April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miep84

miep84 Niet meer actief

@musty, mijn buik is vergelijkbaar met de jouwe!

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Echt waar haha het kan nog alle kanten op..ben benieuwd :) mooie foto's zeg!! Mooi buikje ook :) ik heb ook al behoorlijk buikje..zal kijken of k foto kan maken dit weekend :)

3. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Musty:$
    Bizar , ben voor de 6x zwanger maar echt nog niks noppes nada ...ik snap dat het niet meer verborgen kan houden iig ;)

Liefs

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Musty; Wat een mooie grote buik al! Super!

@hier; Wij gaan het vandaag onze jongens vertellen dat zij een broertje of zusje krijgen. En vanmiddag willen we kijken of opa en oma thuis zijn en hun dan verrassen met het nieuws.
    Gisteravond hebben we hier samen over gesproken en toen besloten dat het nu toch wel tijd werd om het te vertellen.
    Spannend!

5. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

2 mei 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    Leuk DeesDees!!! Have fun!!!!!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    veel plezier en geniet ervan!

7. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Veel Plezier deesdees

8. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Veel plezier met vertellen Dees! :)

9. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D ik heb trouwens mn kinderwagen gevonden, heel erg exact de zelfde, geweldig stevig model, alleen dan in aubergine kleur! en zonder de slijtage die mn oude wagen begint te vertonen:D

10. Liri

Liri Actief lid

15 aug 2013
    131
    0
    0
    Hier weten een aantal mensen het, maar mijn meeste vriendinnen etc nog niet. Op de een of andere manier voelt dat nog als een drempel.. De vorige keer vertelden we het al na de 8 weken en ik vond het ook fijn dat veel mensen het wisten toen het fout ging.. Maar nu blijft het nog steeds spannend/onwerkelijk ofzo.. Terwijl donderdag op de echo de kleine echt heerlijk bewegelijk was.
    Herkennen jullie mijn onzekerheid? Ik word er gek van!!

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb last van steken bij mn schaambeen..is dit bandenpijn of voorbode van bi? Heb hier geen ervaring mee..

Leuk musty wat is het er voor 1? Wii zijn vandaag ook even wezen kijken en vele leuke ideetjes opgedaan. .we willen in ieder geval een comi wagen..met reiswieg autostoel en wandelwagen..alles in 1 zegmaar..en ze hebben zoooooveel keus haha maar we zijn er wel uit..ook qua kinderkamer. .alleen nu nog dakkapel en wandje.plaatsen en de kinderkamer kan komen :)

12. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ liri.... ik ben blij dat die 12 weken voorbij zijn:)

@lieke.... wij hebben de quinny freestyle 4xxl in donkerblauw, ook combi wagen, we hebben bewust voor dit oudere model toen gekozen vanwege zn robuuste stevigheid en toch soepel en licht. ik heb eerst gekeken naar een buzz en speedy... (quinny fan ;) ) maar toen twijfel de twijfel
    en kwam de kleur voorbij die ik wilde :D hop tjakka dezelfde in aubergine, ons manneke gebruikt de blauwe nog

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @lieke... klinkt mij overigens meer als bekken :s

14. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gaaf joh das indd een leuke..hebben m ook zien staan vanmiddag. .wij gaan denk k..als we geen andere tegenkomen..voor de Mutsy Evo..4 in 1 combi wagen..alleen nu de kleur nog haha ;)

Aiii bekken..wat kan je daar tegen doen?

15. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

als de kippen snel naar een echte Bekken therapeute gaan

16. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ok dan moet ik even opzoek. .of kan dat ook via ha?

17. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    kan via de huisarts, maar je hebt geen doorverwijzing meer nodig, je kan even googlen bij jou in de buurt / fysio praktijken of ze er 1 hebben

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ok thanxxx ga ik dat even doen

19. Gupperdegup

Gupperdegup Actief lid

2 mei 2013
    166
    0
    0
    Ik ben ergotherapeut in de kinderrevalidatie
    Delft
    Liri, ik herken het wel hoor. Nu ik het heb verteld, is voor mij de spanning eruit en geef ik langzaam toe aan het genieten en de regeldingen.

Wie van jullie gebruikt er ook visoliecapsules? Deze slikte ik vorige keer wel, maar werd er vaak misselijk van, ook als ik ze bij het avondeten nam. Ik eet nu eigenlijk te weinig vis... Wie heeft er advies?

20. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik slik gravitamon en visolie capsules ,ik moet ook altijd zo boeren van de capsules maar goed , ik zet en boer maar door ;)

Geen andere optie alleen genoeg vis eten dan maar.

Deel Deze Pagina