@Monique; Welkom hier! Wat leuk een 4e, hier wordt het de 3e. @woonplaats; Wat grappig dat er meerdere dicht bij elkaar in de buurt wonen. Wij wonen aan de rand van Utrecht. @hier; Straks een gesprek over mijn werk, over wat ik wel en niet meer mag doen. Vind het wel spannend en dan vooral hoe het opgepakt wordt dat ik niet meer aan het bed mag werken (wijkverpleging). Mag alleen nog maar kantoorwerk doen voor een paar uurtjes.
succes met het gesprek dalijk, ze kunnen niet weigeren, maar wel supervervelend als ze moeilijk gaan doen utrecht is ook zo gek ver nog niet
Deesdees , zou ik ook spannend vinden, je weet toch nooit wat ze gaan zeggen . Balen zeg dat je zo vroeg al moet stoppen met je ,gewone, werk . Ik hoop dat ze begripvol reageren en dat ze je ander werk kunnen geven . Succes Liefs
Ow ja ik had Gorinchem ook nog meegerekend, officieel geen drechtsteden maar ach wel in de regio toch
Veel plezier vanmiddag newbornstar! hier zat de schrik er ff in, sinds gisteravond bloedverlies. Keep my fingers crossed!!
Alles was weer goed! Ze kregen de uk niet goed inbeeld dus ben terug gezet ben nu 11+ 5.. het was flink aan het draaien echt super leuk om te zien