Nee hier hebben ze geen vlos waar je door gevolgd wordt. Is altijd door de gyn en daar kom je niet zo snel tussen. Kwacht ff af hoe het vanavond gaat en anders ga ik morgenochtend langs. Ik denk zelf dat ik me te druk heb gemaakt. Zware boodschappentassen gesjouwd enzo. Fijn newbornstar dat alles goed was!
vreselijk balen hier, ze hebben manlief vriendelijk de mededeling gegeven dat het budget op is voor personeel, precies nog in zn proefperiode -.- was ie eindelijk aan de bak, nu weer thuis kan wel janken bha wordt weer heel zunig doen
ik betwijfel het als ik zie hoeveel sollicitaties er de deur uitgaan en wat je terug krijgt (ook zie ik het bij mezelf in reintegratietraject) grootste deel ww zit er al op na veel berekenen komen we minimaal 130,- per maand beter uit als ik ook nog stop met werk als hij in de bijstand komt in jan hoe krom kan het zijn!
Nou dat is ook raar! Het zijn rare tijden! Ook rot dat het nu allemaal gebeurt (het is nooit leuk) maar je bent nu ook in verwachting...
even laten bezinken allemaal, gebeurde ook toen ik exact 3 mnd zwanger was van ons meiske, bam baan kwijt.... toen hebben we t gered dus moet nu ook lukken
Getsie musty, dat is zeker geen leuk nieuws!! Balen!! Knap dat je zo positief ingesteld bent! Hier: bloeden is gestopt sinds gisteravond. Vanochtend toch de gyn gebeld maar die vond het niet nodig dat ik langskwam want als het misgaat kan hij er toch niks aan doen. De 22e is de volgende echo en dat vind hij vroeg genoeg. Lekkere opbeurende man is het ook.
@duimelijn, jezus zeg, dat je dan niet ff langs mag komen ofzo, al is t maar om gerust gesteld te worden, 2 weken wachten...ppfff... maargoed, hopelijk valt t mee, duim voor je! Ff terug gelezen, gezien dat veel vn jullie uit dezelfde omgeving komen... ikke niet... omg. Eindh dus andere kant vn t land zegmaar Hier verder alles goed, buik blijft groeien, voel me verder prima. Aantal afspraken staan: 23 okt hartje luisteren voor t eerst 31okt geslachtsecho 27 nov 20wk echo, is n GUO echo in nijmegen
Nou dat worden een lange twee weken duimelijn , wel positief dat het vloeien gestopt is iig. Voel je je wel oke ? Ben op advies van de gynaecoloog met ascal begonnen omdat ik bij mijn eerste zoon zwangerschapsvergifting had maar ik krijg er wel maagpijn van . Arts had al gezegd dat dat kon en dat een geen kwaad kan voor de baby maar toch prettig is anders . Mutsy knap dat je positief bent , zou behoorlijk de pest in hebben Liefs
Hebben jullie ook een voor gevoel van wat het wondertje gaat worden? Ben wel benieuwd of het ook zo is! Ik heb het gevoel vanaf het begin dat het een meisje is!
Ja !!! Vnaf dag 1 t gevoel dat we weer n zoon krijgen! Mn zwangerschap verloopt tot nu toe ook helemaal hetzelfde, dus dat bevestigd alleen maar mn gevoel! Al wil dat natuurlijk niks zeggen jongensnaam staat ook al lang vast, vanaf dat we weten dat we zwanger zijn. meisjesnaam nu ook maar eigenlijk pas n weekje