April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    je slikt de ab toch al een paar dagen? zou met 24 max 48 uur toch al verschil moeten merken

en heerlijk heh :D bij mn meiske rond de 13 wk mn manneke 9/10 wk beide keren placenta achter

nu hoogstwaarschijnlijk voor en nu met 12 wk, dacht t al even te voelen maar kon het niet plaatsen nu was het echt duidelijk plop:D

2. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Niet eerder tijd gehad, maar het is toch leuk om het nieuws te delen! Gister de termijnecho gehad en het was heel goed! Een hele bewegelijke kleine gezien. Het leek wel of ie alle kanten op stuiterde! Ik vroeg de vk of dat wel normaal was haha. Het zag er echt zo leuk uit! Ik hoop echt dat ik de onzekerheid nu meer achter me kan laten en kan genieten van deze bijzondere kleine uk.
    Over bewegen gesproken, ik voel natuurlijk nog niets maar de kleine was zo aan het trampoline springen dat het haast vreemd is dat je dat nog niet kunt voelen!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31 KB
      Weergaven:
      3
  3. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Nog een foto!

Ik heb ook weer een filmpje gemaakt, echt zo leuk om terug te zien!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      35,7 KB
      Weergaven:
      5
  4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Liri ja leuk is dat he dat doet die van ons ook. .lekker aant rondspringen en dansen:)

5. miep84

miep84 Niet meer actief

Ff bijgelezen, mooie echo's gezien!! Fijn dat er steeds meer meiden de 12wk grens over zijn, toch weer n mijlpaal!!

Hier al diverse opmerkingen gehad over mn buik (vind m zelf ook HUGE) maargoed toch niet altijd fijn als mensen zeggen van: Zo!! Jij hebt al n buik!!

Dan voel ik me toch verplicht om te veranwoorden: ja tis de 2e, in vrij korte tijd (oudste is 13mnd) draag ik nu zw-broeken en dan komt je buik ook meer naar voren en hoef nu niet meer te verstoppen in grote shirts dus ook eens iets stakkere truitjes aan.. etc!!
    Toch voelt t ongemakkelijk! Meer mensen hier ervaring mee??

6. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik droeg vandaag een mama band en was mooi weer en op die Mama band staat 50% papa 50% mama 100% ikke en iedereen keek..ik had er lak aan..manlief vondt t eerst wat minder maar ik schaam me niet voor me nu al zichtbare buikje ;)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @musty; klopt, heb een kuur voor de duur van een week.
    Mocht het maandag nog niet beter zijn trek ik weer aan de bel, deze week genoeg gezien aan tandarts, huisarts en ziekenhuizen.
    Heerlijk die plopjes!

@liri; mooie echo! Fijn dat alles goed is met jullie kleine.

@miep; ik herken het wel degelijk, destijds was ik na 6mnd zwanger van de 2e. Mijn buik groeide goed door en durfde het niet zo makkelijk te laten zien.
    En nu weet niemand het nog in mijn omgeving en probeer ik mijn best te doen mijn buik te verhullen. Mijn man wil het nog niet aan de omgeving vertellen.

@lieke; inderdaad, lekker schijt aan hebben ;)

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Indd ben dr erg trots op..nu al :) morgen even babyshoppen hihi

9. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Jullie maken me jaloers merrie buikjes! Hier begin heel langzaam wat te komen hoor en tijdens het tennissen van de week was ik benieuwd of mijn vriendin misschien iets zou zien (dat is in de avond dus is er iets meer te zien). Maar verder hoef ik nog niet mijn best te doen om het te verstoppen.
    Heeft dat ook met je figuur te maken?

10. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Vanochtend ons guppie gezien :) zijn naar de echopraktijk om de hoek geweest..een kleine spartelende gup..erg actief en beweegelijk..ze dacht een meisje te zien. .spannend! Zal vanmiddag even foto plaatsen :)

11. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Spannend!! Ben benieuwd naar de foto!

12. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
  13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wauw lieke!
    Heeft ze het bepaald aan de stand van de NUB?

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    nee..de kleine lag met beentjes gekruisd en zijwaards kon ze ertussen kijken..ze zag nix wat op een jongen leek..dus ze zei dat het waarschijnlijk een meisje is..maar dat weten we over 2 weken zeker want moet aankomende week bloedprikken..bloedgroep etc van de kleine bepalen..en uitslag van wat onderzoeken.. ;)

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

super!!

16. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    lekker van genieten!!

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

super lieke!!, ons meisje met dat termijn bleek toch echt een jongentje ;)

18. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @Buik... vraag me af waar ik heen ga groeien deze keer :$:):D

19. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Wooooow:$ wat mooooi! Ben jaloers hahah ben benieuwd hoe groot je buik gaat worden nu 12 wk en dan al zo'n buik woooooooow:p

20. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Mooie foto's btw hihi

Deel Deze Pagina