Jaa echt stoer hihi Gelukkig is hij nog in de groei en kan ie er nog overheen groeien en met fysiotherapie de boel beetje soepel houden. .spannende tijd voor jullie in ieder geval. .hoe ist verder met jou?
Wat leuk Lieke, een jongetje! Waar heb je trouwens de geslachtsbepaling laten doen? Kon dat al zo vroeg? Mjs, succes vandaag en hopelijk is alles goed met de kleine! Ik wil graag over drie weken de geslachtsbepaling doen, ben zo benieuwd en dan kunnen onze dochters ook de baby bewonderen, want dat hebben ze nog niet kunnen doen. Ze zijn zo trots, aan iedereen die het wil horen vertellen ze dat ze een broertje of zusje krijgen, erg schattig haha. Volgende week lekker vakantie, heerlijk even niks en geen klok hoeven te kijken en op tijd uit bed voor school. Fijn weekend allemaal!
Bij een echopraktijk om de hoek..hij lag er goed voor en t was heel duidelijk geslachtsorganen ontwikkelen met 12 weken dus dan wordt t langzaam zichtbaar
@Lieke; Met mij gaat het redelijk, heb me wel eens beter gevoeld. Gevoel dat alles tegenzit, wordt mij momenteel even teveel..
Hoi mede april 2014 mama's, al weer een tijdje geleden dat ik hier een bericht heb gepost.... Volgens mij moet ik iets van 30 pagina's teruglezen om weer een beetje bij te zijn, en aangezien ik nu op mijn werk zit lijkt me dat een beetje moeilijk (dan krijg ik op mijn donder hahahahahaha !) De laatste keer dat ik hier een bericht typte ging over hoe beroerd ik me wel niet voelde en dat ik niet kon genieten van de zwangerschap.... Hoe kan alles in één keer omdraaien zeg ! Vanaf vorige week voel ik me op en top happy, de misselijkheid is compleet weg, de moeheid is compleet weg, ik heb energie voor 10 ! Daarnaast kan ik de zwangerschap nu toch echt niet meer verbergen, ik heb een prachtig mooie zwangere buik van 14 weken en ik ben er trots op ! Zal vanavond eens aan mijn vriend vragen of hij een foto van mijn buik maakt, dan kan ik die hier op het forum plaatsen. Nog één weekendje wachten en dan krijg ik maandag de sleutel van mijn nieuwe huis en ik kan niet wachten om er aan te beginnen. Van de week al een prachtig mooie vloer gekocht. Maandag komt meteen de stucadoor om de muren te doen, dinsdag is hij dan klaar. Donderdag begint mijn vader met het leggen van de vloer, daarna behangen (boven in de slaapkamers), en daarna de keuken plaatsen. Mijn vader zit sinds kort in de VUT en zijn handen jeuken hahahahaha ! Als het allemaal een beetje in rap tempo doorgaat, dan zit ik over een maand toch wel heerlijk in mijn nieuwe huisje ! De kinderen willen ook dolgraag verhuizen. Om een lang verhaal kort te maken: 4 jaar geleden gescheiden, maar besloten om de kinderen niet de dupe te laten worden van scheiding. Kinderen op school gehouden in Assendelft. Ik leer mijn huidige vriend kennen, hij woont in Amstelveen. Sinds kort wonen we daar dus eventjes samen. Maar de kinderen kunnen dus uit school niet even makkelijk bij vriendjes of vriendinnetjes spelen, omdat ik niet heen en weer kan blijven rijden.... Over een maand dus weer terug in Assendelft, en de kinderen kunnen dan heerlijk hun gang gaan met vriendjes en vriendinnetjes ! Wat heb ik nog meer gedaan, even denken hoor.... Oh ja, gisteren werd mijn vriend 41 jaar en hij viert zijn verjaardag nooit. Maar om het toch niet helemaal voorbij te laten gaan wilde ik hem mee uit eten nemen, mocht zelf kiezen waar. Hij wilde graag bij Fussia in Amstelveen eten, en normaal gesproken kun je me 's nachts wakker maken om naar Fussia te gaan, maar dit keer baalde ik dus best wel behoorlijk.... Ik ben echt helemaal verzot op sushi, maar ja, door de zwangerschap kan ik eigenlijk alleen maar de simpele sushi eten, zonder de rauwe vis.... Ik weet wel wat er voor mij op tafel moet komen zodra ik bevallen ben hahahaha, doe mij maar een tafel vol sushi mét rauwe vis ! Nou ja, ze hadden ook nog andere gerechtjes dus ik heb mijn buik toch aardig vol gegeten hoor ! Pffff nou is het toch nog een heel verhaal geworden en ik zie mijn collega al met een schuin oog kijken dat ik wel heel erg veel en snel typ (dat gebeurt niet zo vaak bij mij), dus ik ga er maar weer even een einde aan breien en van het weekend mezelf wat tijd gunnen om jullie stukjes ook even terug te lezen.....
@deesdees, moeilijke tijd, veel sterkte. @Lieke86 ook bij jou n jongetje op komst, wat leuk! Wij weten t over 1.5 week. A.s. zondag zijn we alweer 15wk, wat gaat t snel! Vndaag teruggekomen vn midweekje centerparcs, heerlijk genoten! Vooral onze zoon vond t fantastisch! Zwangere buik goed te zien in badkleding, ook n opmerking gehad in t pietenbadje "goh alweer zwanger zie ik, ik moet er niet aan denken zo snel achter elkaar" Waarop ik antwoorden dat we deze keer blij waren dat hormonen spuiten en ivf e.d. ons bespaard waren, dat we op onze zoon lang hebben moeten wachten, nu werd t icsi en net voor de behandelingen was t gelukkig spontaan.... de reactie was " ow ja, dan snap ik t wel..." en toen wist ze zich geen raad meer met de situatie en bleef t 5min stil totdat ze stilletjes t badje verliet Domme doos... !
Thanxx Miep mensen kunnen soms zooooo stom reageren he..zeker als je al zolang bezig bent en dan komen ze met zown stomme reactie..bij ons ook heel vaak.."oohh begin er maar niet aan hoor..alleen maar ellende!" en dan denk ik bij mezelf.."je moest eens weten wat voor ellende we al achter de rug hebben!" mensen denken vaak niet na voordat ze iets zeggen..
Oh leuk!! De teller staat nu: jongens (2) & meisjes (0). 2-0 voor de heren . Spannend waar dit heen gaat. Ik moet eerlijk zeggen dat je er idd niet altijd aan denkt dat zwanger worden niet altijd vanzelf gaat. Wij ook bewust gekozen om er ongeveer 3 jaar tussen te willen. Gelukkig is dit ons ook gegunt. Te vlak op elkaar trok ik ook niet, maar dat had meerdere redenen. Wel niet prwttig idd om te horen, dat snap ik!
Hallo dames! 24 april ben ik uitgerekend. Nu nog veel last van kwaaltjes. Al begin ik wat meer energie terug te krijgen... Over 2 weken heb ik echo om te kijken wat het geslacht is... Het is mijn eerste zwangerschap, en ik heb een beetje moeite om een band te krijgen met de baby, ik kan het ook nog steeds niet aan mijn verstand krijgen dat ik zwanger ben.. Terwijl ik al wel bijna 4 maanden loop over te geven . Dinsdag krijgen wij een apparaatje binnen om de hartslag te kunnen horen van de baby.. Zodat ik me er wat meer mee verbonden voel... Succes dames! Fijn om te lezen hoever jullie zijn en wat jullie op het moment meemaken...
Haha jep de heren gaan aan de leiding vooralsnog. .strax creëren we een elftal hier..zou wat zijn Gelukkig zijn dr ook mensen die heel enthousiast en leuk reageren. .maar dan heb je net weer die ene rotte zuurpruim er weer tussen zitten. .die negeer k dan maar meteen en is mn aandacht niet waard..we genieten lekker van ons guppie wat iedereen ook zegt of denkt
Ja heel begrijpelijk gevoel. Al heb ik beide keren me wel al snel verbonden gevoeld met de baby. Ook voel ik nu de schopjes heel goed en voelde mijn vriend vandaag voor het eerst ook de baby! Mooi is dat. Misschien dat het vanaf dan ook wat meer "echt" voor je zal gaan worden. Het is namelijk ook niet prettig om alleen maar boven te toiletpot te hangen. Ik had dit mijn mijn eerste zwangerschap ook. Ik dacht echt: Is het dit?? Niemand die ik kon was ZO ziek geweest. Dus ik zat toen in een drukke en hectische situatie waarin ik ook nog eens down begon te worden. Nu deze zwangerschap weer heel anders, wel nog overgeven, maar minder. Toch is ook nu de ervaring weer anders omdat er al een kindje rondloopt. Probeer ervan te genieten meid!! Dadelijk als je dingetjes moet gaan kopen en je wat gaat voelen komt het vast vanzelf! Je buikje zal dadelijk goed gaan groeien en ik zou zeggen: smeer het lekker in met olie en geniet van je baby en het moment.
Hier de foto van het geslacht, echt een jongen toch?? Haha... Moet er even aan wennen, veel nieuw kopen, maar ik geniet er wel erg van. 2 gezonde kindjes, jongen en een meisje. Wat wil je nog meer? Ons mooie koningskoppel !
Ja super leuk!! Haha.. Tot nu toe wel. Wie weet, misschien komen de meisjes er straks nog overheen. De maand is nog lang niet voorbij !
Goedemorgen , Deze meelezer komt zich ook weer eens melden Lees bijna iedere dag maar op de een of andere manier komt er meestal nooit wat van om te reageren haha. @ deesdees: wat rot zeg van je zoontje , hoop dat hij er zo min mogelijk last van heeft en er zonder al te veel problemen overheen groeit . @ meiden die weten wat het word: leuk gefeliciteerd ! Hier gaat alles top! Weinig klachtjes dus mag niet mopperen Vanavond hebben we een afspraak voor een geslachtsbepaling , eens even gluren of m'n gevoel t goed heeft haha . Roep al vanaf dag 1 dat n n jongetje word en de VK dacht t ook te zien aan de nub dus ben benieuwd. 19:15 uur mogen we gluren. Vandaag eerst maar eens heel de dag door de dierentuin slenteren , we zouden met schoonzus en de kinderen gaan nog vanwege de verjaardag van B maar schoonouders wilden ook nog steeds iets doen vanwege hun 40 jarig huwelijk en gaan nu ook mee n willen trakteren op wat te eten dus word een heel clubje haha . Kom vanavond weer even spieken hier. Fijne dag allemaal!
Spannend Antra ben erg benieuwd hoor! Keep us in touch Zojuist contact gehad met zh over bloeduitslag en alles is goed!! Yippieee!! Volgende week maandag controle..spannend! Heb net ook een Angelsound besteld via internet..ben zooo benieuwd om het hartje van onze gup te horen