April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Spannend antra! Ben benieuwd!
    Wat leuk lieke waar heb je hem besteld!? Wil er zelf ook graag 1 hebben

2. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @newbornstar bij vos..nu 34.95 en dan heb je de gel gratis en 2 hoofdtelefoons erbij en dan nog 6 euro verzendkosten :)

3. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ik heb hm al dik vier jaar, ben er blij mee! vraag me alleen af of je die hoofdtelefoon ook los kan kopen draad geknakt en normale oor dingen geven heel ander geluid

ps ik leef nog :) maar pooh wat een dip
    @deesdees.. dikke knuffels meis

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Musty ik zag op die website waar ik hem besteld heb dat ze ook losse hoofdtelefoon verkopen..dus het kan wel ;)
    Hoe gaat het verder? Miste je al hier..

5. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    dankje lieke! ga zo even kijken! lijkt me zo heerlijk om af en toe even naar het hartje te luisteren:D

6. Lieverdje2010

Lieverdje2010 Actief lid

29 nov 2012
    215
    0
    16
    Ik ben momenteel nog bezig met een fulltime studie
    In Nederland,Limburg
    En Antra?? Had je gelijk? Spannennnddd.. :).. Ohja angel sound. Ben nog aan het denken of ik ook een wil.

7. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @newbornstar ja lijkt mij ook heerlijk..ben benieuwd wanneer ie komt :) even s avonds op de bank even rustig luisteren :)

8. Antra

Antra Niet meer actief

Het is idd n jongetje :)
    image.jpg

9. Antra

Antra Niet meer actief

Mochten ook nog even in 3D gluren

image.jpg

10. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Gefeliciteerd! Nog een knul erbij:D

Nog 2 nachtjes slapen en hopelijk weet ik het dan ook! Hihi

11. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Gaaaaff Antra nog een jongetje erbij hihi. .dat is...3! :)
    Hebben m ook in 3D..zo mooi!

12. miep84

miep84 Niet meer actief

Alweer n jongen!! Wat leuk!

Toch best n aantal vn ons (incl. ik zelf) die een vroege geslachtsbepaling laten doen. Wij zijn volgende week woensdagavond aan de beurt.. spannend!!

Bij ons mag trouwens ook iedereen t geslacht weten, bij jullie ook of houden jullie het voor de rest vn de wereld nog stil?

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    leuk met mn zoontje bij de april mama's wonnen de jongentjes het ook riant! :D

wij volgende week vrijdag op onze trouwdag, maar wij houden het stil :)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hoi dames!

Hier weer een klein teken van leven, afgelopen zaterdag waren wij voor een lang weekend vertrokken naar onze vakantiewoning in Frankrijk. Even heerlijk 4 dagen weg.
    Vanavond zijn we weer thuis gekomen, de jongens hebben genoten en wij ook.
    Vandaag was het 25gr. heerlijk weer voor de herfst, de jongens konden zich op en top vermaken in het bos :)

Met mij gaat het redelijk, best wel wat pijn gehad in mijn buik.
    Soms zo fel dat ik in staat was om de vk te bellen maar wist dat ze nu niks voor mij kon betekenen op die afstand.
    Morgen toch misschien even bellen voor advies.

Wat leuk dat er al 3 jongens onderweg zijn, wij doen geen vroege geslachtsbepaling. Of de vk moet het bijv. a.s. maandag kunnen zien bij de controle-echo. Anders is het pas voor ons bekend hopelijk bij de 20wkn echo.

15. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @Dees goed te horen dat jullie het leuk gehad hebben in Frankrijk :) altijd even lekker om eruit te zijn he :) ik denk dat dat je groeiende bm is..al heb ik niet zown pijn als jij beschrijft..k heb wel gefriemel en geplop gevoeld de afgelopen week..zo mooi..als je het niet vertrouwd gewoon even bellen meid..je hebt nooit geen domme vragen heb k de afgelopen jaren geleerd ;) ennuh maandag hebben we controle he..spannend! :)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @lieke; jazeker, maandag weer de volgende controle :)
    Zelf denk ik niet dat het de banden zijn of het groeien van mijn baarmoeder. Dat gevoel ken ik nog wel, dit voelde zo anders.
    Het was zo fel! Van die scherpe aanhoudende pijn.
    Heb nu ook al 2 ochtenden gehad dat ik wakker werd 's ochtends met een pijnlijke harde buik die aanvoelde alsof ik een rugbybal in mijn onderbuik had.
    Niet fijn.
    Hoe is het met jou misselijkheid trouwens?

17. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wat raar joh dat dat ineens is..heb k nog niet gehad..ja alleen in mn zij maar dat komt door de darmen..maar wat je zegt zeker niet fijn dit :( ja dankzij emefasene goed te doen. .gebruik het niet dagelijks maar alleen alst ineens komt opzetten. .heb zondag de KFC onder gekotst hihi maar t is echt met vlagen en niet meer 24/7 gelukkig :)

18. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Yessss mn angelsounds is binnen!! :)

19. Duimelijn

Duimelijn Bekend lid

23 okt 2008
    532
    7
    18
    ver weg
    Hello!

@deesdees: in de gaten houden hoor die pijn. Je kunt beter een keer te veel belleb als te weinig! Fijn dat jullie er even lekker uit zijn geweest. Pff ben ik ook wel aan toe!!

@lieke: veel plezier met je angelsound!

0hier: gister nekplooimeting gehad. Was ok, uk lag lekker chillen met de beentjes gekruist en vinger in de mond. Toen nog even gezwaaid. Ben weer helemaal blij.
    Ik was helemaal overtuigd dat ik een jongetje zou krijgen, maar de gyn zei gister toch dat hij echt dacht dat het een meisje is aan de nub te zien. Maakt helemaal niks uit hoor, we zijn net zo blij met nog een meisje en dochterlief en man hadden stiekem voorkeur voor een meisje dus dat komt goed uit.
    Alleen de reakties dan he.. zucht..
    Schoonma: oh ik hoopte op een jongetje om de familienaam voort te zetten. Uuuuhm we leven in 2013 hoor.
    Beste vriendin. Eerst een 'oh' toen een stilte en toen, nou ja dat geeft toch niks.
    Natuurlijk geeft het niks, super leuk toch, we zijn al zo blij dat het gezond lijkt te zijn!

Gekke mensen zijn er toch ook!

20. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @Lieke; Haha lekkere actie bij de KFC ;)

@Duimelijn; Wat leuk, dat zou het 1e meisje zijn dan van deze groep.
    Ik ben benieuwd.

@hier; Net toch de VK gebeld en mag straks om 11.10 langskomen.
    Ivm de voorliggende placenta willen ze toch graag zekerheid en mij gerust stellen.
    Geen idee of ze een echo doen of alleen het hartje willen luisteren, als ik maar weet straks dat alles goed zit.

Deel Deze Pagina