@ Yasmijnkai: wat super verdrietig zeg! Ik wens je veel sterkte! Weet je al welke je stappen je nu gaat ondernemen? @ Lieke: fijn dat ook deze echo goed was! Ik heb vandaag de 2e echo met 8.6 wk gehad. Ik vond het erg spannend, de vorige keer is het rond deze tijd fout gegaan. We hebben een mooi kloppend hartje gezien! Ze kon de echo zelfs via mijn buik maken. Ze nam erg de tijd om alles te bekijken en wij hadden dus ook lekker de tijd om te kijken. Echt super leuk! We hebben het zelfs zien bewegen, echt super om te zien! Nu erg opgelucht dus. Donderdag 3 oktober om 16.10 uur de termijnecho met 11 weken. Dat zal ook wel weer spannend worden (de vorige keer kregen we toen te horen dat het niet goed was). Voor nu iig erg blij!
@Liri; Gefeliciteerd met de mooie echo! Voor jou worden het dus ook nog een paar onzekere weken, slopend is dat Langzaamaan kruip je weer terug op die mooie roze wolk.
Ja, die onzekere weken zijn zeker slopend. Stom dat ik naar de echo ga met de gedachte: het is vast niet goed.. Hopelijk wordt de wolk idd steeds een beetje meer roze. Gelukkig zitten we niet alleen in dit schuitje, we moeten elkaar er maar doorheen slepen!
@Dees echt killing indd..maar na vanochtend weer een beetje hoop erbij gekregen toen k mn uk rond zag spartelen hihi @Fien thanxx doen we zeker @Liri mooie echo blijft bijzonder he om te zien
@ Lieke, wat fijn dat alles goed is! Wij doen ook al die testen niet, net als jullie veels te blij eindelijk zwanger te zijn, en alles goed tot nu toe. Morgen 12 weken echo!
Dank je wel meiden! Ik heb ook een kort filmpje gemaakt met de telefoon van het scherm waar de echo op te zien was. Dus ik kan nog even terugkijken naar het kleine ukkie met het mooie hartje. Echt zo leuk om nog even naar te kijken!
@Nik indd dus daarom doen we t niet..hebben zolang gewacht en veel moeite gedaan om zwanger te raken en dan hoef k geen testen die weer onzekerheid naar boven halen..laat maar..nu gewoon lekker genieten
Wij hebben ook besloten geen combinatietest te laten doen. Met de vk overlegd en wij zijn nog jong dus er werd ons verteld dat de kans dan 99.9% was dat ons kindje geen down zal hebben. En het blijft een kansberekening. En daarbij zal het voor ons dan toch geen optie zijn om het weg te laten halen oid. 20 weken echo doen we wel.
Die vraag kreeg ik ook, of wij de SEO wel wilden..ik moest echt even nadenken en kan me bijna niet voorstellen dat er stellen zijn die geen 20wkn echo willen. Of denk ik nu verkeerd?
Idd, naast t feit dat t verstandig is om de 20wk echo te doen, blijft iedere echo fijn en welkom toch?
@miep84; Inderdaad. En het is niet eens een standaard echo, ze nemen er echt de tijd voor ook en controleren het kindje medisch gezien. Vind dat toch wel een erg fijne gedachte.
hey meiden kort berichtje, ging hier niet best met maag en spugen en de hele reut, vandaag al terug geweest bij gyn ipv 30ste en maandag naar longarts ivm erge benauwdheid en ervaring uit vorige zs en 3maal daags aan de primperam, hoop snel wat meer puf te hebben was afgevallen, bloeddruk laag voor mijn doen, kleine doet het goed!