Trouwens ik heb voor mn eigen gevoel even een echo geregeld bij een echopraktijk om de hoek voor maandag..even checken hoe t met mn beebje is
net de afspraak gemaakt voor geslachtsbepaling.... 1 nov... op onze trouwdag... mooi cadeau! hadden we 3 jr terug ook met ons manneke
20 weken echo moeten wij ook nog doen, maar de VK zei dat ik dat het beste na de 16e kon doen, want dan krijg ik eerst nog weer een termijnbepaling Bij K. hadden de 20weken echo op 15 Jan. Mijn vaders verjaardag
Heb ook 2 nieuwe afspraken, kan iemand die in de lijst zetten: 17april uitgerekend 18 sept 9.20 verloskundige 25 sept 9.50 echo (11 wk)
Fijn dat je een goede echo hebt gehad, Miep84! En Lieke, wat een goed idee dat je nog een echo laat maken. Is dat via een particulier bedrijf ofzo? En jeetje, nu al afspraken voor de geslachtsbepaling! Het voelt voor mij nog heel ver weg om daar al over na te denken/naar toe te leven. Eerst de spannendste periode eens doorkomen. Ik merk dat ik rond het eten opeens een stuk minder trek heb. Ik heb vanavond niets gegeten! Had een pizza gehaald (..) maar rond etenstijd moest ik daar niet meer aan denken. Alleen een verse fruitsap gedronken. En oeps, nu zit ik aan de chippies.. Ohjee, dit herken ik van de vorige keer!
Wat eten betreft heb ik het idee dat ik de hele dag eten moet. Anders wordt is misselijk. Zo moeilijk om die tussenweg te vinden! Weinig eten is misselijk, te veel ook, vooral drinke zorgt bij mij voor misselijkheid. Nogal onhandig. @Lieke: Wat de medicijnen betreft, ik weet het niet! Ben wel minder misselijk en niet meer hoeven overgeven. Maar ik had ook zonder medicijnen soms goede momenten. Hopelihk komt het door de medicatie en blijft het zo. Slik er 2 per dag. Blijf welnog in de ochtend kokhalsnijgingen hebben, ook bij honger heb ik het snel (uur geleden veel gegeten??!!). Ik weet niet wat de bijwerkingen zijn want er zat niets bij maar MOE dat ik ineens weer was?? En ontzettend duizelig. Ik viel steeds.bijna om, niet te doen. Zeker omdat niemand het nog weet. Best genant om na elke meter te moeten zitten op de rollator van je oma!!
@Liri ja dat is een echopraktijk die goed bekend staat in de regio..dus ik dacht..waarom niet hihi @Lieverdje echt joh? Ik heb eigenlijk geen last meer..ja alleen dat mn smaak me een beetje in de steek laat maar het is verder goed te doen. .ik ga zeker om een herhaal recept vragen
hihi ons meiske 30 okt zat te twijfelen, maar dat is gewoon echt haar dag volgende maand gaat ze naar school *snif*
Naar school? Hoe zit dat dan bij.jullie? Hier gaat ze vanaf augustus 1 dag in de week 2,5.uur naar de peuterspeelzaal. Echt veel te weinig want ze heeft het super naar haar zin. Nooit.een traan gelaten en als ze daar is zijn papa en mama meteen uit beeld!! Helaas moet zo nog un jaar wachte voor de echte school. Dat is dan idd haar dag. Gezellige daagjes voor de boeg.
dan wordt ze 4, voor de herfstvakantie gaat ze wennen en erna naar school ze gat nu sinds ze 9 mnd is 2 volle dagen naar het kdv, en dat had ze ook echt nodig voor dr zelf, maar t is voor haar al sinds jan echt tijd om naar school te gaan pooooh
Oh 4 jaar, oke nu snap ik het . Ja hier wil ze het liefst nu al. Maar ze moet nog 3 worden dus nog even geduld dus. We zullen zien hoe het loopt.
Zo ik kom ook weer even bijpraten , ik ben dinsdag voor een eerste echo geweest , hartje klopte goed, 23 april uitgerekend. Ik wil trouwens bv gaan geven ( voor het de lijst Dinsdag weer richting ziekenhuis voor een echo en dan de vervolg afspraak maken voor de vlokkentest brrrrr , krijg nou alweer de bibbers Nieuwe zwangeren feli !!!
Mjs, fijn dat bij jou ook alles goed is! Hier vndaag voor t eerst met avondeten niets kunnen eten, niet echt misselijk van maar vond t zo vies ruiken, kreeg geen hap door mn keel!
@miep84... ooowww wat erg heh? @mjs proficiat met de goeie echo!! ik heb gister omeprazol gekregen van de gyn, en kon vandaag eindelijk redelijk eten en drinken, al kijk ik nog wel uit en mn buik maandag maak ik nieuwe foto
Hier gaat K. sinds afgelopen maandag naar de PSZ en hij vind het echt super! We konden zwaaien wat we wilden maar hij had geen tijd meer voor ons want hij was al druk aan het spelen in de bouwhoek Nou ik ga zo weer, want zit nu ff tussen de visite door ff op ZP hihi. Zo ff snel eten en dan K. weer op bed brengen @Lieverdje Gaat jullie meisje niet naar een PSZ? Iedereen een fijn weekend!
Das goed nieuws mjs! Foto? @Hier heeft sinds dinsdag de hele boel eruit gekotst..bah..ging echt niet lekker..manlief heeft toen de HA gebeld op woensdag en kreeg emefasene..tjeee wat een wonderspul..de volgende dag kon ik weer normaal mn bed uitkomen..en sinds vandaag weer normaal eten en drinken..met mate..want merk dat ik niet alles kan eten..en mn darmen werken ook weer na een week hihi..wat een week zeg.. @Musty ja mijn buikje ga je ook zien en ben morgen 8 weken hihi..
Over buikjes: hier ook moeite met t dichtkrijgen van sommige broeken, of ze knellen zo alsik zit! Heb ook t idee dat ik niks meer aankan waarin je t niet ziet. Loop nu al n week ik wijde blousen en tuniekjes.. komt misschien ook omdat t de 2e is en relatief korte tijd (zoontje is net 1)