelen en niet dat de assistente het allemaal doet want ik ben zo op, en hoop ook wel dat sommige uitslagen al binnen zijn, er maalt van alles door m'n hoofd ik word gek van de jeuk en genieten kan ik niet meer, ik zou er een moord voor doen dat ze hem halen over 2 weken als dit nog 5-7 weken moet duren kunnen ze me doorbrengen na een gekken huis ipv naAr huis, Zo klaag modus ook weer uit
@Sunshine dr moet toch iets zijn om de jeuk te verminderen? ? Ik herken wel het soort jeuk..witte bultjes en rood eromheen. .komt van mij van mn Coeliakie. .oftewel Glutenallergie..ook zijn t verschijnselen van Lactose intolerantie. .en dat laatste kan je intwikkelen bij een zwangerschap. .tijdelijk dan. .misschien moeten ze je ddaar op testen?? T jeukt als de pest nadat ik iets met melk op heb. .
ik ben even met stomheid geslagen deze gyn wil dat ik weer start met de weeenremmers, zonder iets van onderzoek en medicijnen start in de trant van temazepam terwijl ik al paroxitine slik wordt zo nog eens terug gebeld
=.= okay, half 3 moet ik me melden en gaan ze kijken hoe alles ervoor staat voor de weeenremmers weer gestart worden, nadat mn staus beter bekeken was zijn ze tot de condlusie gekomen dat 'normale' slaapmedicatie niet zal aanslaan @ sunshine dikke knuff