@mjs; wat hebben jullie al veel mee moeten maken! Vreselijk Ik begrijp heel goed dat het wederom zenuwslopend is. @Lieke; vervroegde echo?
@Dees jep even kijken of ie groeit..ik ben nogal onzeker over alles en wil weten of t goed gaat..hoe ist bij jou?
Ik voel me nogal onzeker over de pijn in mijn buik. Gisteren de hele dag een strak en pijnlijk gevoel gehad onderin mijn buik. Buik staat ook strak, voelt gespannen aan. Bloedverlies wordt niet minder, als ik werk dan verlies ik nog meer en voel ik het zelfs lopen. @lieke; hoe laat heb je de echo?
Helaas moet ik afscheid nemen van jullie want zijn net terug van de echo en hartje is gestopt! Heel veel succes met de zwangerschappen en straks bevallingen allemaal. Knuffel!
Bekijk bijlage 350452 hier de echo van vanochtend. .kleine ligt al te springen in de baarmoeder. .ze hield het echo apparaat even stil en zag je de beentjes en armpjes bewegen en hij ging op en neer hihi zo mooi!! Oeps op zn zijkant. .kreeg m niet gedraaid haha
@Lieke; Wederom een super echo! Gefeliciteerd Wanneer heb je nu de volgende echo, blijf je bij de gyn of mag je over naar de vk?
@Dees Thanxxx!! Ik moet nu 23 september intake in het zh..omdat het via ivf tot stand gekomen is..krijg dan gelijk de vraag of ik een prenataal onderzoek wil zoals vruchtwaterpunctie..vlokkentest..maar die wil ik niet..we zijn allang blij dat we zwanger zijn nu kleine beweegt goed..dus daar is nix mis mee hihi
@Lieke; De 23e heb ik ook weer een afspraak Prenataal onderzoek hebben wij bij de 1e wel gedaan omdat het allemaal nieuw en onzeker was voor ons, bij de 2e en nu zullen we het ook niet laten uitvoeren. Wel erg leuk dat jullie de kleine eskimo al zagen bewegen, het gaat ineens zo snel!
@Dees ik hoor allemaal slechte verhalen over dat soort onderzoeken en ik wil niet weer in die onzekerheid terecht komen maar lekker genieten jaa echt zo mooi dat ie al beweegt..mn placenta groeit ook heel mooi..super om te zien das leuk hebben we op dezelfde dag een afspraak hihi
Hier vndaag 1e gesprek gehad bij verlosk. Kreeg de vraag of ik deze keer wel n nekplooimeting wilde. Vorige keer hebben we dat niet gedaan omdat ze zo ook al kon laten Ien in n tabel wat de kans zou zijn en omdat t altijd n kans blijft... en wat die je dan met de uitslag? Daarom toen niet voor gekozen. Vroeg of ik npg in dezelfde categorie ciel, dat was zo, dus dar we er weer geen wilde.. ze zei dat ik er toch maar goed over na moest denken en nog n week had om te laten weten ala ik het toch wilde.... dat zet me dan toch weer aan het denken... denk dat ik toch voet bij stuk hou en geen nekplooimeting laat doen. Nog meer mensen die er geen laten doen?? Of zijn wij nou echt "raar" in ons denken..??
@lieke; die onzekerheid is killing! En het blijft een kans berekening, zekerheid krijg je er niet mee. @miep; nee zeker niet raar, als jullie achter jullie besluit staan moeten jullie het niet doen. Wij doen het nu ook niet.
Wat een verdrietig nieuws. Hopelijk kun je het snel een plekje geven, en ben je straks zwanger van een mooie plakbeeb. Een dikke knuffel.
@Lieke; wat een mooie echo! Blijft prachtig om te zien he! Geniet maar heerlijk van die mooie plaatjes van je kleine uk! @deesdess; wat vervelend dat je last van bloedverlies hebt. Ik kan me voorstellen dat dit veel onzekerheid met zich meebrengt. Hopelijk is het gewoon onschuldig bloedverlies, en kun je het snel allemaal weer vergeten.
@Fien25; Het brengt idd vanaf het begin al vreselijke onzekerheid met zich mee, het lijkt niet op te houden. Tot nu toe lijkt het allemaal onschuldig.