April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hier ook een positieve test in handen en vooralsnog ook uitgerekende datum 1 April. Heb al een zoontje, welke volgende week 1 jaar wordt. Krijg 19 augustus 1e echo.

2. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @nennie welkom gefeliciteerd! Wat leuk. Ook 2 kinderen vlak na elkaar. Ik ga morgen maar eens bellen. Ik ben wel benieuwd wat ik te horen krijg. Hier krijg je vaak pas eerste echo met 12 weken. Dus ik ga er van uit dat ik voorlopig geen echo krijg. We zullen het zien :) O ja het moet wel voor 29 augustus, want dan gaan we een maand op vakantie. Hopelijk nog een week daarvoor. Als er wat mis is..... moet er niet aan denken pffff...

3. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Meijtje:Leuk de vk bellen! Als het voor 29 augustus moet is het sowieso iets eerder dan 12 weken toch? ;) Zou mooi zijn!

@Nennie: Ook 1 april, grappig! Gefeliciteerd :)

@mariska: Groot gelijk hoor dat je snel de vk hebt gebeld! Wij hebben de intake bij de vk op 15 augustus, maar de week ervoor dus een echo in t ziekenhuis. Nog anderhalve week doorkomen! Aftellen... :)

Gister een heel klein beetje bloed verloren, pfff. Schrikken ineens zeg! Vandaag niks meer te zien en ook geen menstruatiekrampen. Wel steken in de onderbuik en de liezen. Ga er maar vanuit dat het nog bij de innesteling hoorde...

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @babyLiz inderdaad dan ben ik 10,5 a 11 weken. Anders pas 14 a 15 weken. Vind ik weer vrij laat voor eerste echo lijkt mij.
    Ik hoop dat het verder neits is het bloedverlies. Verder nog krampen of iets.

5. mariska1986

1 jul 2013
    53
    12
    8
    NULL
    NULL
    @babyliz ik heb bij beide kids bloedverlies gehad zolang je geen krampen heb is er niks aan de hand. Maar schrikken is het zeker.
    @meijtje ze doen de termijn echo rond de 12 weken dus kans is groot dat je voor je vakantie nog lekker baby kan kijken :)
    @nennie welkom en gefeliciteerd al druk met de verjaardag van je kleine?

6. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik heb pas de 19e (aug) de intake bij de vk en daarna wordt er pas een echo gepland dus ik denk dat er geen afspraak gemaakt wordt binnen anderhalve week daarna om een echo te plannen lijkt mij. dus ik denk dat ik met 15 weken voor het eerst de kleine zie. Of ik moet zelf particulier een afspraak maken. Beetje jammer maar ja het is niet anders. Voor mij nog even wachten

7. mariska1986

1 jul 2013
    53
    12
    8
    NULL
    NULL
    mmm nja 1 voordeel daarvan is dat je dan echt alles al heel goed kan zien:D

8. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mariska dat wel, maar ik vind het wel jammer..... maakt me toch wel onzeker omdat we gelijk een maand op vakantie gaan

9. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Ha Dames,

Met grote blijdschap mag ik me ook aanmelden in jullie topic! Ik ben 22 en heb 1 dochter die begin december 1 hoopt te worden.
    Ws. is mijn uitgerekende datum 7 april. Ik weet het niet zeker, omdat ik net met bv. ben gestopt en m'n cyclus nog niet regelmatig was.

Is er nog geen lijst van de zwangeren?

Groeten!

10. juultjeT

juultjeT Fanatiek lid

23 mei 2011
    2.026
    1
    0
    ambulant hulpverlener
    Drenthe
    Hoi meiden,

Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Ik ben ook zwanger, volgens eigen berekening is mijn uitgerekende datum 5 april.Bij mijn zoontje was ik uitgerekend op 3 april :D

We gaan vanavond op vakantie voor 2 weken, dus ik ben komende tijd niet actief. Ik weet sowieso niet of ik hier heel actief mee kan doen, mijn ervaring hier is dat er dagelijks meerdere pagina's volgeschreven worden en dat kan ik niet bijbenen naast mijn drukke baan en kleine mannetje dat hier rondhuppelt. Maar zal zien wat ik ervan kan maken.

Doen jullie ook mee met moeders voor moeders? Ik heb vanmiddag een afspraak,toch nog even een testje :)

Ik heb der verloskundige geprobeerd te bellen om alvast een eerste afspraak te maken, maar ze zijn steeds in gesprek.

11. mamavanwilliam

mamavanwilliam Actief lid

15 jun 2012
    304
    0
    0
    NULL
    goeree-overflakkee
    Hey meiden!

Ook ik kan me bij jullie aansluiten! Had gisteren een positieve test, en ben 9 april uitgerekend! Ik heb al een zoontje van ruim 16 maanden!

Geniet van jullie zwangerschap!

12. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.497
    1.851
    113
    Ow, ik heb nog niemand gebeld enzo, komt volgende week of die week daarna wel.

MvM doe ik niet aan mee. Vorige keer de volledige tijd gedaan. Maar nu met een rondkruipend kindje en veel meer familie over de vloer doe ik het niet. Dat gehang boven die wc pot om wat urine op te vangen, bleh, nee hoor, mij niet gezien.
    Maar voor mij de echte reden is dat ik heel veel collega's heb, die een afval-kuur doen met medicijnen met hcg. Nou daar ga ik geen urine voor inleveren.

13. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    @Meijtje: Gewoon aangeven dat je het wel heeeel jammer zou vinden als de echo pas na je vakantie komt. Misschien kunnen ze je er tussen proppen :)

@wiedeltje: Welkom! Leuk dat er niet zoveel leeftijdsverschil komt tussen je dochter en de baby :) Er wordt maar een heel klein deel van de urine gebruikt voor andere doeleinden en mvm is het daar niet mee eens. Dat kan je hier lezen: oneigenlijk gebruik hCG -Moeders voor Moeders
    Als moeders voor moeders er niet was waren heeel veel vrouwen niet zwanger geraakt. Heb zelf met IVF ook pregnyl moeten gebruiken en ook afgelopend maand met de cryo terugplaatsing :) Dus daarom doe ik zeker mee.

@juultje: Super dat je meedoet met moeders voor moeders! Bij mij komt er morgen iemand. Hoe was je test?

@mamavanwilliam: Hoi welkom hier! :)

14. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Hier trouwens morgen al een hele vroege echo. Er is een kans dat ik een BBZ heb, dus dat willen we heel graag uitsluiten. Heb nog steeds beetjes bloedverlies oa.

15. mariska1986

1 jul 2013
    53
    12
    8
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe mama's. .

@babyliz spannend morgen al ik duim dat alles op de goede plek zit. Hoe laat heb je de echo morgen?

16. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    Gefeliciteerd allemaal trouwens. Ik vroeg me even iets af. Ik ben al dagen bezig om erachter te komen hoe ik een lijst kan toevoegen met namen en uitgerekende data's etc. Ik heb dit topic gestart en wilde dit in mijn eerste bericht plaatsten zodat je meteen een lijst krijgt met mensen die meedoen aan dit topic etc. Maar hoe voeg ik die toe? Met andere woorden: hoe kan ik mijn bericht aanpassen?? De moderators regeren helemaal niet?!

17. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    In Nederland,Limburg
    Dat is inderdaad spannend, Hopelijk niets aan de hand en zit alles waar het hoort te zitten :)

18. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    In Nederland,Limburg
    Lieverdje2010, 23 jaar, tweede kindje, tweede ronde, 01-04-2014
    Annelie566, 23 jaar, eerste kindje, tweede ronde, 01-04-2014
    BabyLiz, 23 jaar, eerste kindje, MMM 3 jaar, 01-04-2014
    Meijtje, 29 jaar, tweede kindje, tweede ronde, 01-04-2014
    Nennie, tweede kindje, 01-04-2014
    Mariska1986, 27 jaar, derde kindje, 04-04-2014
    JuultjeT, tweede kindje, 05-04-2014
    Wiedeltje, 22 jaar, tweede kindje, 07-04-2014
    Mamavanwilliam, tweede kindje, 09-04-2014

Hier is trouwens de lijst. Deze lijst wil ik overigens vooraan hebben, maar hoe??

19. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo nieuwe dames, Gefeliciteerd allemaal!

Babyliz, héél erg veel succes morgen, duim voor je dat alles gewoon zit waar het hoort te zitten, je hebt er zoveel moeite voor moeten doen om zwanger te raken, alle geluk is je écht gegunt! x

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen van de 1e verjaardag van mijn zoontje aankomend weekend en de verjaardag van mijn man. Merk wel dat ik niet meer zoveel tijd heb om mee te schrijven als in mijn eerste zwangerschap, sorry daarvoor, maar probeer wel alles mee te lezen hoor!

Iedereen in ieder geval veel succes met het afwachten van de 1e echo. Kan zelf ook niet wachten:D Toch een klein stukje meer zekerheid;)

20. Nennie

Nennie Actief lid

16 nov 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Lieverdje; Kun je niet je 1e eigen bericht "wijzigen" rechts onderin je bericht en dan dit gedeelte erin zetten en vervolgens weer opslaan?

Deel Deze Pagina