April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    @Musty: ja alweer 16 weekjes. Mijn uk is het langst onder weg, misschien ben ik ook de eerste die het geslacht komt onthullen? Hopelijk dinsdag! Hopen dat de baby goed ligt.

En ik zie alweer een klein buikje langskomen. Via de tell kan ik nooit uploaden en op de computer ben ik bijna nooit. Binnenkort plaats ik nog wel eens een foto!

2. miep84

miep84 Niet meer actief

@lieverdje2010, wauw, alweer 16wk!! Spannend zeg, nog n paar nachtjes en dan weten jullie t geslacht al!! Wij ook met 16wk, maar dat is pas eind deze maand..

Morgen midweekje centerparcs met t gezinnetje. Zin in!! Lekker relaxen, zwemmen, kinderboerderij, speeltuintje etc. Waarschijnlijk laatste keer met zn 3tjes weg

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Heel veel plezier miep geniet ervan!

Ben gister bij Fanclubdag van Marco Borsato geweest en het was geweldig!!! Zelfs 2x op de foto geweest!! :)

4. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Goedemorgen dames
    Vanmorgen de kraamzorg geregeld en ook alvast de zorgverzekeraar op de hoogte gesteld.
    Het moet er nu toch eens van komen nietwaar :)

@Lieke; Leuk zeg!

@Musty; Hoe is het daar, de klap een beetje aan het verwerken?

@Lieverdje; Wauw, 16 wkn alweer! Wat lijkt het nu ineens hard te gaan!

@hier; Langzaamaan beginnen wij nu iedereen in te lichten over de nieuwe zwangerschap, leuk maar ook spannend!
    Mijn ouders hoorden het afgelopen weekend, ze waren blij verrast gelukkig.

5. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat mijn buik nog niet groeide.
    Ben ook nog niks aangekomen maar met deze foto's naast elkaar lijkt er toch wat gaande ;)

Bekijk bijlage 355108

Hoe is dit bij jullie? :)

6. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ga ik ook de kraamzorg regelen, de vk zei dat je het op tijd moest doen.

Inmiddels hebben wij het aan iedereen bekend gemaakt die het nog niet wisten en anderen hoeven hun mond niet meer te houden. Ik vind het voelen als een bevrijding. Weg met dat geheim :)

7. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @sientjes; ja je begint nu wel iets te groeien, leuk!
    De kraamzorg durfden wij nog niet eerder te regelen ivm de MA van afgelopen juni..nu zijn we er klaar voor.
    Het nu aan iedereen te vertellen voelt idd aan als een bevrijding, geen verhullende kleding meer ;)

8. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo rond de 12/13 weken kraamzorg regelen is normaal toch? Ik wilde het ook niet eerder doen hoor. Meestal na een goede 12 weken echo word het gedaan. Net zoals het lekker van de kerktoren roepen hihi :D

9. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wij gaan t deze week ook regelen :)

10. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    In Nederland,Limburg
    Oh dan was ik erg optijd. Ik had cz en kraamzorg al geregeld voor de 8 weken echo. Haha. Maar ik snap dat na 12 weken een betere keuze was geweest. Ik was dol enthousiast en heb alles maar gedaan. Maar goed ook denk ik, want nu vergeet ik werkelijk alles. Ik hoor mijn vriend niet eens praten. Ben soms totaal van de wereld.

Pfff ik heb zenuwen voor de echo om 13.00u. Hopelijk is alles goed en zien we ons mupke goed in beeld. Hopelijk ook eens in actie!! Tot nu toe op beeld weinig tot geen beweging gezien. En het geslacht??? Heb mijn dochtertje ook mee, die moet erna naar bed, maar goed ook anders vloog ik meteen de winkel in!!

Hebben jullie dat niet? Zo een sterk gevoel het geslacht te willen weten? Heb het nu meer als bij ons dochtertje. Misschien ook omdat je met andere zaken niet meer zo bezig bent. Alles kopen, wagen en kamer uitzoeken, etc.

@sientjes, je ziet idd al verschil. Leuk! Ik moet ook eens fotos gaan bijhouden. Tot nu toe niet gedaan, zonde!!

11. Roos1980

Roos1980 Lid

17 aug 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook weer eens een berichtje van mij!
    Fijn te lezen dat het met de baby's goed gaat!

Ik heb gister de termijnecho gehad en sta nu uitgerekend voor 25 april. Was geweldig om weer de kleine te zien.. 6 cm en zo compleet!

Zal zo via de m'n tel de foto uploaden.

Ik wil ook zo graag weten wat we krijgen. Hier al 2 meiden en m'n gevoel zegt nog een meisje. Maar we moeten nog ff geduld hebben of zijn er hier ervaringsdeskundigen voor de Nub theorie ;)?

12. Roos1980

Roos1980 Lid

17 aug 2013
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      31,7 KB
      Weergaven:
      4
  13. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Mooi Roos!!

14. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Sientje; ik zie toch wat groeien hoor, je buikje begint te komen!

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Mooi Roos!

16. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    In Nederland,Limburg
    Mooie echo. Ben helaas geen nubexpert. Zelf zeiden ze bij mij meisje, eigenlijk allemaal. Maar zoals jullie weten vandaag geslachtsbepaling gehad, en....

We krijgen een zoontje!!! Na een mooie meid krijgen we nu een jongen. Heel spannend allemaal..

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Roos1980; Als ik de NUB mag geloven is het nu weer een meid, leuk!

@hier; Vermoeiende dag gehad met onze oudste zoon in het ziekenhuis :(
    Had vanmorgen om 10.10 alleen een afspraak voor een echo van zijn heup maar uiteindelijk liepen we pas om 13.30 het ziekenhuis uit.
    De echo was niet goed, toen nogmaals een echo door een andere arts..was de echo weer niet in orde en afwijkend.
    Toen naar de röntgen voor een foto, ook die was afwijkend waardoor we gelijk een doorverwijzing kregen naar de orthopeed.
    Bij de orthopeed kreeg onze Beau de diagnose 'ziekte van Perthes'.

18. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Wat leuk!
    Gefeliciteerd!

19. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    In Nederland,Limburg
    Jeetje wat een dag. Wat is precies de diagnose? Ik heb er nog nooit van gehoord. Sterkte, het is al pittig genoeg als je zwanger bent!

20. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    In Nederland,Limburg

Dankjewel. Tegen alle verwachtingen in, maar natuurlijk heel blij, alles zag er ook tiptop uit. Tot nu toe gezonde zoon dus :)

Deel Deze Pagina