Gevonden http://www.zwangerschapspagina.nl/eerste-symptomen/459305-sea-band-helpt-tegen-misselijkheid.html
bij de etos kan je armbandjes met bepaald druk punt kopen tegen de misselijkheid schijnt echt te werken (ook tegen wagenziekte)
@deesdees... ze zullen stuiteren hier weten de kids het al wel en eigenlijk iedereen behalve werkgever we zaten natuurlijk al in mmm en met alles at eraanvooraf is gegaan t is gewoon zo bizar.... 2/2,5 mnd geleden klap met de moker hamer met t nieuws en dan nu in 1 x ... heb al vanalles gedaan shoppen iedereen vertellen en nog voelt t onwerkelijk.... mn meiske wilt álles weten... dus die zit nu elke keer : baby is nu zo groot als mijn duimnagel heh mama
ze liggen bij de zwangerschapsvitamine en testen t is van een bekend merk maar kan er niet op komen ze zijn paars/lila
@Musty; wat leuk dat je dochter zo enthousiast is! Shoppen durf en kan ik nog niet, moet wel veel dingen weer opnieuw aanschaffen Onverwachts hebben we er toch voor gekozen dat ons gezin nog niet compleet was, babykamer,box,kinderwagen en kleding zal ik opnieuw moeten kopen. Maar dat alles pas na de 20wkn echo.
ik moet zelf helaas ook meer kopen dan verwacht... ik had begin t jaar aantal dingen geleend aan broertje en vriendin omdat ze behoorlijk in nesten zaten en zitten... je wilt niet weten hoe ik het terug heb gekregen vorge week (en nog niet eens alles!) en dan nog maar te zwijgen wat ze dachten te zeggen en te doen toen ik ze erop aansprak (ja ja en heel beleefd voor deze flapuit).... om je oren van de kop te schamen... enfin....voedingskussen heeft mn vader weten te redden badje is te smerig voor woorden ging zowat over mn nek ervan dus die weggedaan, badstandaard naar de knoppen, heb maar 1 kruik terug... mn 1 jaar oude compactcamera hebben ze nog, maar meneer en mevr hebben t hazepad gekozen wij hoeven niet te werken voor onze centen en kinderen was en ben woest erom....ze zitten in schulden, zij weigert te werken (mankeert niets) hij steeds zn baan kwijt want hij moet alles van haar doen inclusief huishouden en zorg kleine... echt te triest.... ik dacht te helpen
wij zijn er altijd zoooo zuinig op geweest en nog en ze wisten t, vele dingen meegegeven die ze mochten houden(linnengoed en hydrofiele enzo) paar dingen hoefde ik maar terug omdat wij zeker nog de wens hadden
Ik kom ook even mijn kleine ukkie showen! Vandaag hebben we de echo gehad! Ik heb mijn termijn helemaal goed berekend, ik ben nog steeds 8+3 weken zwanger. Ook is mijn bevaldatum gewoon 12 April gebleven, heel makkelijk dus! Wat is het speciaal om zo'n eerste foto van je ukkie te mogen bekijken. Ik straal volgens mij van geluk!
@Musty; wat erg zeg!! Inderdaad om je ogen uit de kop te schamen! Ze geven er dus niks om? Bizar om te horen dat ze zich zo opstellen! Badje+standaard+tummytub staat hier ook bij een vriendin bedenk ik mij nu, die hoeven we niet meer aan te schaffen. Toch zonde hoor als er zo met je spullen wordt omgegaan. @Fien25; mooie echo! Je ziet al mooi de contouren van het kindje. Stralen zul je zeker
Las van de week al wat op FB, maar jeetje dit is echt niet best.. En dan denk je idd te helpen! Wat een rotstreek zeg :x
Zal ff de kleine man naar bed brengen Zit hier in zijn oogjes te wrijven (maar hij is niet moe hoor hihihi) Hij kan sinds een paar dagen bijna zijn eigen naam zeggen, zo schattig! Als ik vraag hoe hij heet zegt hij: Nano (zijn naam is K.eano)
@mutsy, echt belachelijk, sommige mensen schamen zich ook nergens voor en denken dat ze alles kunnen maken! @fien, prachtige echo! Geniet ervan! Zag op de lijst dat ik de eerstvolgende echo heb, al is die pas vrijdag, spannend!! Echt zenuwachtig zeg!
hihi miep we duimen! jha dat was iig een wijze les... leen nooit meer wat uit, fam of geen fam in de shit of nie... ik ben er klaar mee ze kunnen een cadeaubonnetje in t vervolg krijgen als er nog mensen wat komen vragen whaaaaaaaaa moeten eens langzaam aan de gang gaan met namen aangezien dat hier altijd een zoektocht is, en dan niet eens door meningsverschillen