@Musty; Dat is weer schrikken, beterschap en sterkte! Hopelijk knap je weer een beetje op van de medicijnen.
Zo ik meng mij er weer ff tussen. Hihi, werk nog steeds en zoontje is morgen jarig ben druk druk druk geweest, maar zou af en toe heel graag mee willen kletsen. Had mij al wel toegevoegd, maar nog niet wat mee gedaan. Ik zag een mooie echo foto voorbij komen. Zo bijzonder hoe snel zich dat ontwikkelt he? Deeddees: wij hadden bij de eerste geen 20 weken echo gedaan. Achteraf wel naïef, maar wij vonden het niet belangrijk, omdat ik geen zwangerschap met spanning wou hebben. Bij zoontje hebben we dat wel gedaan. Bij deze zwangerschap gaan we dat zeker wel doen. Hoe zit het hier met kwaaltjes? Ik had al bijna geen kwaaltjes, alleen moe, lichte misselijkheid( zonder spugen) en pijnlijke borsten. Nu heb ik bijna nergens meer last van; alleen heeeel klein beetje pijn in de borsten en moe. Zakt het bij jullie ook al af die kwaaltjes? Wordt nu wel verkouden haha. En dan nog een laatste vraagje: ik heb een angelsound, maar weet niet meer vanaf hoeveel weken je deze kunt gebruiken... Weet iemand dit?
Fijn dat je een mooie en goede echo hebt gehad! @ Musty: beterschap! Vervelend dat het lichamelijk niet zo goed gaat. Gelukkig gaat het met de kleine wel goed!
Mooie echo Mom2B! Sterkte Musty hopelijk knap je snel op! Hier moeten we maandag weer naar t zh..intake en gelijk echo maken..ben dan iets meer dan 10 weken..spannend!!
Jeeeej, ik meld me ook in dit topic! Ik ben 18 april uitgerekend en heb 1 oktober mijn termijnecho... Na een miskraam in juni, raakte ik meteen na de curettage weer zwanger. Ik was helemaal in shock dat het zo snel weer raak was! Door de miskraam, ons eerste kindje, ben ik best een beetje onzeker. De eerste echo met 8 weken was heel fijn: we zagen deze keer een hartje! Leuk om met iedereen mee te lezen en te kletsen. Gefeliciteerd voor alle mama's in spé en vee sterkte voor alle mama's met het verlies van hun wondertje. Suzanne
De angelsound kan je gaan proberen vanaf 12 weken . Niet te lang en niet te vaak en laag zoeken dan heb je de meeste kans op deze termijn , succes !
Ok, ik had het van de week gprobeerd,maar kon niks vinden. Maak me er niet druk om hoor. Zal het volgende week nog een keer proberen.
Gisteravond ruim n uur buikktamp gehad, helemaal onderin in het midden. Was op n feestje. Uiteindelijk al om 22.00 gegaan want maakte me te druk en had er echt last vn. In bed was t binnen 5 min over... blijf t raar en eng vinden maar geen bloedverlies gehad dus hopelijk hoort t erbij...
Zouden dit geen harde buiken kunnen zijn geweest? Ik had dit met de eerst en nu met deze ook al. Ik ben dan echt te druk geweest en moet dan ff een stapje terug doen. Hopelijk blijft het nu weg bij je!
Vndaag ook nog ff die kramp gehad maar nu maar n min. of 5. Gelukkig maar.. Weet nog steeds niet waardoor t komt. Is geen bandenpijn of harde buik. Dit is ook mijn 2e zwangerschap en t voelt echt anders. Meer als ongesteldheidspijn maar dan lager en dan van zeurend tot pijnlijk (neemt toe en weer af etc.) Gelukkig vndaag maar heel even gehad en ook nog steeds geen bloedverlies of andere klachten
Sterkte wendy! Hopelijk snel weer een wondertje voor jullie! Beetje dubbel na dit, maar heb vanmorgen voor het eerst het hartje gehoord met de angelsound, wauw, ben echt verliefd en besef nu pas dat er echt een leventje zit daar onder in mijn buik. Morgen termijnecho, ben zo benieuwd hoe groot de baby is
@miep84; oei dat is schrikken zeg. Hopelijk is er niks aan de hand. @wendy1988: Sterkte wendy, dat is geen leuk nieuws! @lieke86: veel plezier met je intake! @ukkie; wat gaaf dat je het hartje thuis kan horen. Dat is een gerusstelling denk ik he, pff als ik er aan denk dat ik over twee weken pas weer mag voor een echo. Ik denk dat als we straks onze ukkies voelen, we allemaal wat meer gerustgesteld zijn. Je weet dat je zwanger bent, af en toe heb je een bevestiging met een echo, maar verder is die onzekerheid dat het allemaal goed gaat best wel pittig he. Hopelijk zijn we allemaal snel de twaalf weken voorbij!
Bekijk bijlage 351293 alles was goed vanochtend. .actieve uk met spartelende armen en benen en kleine had de hik hihi..mooie hartslag..28 okt controle en 2 december 20 weken echo..spannend!! Ga t nu langzaamaan geloven