Ik geloof dat je alleen het eerste uur of iets dergelijks kunt wijzigen. Let maar eens op bij jezelf. In het begin staat dat er idd, maar de dag erna kan ik mijn berichten nietmeer aanpassen. Geen idee hoe ik het moet doen. Zeker omdat de lijst steeds veranderd.
@Babyliz: heb je je echo al gehad? spannend hoor, hopelijk zit alles op de goede plek! ik heb 30 augustus mijn eerste echo, de laatste vakantiedag van m'n man, dus dat is handig, kan hij nog net mee. Ik wil morgen gaan bellen naar moeders voor moeders, maar ik las op de site dat ze op sommige plaatsen niks ophalen, weet iemand om welke plaatsen dat gaat? 'k Heb niet zo'n zin om een eind te gaan rijden met die flessen elke keer! Vinden jullie het ook zo lastig om nog niks te zeggen over de zwangerschap? of vertellen jullie het gelijk aan iedereen? wij willen het geheim houden tot na de eerste echo, maar kvind het wel erg lastig! duurt nog zo lang
@mamavanwilliam: Ik kan het ook bijna niet voor me houden hoor. Zeker niet omdat mijn zus ook zwanger is. En 2 schoonzussen ook. We hebben afgesproken het nog niet tegen de ouders te zeggen (en ook niet tegen de rest). Over 2 weken is mijn moeder jarig. Ws. een leuk verjaardagscadeautje. En als 7 april de uitgerekende datum blijft, ook leuk. Dan is mijn schoonmoeder jarig! Iemand al last van kwaaltjes? Ik ben al weer zoooo moe. Hoop echt dat het deze zwangerschap maar tijdelijk is. Bij mijn eerste ben ik het 40 weken geweest. Pffff!
@allemaal gefeliciteerd. Ik ben even een paar dagen niet hier. Hopelijk blijven ze allemaal plakken!! Spannend weer. @babyliz. Ik heb voor die maandag zelf voor 10 minuten een echo gepland. Ik ga er niet op wachten dan maar een paar centjes ertegen aan. Heb ik beebje wel gezien voor we weg gaan, als er dan wat is dan weten we dat ook. Hoe is het gegaan met de echo? @kwaaltjes moe en een beetje weeig moe gevoel in mn buik
Hoi dames! Ik wou me hier ook graag melden! Wij verwachten in april 2014 een brusje voor ons zoontje.
@antra leuk een 4e gefeliciteerd. Nu een meisje hihi ik kom uit een nest van 5 ik vond het altijd gezellig. Om en om meisje jongen meisje jongen meisje @niicci spannend van harte! Hopen dat het een plakbeebje is.
Geen idee ik hoop zo dat het goed zit.... hier moe. nog een half uurtje en dan weer lekker mijn bed in met de kippen op stok. Morgen weer werken. pfff zin .... NOT met dat lekkere weer. Normaal helemaal niet erg hoor, maar morgen ...
Ik ben ook benieuwd naar de echo van Babyliz, heb vandaag nog een paar keer aan haar gedacht.. hopelijk is alles goed! @meijtje, ik heb vanavond gewerkt, maar 't was idd erg warm! pff, lekker naar m'n bed zometeen! @niicci, antra en nieltje78 gefeliciteerd met jullie zwangerschap! gezellig dat jullie mee komen kletsen!
Welkom voor de nieuwe meiden Lief dat jullie zo aan me denken dames! Het vruchtzakje zat gelukkig gewoon in mn baarmoeder, zal de echo even laten zien. Beetje vreemd ingezoomd, je ziet nu ook een groot deel van de eierstok Het zwarte vlekje links is dus de het vruchtzakje. De zwarte vlek rechtsboven is vocht wat achter de eierstok zit, dat kan de pijn verklaren. Voor het bloedverlies hebben ze geen verklaring. Als je heeel goed kijkt zie je heel klein onderin het vruchtzakje een vruchtje zitten. Nu maar hopen dat volgende week donderdag het hartje klopt! Verlies nog steeds beetjes bloed, dus vind het wel eng. @mamavanwilliam: Misschien even MvM bellen of ze het bij jou wel komen ophalen? Ze hebben een gratis 0800 nummer dacht ik. Hier is ze woensdagmiddag geweest, had een knaltest en mag meteen beginnen! @meitje: Pfff werken met dit weer is ook niks zeg. Heel veel succes vandaag!
Hallo Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook zwanger en uitgerekend in april 2014, ik denk 7 april. Ik ben heeeeeeeel lang geleden ook heel actief geweest op het forum, tijdens mijn eerste zwangerschap. Toevallig was ik toen ook in april uitgeteld, april 2007, helaas is mijn dochter 3 maanden te vroeg levenloos geboren. Daarna ben ik niet meer heel actief geweest en later ook gestopt. Inmiddels heb ik nu 2 gezonde meiden van 5 en 3 jaar. En nu dus weer zwanger van kindje 4.
Lieve dames, ik kom me hier ook melden! Ik heb gisteren positief getest! Naar mijn berekeningen ben ik op 12 April uitgerekend! Het is nog zo pril, maar heel erg gewenst! Ik had trouwens niet verwacht dat alle symptomen direct zo aanwezig zijn. Heb al veel last van misselijkheid, en krampjes bij m'n baarmoeder. Ik ben trouwens 26 jaar, en we gaan voor ons eerste kindje. Ik vind het heel erg spannend, en hoop hier gezellig met jullie te kunnen meekletsen! Ik heb trouwens nog geen vk of huisarts gebeld. Dat ga ik denk ik volgende week maar doen. Waarom hebben jullie trouwens gekozen om een afspraak bij de vk of juist huisarts te maken? Ik ben ook van plan om met moeders voor moeders mee te doen. Direct in mijn omgeving ken ik vrouwen, die niet op de natuurlijk manier zelf zwanger kunnen worden. En ik vind het wel heel mooi, dat ik daar mee kan bijdragen.
Welkom Fien! Gefeliciteerd! Ik heb ook nog geen afspraak gemaakt bij vk. Ga pas bellen als ik een week of 7 ben.
Hallo! Ook ik kom me hier melden. Weet niet precies hoelang ik ben. Aangezien mijn eersr es dag van laatste menstruatie was op 15 juni! Zou dus nu rond 6/7 weken kunnen zijn maar denk daf ik extreem late eisprong heb gehad. K vandaag gebeld en 22 aug moet ik heen. Zij houden gewoon 15 juni aan. Dus ben benieuwd!
Hoi meiden, Ik kom me ook gezellig melden als jullie dat goed vinden! Mijn uitgerekende datum is volgens mij 3 april 2014. Ik ben 27 en na 3,5 jaar ben ik eindelijk zwanger van ons eerste kindje via IVF. We zijn dolgelukkig maar ik vind het ook heel erg spannend. Ik hoop zo dat het allemaal goed is! 20 augustus hebben we de eerste echo. Inmiddels heb ik vanaf 28 juli 4 testen gedaan, gewoon om het te geloven De laatste was een hele duidelijke donkere streep, dat stelde me toch een beetje gerust Ik ga ook zeker meedoen aan MvM, ik heb het zelf zo hard nodig gehad, anders was ik helemaal nooit zwanger geworden. Dan is het fijn om wat terug te kunnen doen
Gefeliciteerd!! Wat moet dat een fijn gevoel voor je zijn na zo lang erop gewacht te hebben! Geniet van deze mooie tijd!
@Meliske; dank je wel! Ik denk dat ik begin volgende week eens bel. Ik vind het toch wel fijn om een afspraak in het vooruitzicht te hebben. @Liever; dan heb je heel wat geduld gehad, voor je eerste wondertje. Ik kan me heel goed voorstellen dat je heel blij bent, als je zo lang hebt moeten wachten.. Nu heerlijk genieten van je zwangerschap.