@lieke; mooi bolletje! Ik zal straks je foto draaien, ik lig nu net languit op de bank met de IPad. Vanuit hier kan ik dat niet. Elke echo weer blijft spannend, heb inmiddels al een mooie verzameling foto's
@Dees is goed hoor Ik ben trots op mn bolletje nu en laat het de hele wereld zien nu haha..iedereen mag het weten klanten op mn werk reageren ook erg leuk.. Jaaa die echo's bewaar ik ook..super mooi om zo het proces te volgen
@Lieke; Ik heb de foto voor je gedraaid. Leuk die 1e reacties nu, het maakt je zo trots! Hier zijn de kinderen ook erg blij met het nieuws, zo blij dat ze het vanmorgen zelfs op het kdv verteld hebben
@ deesdees... hihi super!! bloedverlies wil je gewoon het liefs niet zien tijdens je zs @lieke... mooi buikie!! hier vanaaf voor t eerst naar zwangerschapzwemmen geweest, samen met een andere zp'er lol, we hebben gelachen!
Thanxxxx Musty! Hoe was het zwangerschapszwemmen? Ik ga ook maar eens informeren in de omgeving..alleen..ik heb niemand in mn omgeving die zwanger is en mee kan gaan.. thanxxx Dees!! Mn moeder is echt trots..eerste kleinkind en ze heeft al paar schattige kleertjes gehaakt. .super mooi!! ze wordt volgend jaar 50 en oma..dubbel feest
Ik heb geprobeerd bij te lezen maar er was weer gezellig veel. Even een update van deze kant, ik vind deze weken altijd zo spannend, ik zie nog maar weinig en voel de baby nog niet en eigenlijk vind ik het lastig op het lijf te vertrouwen, al probeer ik dat wel natuurlijk. Mijn man is nog niet naar 1 echo meegeweest ivm drukte in ons eigen bedrijf maar daar baalde ik zo van dat we vanavond een echo gaan laten maken in een echocentrum. Hij baalt er zelf ook van en verheugd zich er erg op. Maar goed zoals altijd krijg ik nu alweer de zenuwen. Ik word niet goed van de onzekerheid, maar goed dat komt door de volle rugzak Ook ben ik nog steeds misselijk en keimoe, waardoor ik eigenlijk helemaal geen leuke dingen met mijn dochtertje kan ondernemen, al met al zal ik blij zijn als we de testuitslagen gepasseerd zijn .... Phoe dat was ff klagen sorry hoor Liefs
meiden, brutale vraag zouden jullie deze foto willen like'n via FB https://www.facebook.com/RivasKraamzorg/photos/a.592827494108549.1073741831.445176205540346/592828457441786/?type=1&theater er is een high tea te winnen die ik en andere zp'er goed kunnen gebruiken
net voor de 12weken echo geweest en alles zag er goed uit. Wel 2 dagen korter dan we dachten maar dat maakt niet uit. Ons kindje is hartstikke knap zag ik haha
het zwemmen was heel leuk en fijn! ook met bi enzo wordt rekening gehouden, en we hebben dikke pret gehad heerlijk toch zon trotse oma
Lijkt me echt heeeeerlijk..jammer dat ze het bij mij op mn werk niet hebben. .dus moet iets dicht bij huis vinden
je mag van mij gezellig mee komen hoor haha grappig heb manlief daar leren kennen 15 jr terug en gaan er ook regelmatig zwemmen met de kids