@Duimelijn; Ja behoorlijk! De vorige keer was kleine uk nog helemaal opgerold. Heb alle echo-foto's op een rij staan in mijn album, je ziet dan mooi de groei
Leuk nu trouwens van de mama mazzel dagen bij de prenatal. Net wat positieshirtjes gekocht met 20% korting. Had alle kleding 2 jaar terug verkocht omdat we dachten dat we het bij 2 kinderen zouden laten, nu mag ik dus weer geheel nieuwe kleding shoppen Via MP al 2 mooie noppies spijkerbroeken kunnen scoren.
Hallo dames, mag ik ook meedoen Ik heb eerst alle pagina's gelezen (79!!) voordat ik nu mijn 1e berichtje typ. Leuke posts om te lezen, ook hele verdrietige.. erg mooi om de echo's te zien. Sommige dingen zijn ook erg herkenbaar! hierbij mijn gegevens voor de lijst: 06 apr '14 - mw08081988 (25) - ZH bevallen - BV - 1e kindje Ik heb bewust niet voor mijn 12 weken echo op een forum aangemeld, omdat ik eerst meer zekerheid voor mezelf wilde hebben (toch even iets te spannend, is allemaal ook zo nieuw voor mij!). Daarom mijn wat 'late aanmelding' bij de groep! Maar hopelijk is dat geen ramp Omdat ik vandaag 12w 2d ben al eea aan echo's en gesprekken gehad, daarom even een soort van update, dan weet ook iedereen mijn verhaal: Op 07-08-2013 deed ik mijn 1e positieve test, op 08-08-2013 werd ik 25 jaar en zou ik met mijn vriend naar Disney gaan. Ik was toen ongeveer 4-5 weken zwanger. Een mooi verjaardagscadeau.. Wel een beetje apart om met die wetenschap door Disney heen te banjeren Na 5 positieve testen begon ik het steeds meer te geloven hihi Op 28-08-2013 mijn 1e echo gehad, om te kijken of er wel wat zat zegmaar. Nou, absoluut. Ik heb mijn tranen rijkelijk laten vloeien, erg bijzonder om te zien dat er echt 'iets' in je zit! Ze kwamen toen op 8w 2d, en als uitgerekende datum 07-04-2014. Vervolgens op 18-09-2013 mijn 12 weken echo gehad, daar kwam uit dat ik geen 11w 2d zwanger was, maar 11w 3d. mijn uitgerekende datum is daarmee aangepast naar 06-04-2014. Ook hier weer een traantje laten vloeien, maar nu was ik wat beter voorbereid en kon ik er ook veelal om lachen. De VK zei dat we een echt draaikontje hebben! Nu op naar de 20 weken echo, dan weten we of we een voetballer of danseresje krijgen erg spannend! Vandaag met mijn vriend het kindje erkend (zijn niet getrouwd), kraamzorg geregeld, dat soort dingen. Langzaamaan nu ook dingen aan het kopen, erg leuk allemaal! zelf denk ik dat het een voetballertje wordt Ik heb al een buikje, lekker veel moe, hoofdpijn en volgens de VK alle kwaaltjes waar je last van kan hebben (incl een zeer pijnlijke voorgevel, mn boobs zijn met een paar maten gegroeid (wat pijnlijk voor mij, maar mn vriend klaagt niet hahaha))! Ik zal zo nog even een foto posten van mijn 12weken echo als het lukt, je ziet armpjes en beentjes etc, zo cool! Ik ga proberen actief te posten en ben erg benieuwd naar al jullie verhalen. Dames laten we met zn allen genieten van deze prachtige tijd Liefss!
Hallo allemaal, als het goed is word ik ook in april mama . Van een tweeling (We zij nog lichtelijk in shock ). We zijn 26 april uitgerekend, maar schijnbaar komen tweelingen vaak met week 37. Ben dus benieuwd hoe alles gaat lopen .
Welkom nieuwe dames! Spannend Joan! Vriendin van mij heeft pas ook tweeling gekregen en die kwamen met 39+4 dagen ter wereld
Welkom nieuwe dames. Ja het zijn inderdaad heel wat pagina's om door te lezen. Dat is al voor mij als ik even niet aanwezig ben geweest hier .. Het is allemaal erg spannend. Zeker als je alles voor een eerste keer meemaakt. Voor ons is het de tweede keer. Bekend terrein maar super leuk om nog eens mee te maken!! Vandaag (met korting) de Puckababy The Gogo Newborn aangeschaft. Zonder korting is 60 euro voor een wikkeldoek wat veel vind ik zelf. Maar het lijkt me zo handig en hij is zzooo lekker zacht!! Ik MOEST heb hebben . En een unisex pyjama'tje gekocht met sweet dreams erop. Ik ben de eerste in de rij zie ik, ben zo benieuwd naar het geslacht. Geen idee waarom. Ik dacht dat de spanning er bij een tweede wel vanaf zou zijn. Maar bij de eerste ben je met veel meer bezig, het kamertje en al het andere inkopen etc. Dat hebben wij allemaal al. Ik ben nu vooral gefixeerd op het geslacht op een of andere manier. Ben ik de enige?? Ik wil diep van binnen gewoon dat het gezond is en wil ik ook niet helemaal bezig zijn met wat het gaat worden. Voelt ik me wat vreemd bij. Maar goed. Hoe is het verder met jullie?? Ik heb medicatie voor het overgeven en de misselijkheid. Al had ik afgelopen 3 dagen een terugval (met medicatie). Dus ik vroeg me al af waar dat heen ging!! Gelukkig ging het gisteravond en vandaag weer wat beter. Groetjesssss....
Proficiat "nieuwe" zwangeren!! En welkom! Hier morgen de 11wk echo (ben dan 10+6), toch weer erg zenuwachtig!! Als morgen alles goed is, gaan we het de rest van de wereld vertellen!!
bedankt dames! ben zelf ook erg trots op die echo (van de 4 foto's die ik meekreeg was dit absoluut de topper). @miep84 succes vast morgen! ik ben benieuwd
Ik heb het vandaag wereldkundig gemaakt hihi. .hadden zown mooie echo gister..kon het niet meer voor me houden
@Lieke; Wat leuk, hoe waren de reacties? Wij bespreken het vanavond hoe we het gaan vertellen en wanneer, ik kan ook bijna niet meer wachten en mijn buik begint zo langzaamaan echt te groeien.
Jaa hoe waren de reacties?? Hier erg vreemd!!! We hadden ons meisje een shirt aangedaan met de tekst: grote zus. Maar niemand zag het?? Toen zag mijn vader het maar deed er geheimzinnig over, dus niemand kreeg het mee. Totdat hij me als eerste feliciteerde, toen brak de hel los. Iedereen sprong op en feliciteerde ons en elkaar. De reacties waren wisselend. Niemand had het verwacht en het overviel ze. Het was mijn verjaardag en het leek ons dan ook wel handig om het dan meteen kenbaar te maken, iedereen bij elkaar... Vreemde situatie. Wel blij dat het eruit was al waren we zelf achteraf wat teleurgesteld wat betreft de gekregen reacties. Maar ach. Het is eruit en hoef me niet meer te verstopen gelukkig
@Lieverdje; Het lijkt ons verhaal wel, we hadden destijds onze oudste zoon een shirt aan gedaan met "grote broer". Niemand die het door had totdat ik zelf de familie op het shirt moest wijzen...ook hele wisselende reacties tot zelfs geen reactie of felicitatie...was wel pijnlijk. Nu was onze oudste ook iets van 8mnd toen we vertelden dat ik weer 12wkn zwanger was...had niemand verwacht!
Echo gehad! Alles goed!! Beweeglijke gup! Ben nog verder dan we dachten, ben nu officieel 13april uitgerekend, vndaag dus 11wk en 3dg zwanger!!! Zo blij!!!