Lieke, de Mutsy Evo is erg mooi en leuk. Let goed op de grootte van de reiswieg. Een vriendin van mij heeft deze ook en het kindje was er heel snel uitgegroeid... Ze raadde mij hem af en adviseerde een grotere bak te kopen... Ik wil je niet ontmoedigen wel handig om er even goed naar te kijken. Veel wagens schijnen een vrij kleine bak te hebben trouwens... We doen dus die visolie... Doorbikkelen dan maar...
Goedemorgen meiden. Vanmorgen weer een poging gedaan om te gaan werken maar helaas toch ging het weer niet Ik heb 4 cliënten verzorgd maar mijn buik protesteerde, heb het kantoor gebeld dat het helaas toch niet goed ging en ben weer afgedropen richting huis. Ook zit de kaakholte-ontsteking nog te duwen, sta elke ochtend met een pijnlijk drukkend gevoel op in mijn kaak. Net een rondje gebeld naar de verloskundige en de huisarts, de huisarts belt mij vanmiddag nog terug. De verloskundige was het gelukkig met me eens dat dit niet goed is voor mij, de pijnlijke harde buiken mogen niet. Ze vond het dan ook raadzaam mij ziek te melden. Ook ivm het blijvende bloedverlies moet ik vanmiddag toch nog langs de praktijk voor een echo. Het blijft spannend, maar soms denk ik echt "krijg ik nu gelijk alles over me heen?"
Goeiemorgen allemaal, zo een hele tijd geleden dat ik hier een berichtje heb gepost..... Heb het behoorlijk druk gehad en daarnaast was ik behoorlijk ziek van de zwangerschap, maar sinds een paar dagen gaat het weer wat beter gelukkig ! Heb alleen nog geen tijd gehad om alles bij te lezen, dus het wordt even een ego berichtje, sorry.... Afgelopen vrijdag voor de termijnecho naar de echopraktijk geweest, en de kleine frummel is behoorlijk aanwezig, zie de echo's ! Daarnaast bleek dat ik toch iets langer zwanger ben dan ik had uitgerekend, ik ben nu op 18 april 2014 uitgerekend. Op 23 november mogen we terugkomen voor de 20-weken echo, en ik ben echt zo ontzettend benieuwd naar het geslacht ! De komende tijd zullen jullie ook iets minder van mij gaan horen, aangezien ik op 21 oktober aanstaande de sleutel krijg van mijn nieuwe huis (nieuwbouw), waar nog behoorlijk geklust moet worden jammer genoeg.... Ik ga het de aankomende twee maanden dus behoorlijk druk hebben, maar daarna heb ik gelukkig weer wat meer tijd !
@ dees dees... denk aan jezelf meis, succes vanmiddag!! @ mom2bevannummer3... succes met het verhuizen!! @kinderwagenbakken.... ik weet niet of ze nog kleiner zijn geworden? mssn effe meetlintje meenemen
@mom2b; Wat een prachtige en duidelijke echo! Qua geslacht denk ik dat jullie nu een meid verwachten, bepaald door de stand van de NUB. Succes met de komende verhuizing, is erg leuk maar wel vreselijk veel geregel! @Musty; Ik zet mezelf en kleine uk nu geheel op de 1e plek, moet en wil streng voor mijzelf blijven. Is niet makkelijk trouwens Hoe gaat het met jou?
hier gaat t mwoa moet BI echt heel goed in de gaten houden, zaterdag zakte ik paar keer door mn benen. vind het heel moeilijk de grens te leggen mbt werk dus kijk deze week even aan hoe het gaat
Dat is ook moeilijk in de gaten te houden, ene keer gaat het beter dan de andere keer. Hopelijk vind je een mooie tussenweg qua werk.
Zojuist bij de VK geweest en alles was gelukkig goed met onze kleine uk. Het bewoog al goed, hartje gehoord en ben weer even gerustgesteld. Wel ligt de placenta voor de uitgang zeg maar (placenta previa), dit kan de oorzaak zijn van het bloedverlies. Voor nu het advies gekregen echt rustig aan te doen, het werken in de wijk zit er niet in..wel kan en mag ik wat kantoorwerkzaamheden doen. Bij de 20wkn echo wordt nogmaals goed gekeken of de placenta voor de uitgang ligt, is dat het geval mag ik helemaal niet meer werken. Ik ben ook wat dagen vooruit gezet, uitgerekende datum is nu 22-4-2014 Zal straks mijn banner aanpassen
@momtobevannr3: mooie echo hoor! SUcces met de verhuzing.. @deesdees; ook al zo n mooie echo. 'fijn' dat je nu in iedergeval weet waar het bloedverlies vandaan komt. maar hopelijk blijft tie niet voor de uitgang liggen, anders wordt het ook zeker weten een keizersnede of niet? Hier gaat alles zn gangetje, nog erg moe en s avonds heel misselijk. Kinderwagen is hier ook al aangeschaft, met bak, cosy en gewone 'zitstoel'. Tweedehands gekocht dus moet nog wel even gesopt en gewassen worden..
@deesdees, fijn dat alles goed was en prachtige echo! Wist trouwens niet dat dat zo problematisch kon zijn, placenta voor de uitgang. Wordt dan nog ff spannend met de 20wk echo. Doe maar lekker rustig aan en geniet van het goede nieuws van vandaag!!
@Duimelijn; een keizersnede wordt dit toch, onze 2e kwam ook middels een geplande KS ter wereld wegens complicaties na de 1e bevalling. (Subtotaal ruptuur). Thanx! @miep; ik heb me er ook nooit zo in verdiept, lees het nu ook terug bij anderen. Ben iig blij dat er nu een oorzaak blijkt te zijn. @musty; qua bloedverlies mag de placenta graag opschuiven, voor de KS maakt het niet wat uit. Dat wordt het toch wel. @lieke; nog geen ingepland, wel weer een echo over 3 wkn gepland. Mocht ik eerder willen dan hoef ik maar te bellen, de vk was zo super lief en bezorgd. Ze begrijpt mij volkomen.
ok hier mijn eerste buikfoto..12+1 weken ooohh kan iemand mijn foto draaien..ik krijg t niet voor elkaar..haha!
@Dees das mooi dat ze zo bezorgt zijn he..super dat je gewoon kan komen als t nodig is..ik moet over 2 weken op controle..spannend..kan niet wachten