beetje stil, ben niet heleaal lekker enorm verkouden al aantal dagen en inmiddels een barstende hoofdpijn. eergister reumatoloog geweest, iig vastgesteld geen reuma, maar... een killink combi van pco, schildklier en hypermobliteit wat voor de gewrichtsproblemen en ontstekingen zorgt, afwachten wat de chronische bekkeninstabiliteit gaat doen, wel pijnbehandeling gehad.. maar neemt de instabiliteit niet weg, afwachten dus gister 'intake' (officieel) gehad en echo duurde even om complete geschiedenis door te nemen ons iete petite'je is al een dwarsligger, maakt het iedereen onmogelijk om goed op te meten. maar alles zag er super uit en weer flink gegroeid
Hoi, Musty, haha nu al een dwarsliggertje, fijn dat alles goed was en beterschap voor jou! Hier ook inmiddels een echo gehad en een mooi knipperlichtje gezien. Alleen konden ze het ook lastig opmeten, omdat het in een hoekje van m'n baarmoeder kroop. Maar ze dachten wel dat ik korter zwanger was, dan dat ik dacht. Dus over 2 weken nog een echo om te kijken.
@Meelezer (mag geen namen noemen.. maar ze weet zelf wel wie ik bedoel en heb meerdere keren je naam onderin zien staan ) Als je persee alles van mij, mijn gezinnetje en mijn zwangerschap wilt weten (zodat je dat allemaal weer kan doorlullen aan een aantal mensen.. (Ben niet gek hoor)) hoef je niet mee te lezen hoor, dat kan je dan ook gewoon vragen!! Je woont hier in de straat en we komen elkaar 2X in de week bij de peuterspeelzaal tegen. Maar ja dan valt het natuurlijk nog meer op als je het doorvertelt he (Doe ze BTW ff de groeten ) Dit is tevens mijn laatste berichtje hier op het forum, dus dan valt er weinig meer door te vertellen!! Bye!!
@Musty nu al een dwarsliggertje hihi..ik zal die van mij vanavond even uploaded. .wij hebben een echt fotomodel hihi. .nu al
Bekijk bijlage 349627 April 2014 Mama's Uitgerekend: 30 mrt '14 - Lieverdje2010 (23) -2e kindje - ZH bevallen - FV - heeft al een dochtertje 05 apr '14 - JuultjeT (26) - 2e kindje - ZH bevallen - BV - heeft al een zoontje 07 apr '14 - weegschaal72 () - 6e kindje - TH bevallen - FV - ? 08 apr '14 - Mamv1 (27) - 2e kindje - TH bevallen - FV -heeft al een zoontje 08 apr '14 - CreaBea87 (26) - 1e kindje - ? - ZH bevallen 11 apr '14 - Antra (30) - 4e kindje - TH bevallen - BV - Heeft al 2 zoontjes en een dochter 12 apr '14 - Fien25 (26)- 1e kindje - ? - ? 14 apr '14 - Wendy1988 () - 1ste kindje - bevallen weet ik nog niet twijfels wat te doen. 16 apr '14 - Bakkers () - ? - ? - ? 17 apr '14 - Nanne88 () - 1e kindje 17 apr '14 - miep84 (29) - 2de kindje - ZH bevallen - BV -heeft al een zoontje 18 apr '14 - in love (29) - 2e kindje - ZH bevallen - FV - heeft al een dochter 19 apr '14 - floor32 () - 1e kindje - BV - 19 apr '14 - Sientjes () - 1e kindje - BV - ZH bevallen 20 apr '14 - lieke86 () - 1e kindje - ZH bevallen - BV 20 apr '14 - Suusje27 () - 1e kindje - ? - ? 20 apr '14 - Mom2Bvannr3 (33) - 3e kindje - ? - ? 20 apr '14 - Liri () - 1e kindje - ? - ? 21 apr '14 - Musty (27) - 3de kindje - ZH bevallen - BV - heeft al een dochtertje & zoontje 21 apr '14 - Roos1980 () - 3de kindje - ? - ? - ? 21 apr '14 - Newbornstar (23) - 1e kindje - BV - ZH bevallen 23 apr '14 - DeesDees (28) - 3de kindje - ZH bevallen (ks) - FV - heeft al 2 zoontjes 23 apr '14 - Mjs () - 4e kindje - ZH bevallen - BV - Heeft al een dochtertje en 2 zoontjes 25 apr '14 - Amdv (21) - 2de kindje - TH bad bevalling - BV - heeft al een zoontje 26 apr '14 - Duimelijn (30) - 2de kindje - ZH bevalling - BV - heeft al een dochtertje 27 apr '14 - Jasmi () - 2e kindje - ZH bevallen - BV - heeft al een zoontje ?? apr '14 - Hannie (25) - 2de kindje - ZH bevallen - BV -heeft al een dochtertje ?? apr '14 - xJxennifer () - 1e kindje - ? - ? Zwanger: 29 Meisje: 0 Jongen: 0 Verrassing: 0 Vlindertjes: 2 Afspraken: September: 13 sep' 13 - ....... - amdv - 1ste echo 16 sep '13 - 10.15 - inlove - 1ste echo bij verloskundige 16 sep '13 - 09:45 - Mamv1 - VK 2e echo + termijnbepaling. 16 sep '13 - 10.45 - CreaBea - 3de echo (11 weken) 18 sep '13 - 09.20 - miep84 - verloskundige 23 sep '13 - ....... - DeesDees- Intake Verloskundige 25 sep '13 - 09.50 - miep84 - echo (11 wk) 27 sep '13 .......... - jasmi - termijnecho (10 wk) 30 sep '13 - ....... - Musty - gyn+ echo Oktober: 08 Okt '13 - ....... - Musty - termijnecho 11 Okt '13 - 09.45 - CreaBea - 4de echo (14,3 weken) 18 Okt '13 - ....... - Fien25 - Laatste dag MvM 22 Okt '13 - ....... - Mamv1 - Laatste dag MvM (16w) 22 Okt '13 - 10.00 - CreaBea - 5de echo (16,1 weken) November: 01 Nov '13 - Musty - geslachtsbepaling echo Jullie kunnen je gewoon op de lijst zetten, houdt dezelfde stijl/volgorde aan en anders vraag het even aan mamv1 of musty
Sorry, lukt me niet om plaatje te laten staan?! Wat doe ik verkeerd? Ik heb de uitgerekende datum ingevuld en de termijnecho toegevoegd. Verder alles goed hier, wel erg moe en heb steeds hongergevoel (maar als ik dan eet is het maar heel kort verdwenen en bovendien, ik heb nergens trek in)
Pfff, wat een geklets (nu al !), ik kan het niet meer bijhouden.... Ik heb in ieder geval nog wat aanvullende gegevens voor de lijst: 20 apr '14 - Mom2Bvannr3 (33) - 3e kindje - TH bevallen - BV - heeft al een dochter van 9 en een zoon van 6 18 sept '13 - Mom2Bvannr3 - eerste echo (termijn 9 weken) 2 okt '13 - Mom2Bvannr3 - tweede afspraak verloskundige
Als iemand de lijst aanpast, wil je mijn gegevens dan ook aanpassen? Mijn datum staat nu op 24 april ipv 20 april: 24 april '14 - Liri (28) - 1e kindje - bevallen: geen voorkeur, het komt zoals het komt . En mijn volgende afspraak: 18 september '13 - 12.40 uur - Liri - 2e echo (8.6 wk) verloskundige Dank!
Goedeavond meiden Onze vakantie zit er alweer op, afgelopen nacht thuis gekomen. Vanmorgen vroeg de 4e echo gehad en wederom was alles prima met kleine uk. Moet de termijn wel iets aanpassen naar 7wkn+6dgn...maar dat is niet erg. Het hartje klopte stevig en uk groeit wederom gestaag door. Bij deze een foto van vanmorgen
Wat fijn om gelijk na je vakantie een echo te krijgen! Fijn dat het er goed uit zag! Geen 'last' gehad van kwaaltjes tijdens je vakantie?
@Lieke; De vakantie was heerlijk, de laatste dagen wel erg warm (43gr.) We zijn zonder kinderen geweest omdat ons dat wel even goed zou doen na de ellende hiervoor zeg maar, maar we hebben de kinderen enorm gemist en zijn tot de conclusie gekomen het nooit weer te doen. De volgende jaren gaan de kinderen ook mee @Liri; Ik krijg nu regelmatig een controle-echo, voelt wel erg fijn en geruststellend. Ze begrijpen me volledig, als er wat is dan kan ik altijd bellen of langskomen. Kwaaltjes alleen in de zin van bloedverlies, moeheid en zere (.)(.)
Mooie echo's lieke en deesdees!! Fijn hoor deesdees dat het gewoon goed gaat. Krijg je er al een beetje vertrouwen in?
@Dees goed te horen..alleen 43 graden is wel heeeel warm hihi gelukkig ben je weer bij je kinderen en lekker genieten meid! @duinelijntje Dankjewel!!
@Duimelijn; Echt vertrouwen nog niet, de MA heeft er flink ingehakt. Ik denk pas rond de 16-20 wkn dat het vertrouwen meer zal groeien. Maar ik blijf positief hoor, de VK zegt en denkt dat het helemaal goed gaat komen. De echo's bewijzen het telkens weer. @Lieke; Ja was echt heet, hebben de hele dag bij het strand gelegen en om het half uur de zee in om af te koelen. Met gevolg dat ik nu wel lekker bruin ben geworden
@Dees kijk das mooi een lekker kleurtje..ook belangrijk hihi en begin jij al een buikje te krijgen? Ik wel hihi..je gata het beetje zien nu..dus ik denk dat ik nog 2 weken mn mond hou en daarna het officieel maak eerst 23 september afwachten