@Lieke: spannend die Angelsound, laat je even weten wanneer t gelukt is? Al die geslachtsbepalingen maken mij nu ook wel erg nieuwsgierig. Maar ik denk toch dat ik het niet wil weten. Ben ik dan zeker de enige hier? Wat mij lastig lijkt is dat geheim de hele tijd meedragen. Ik vind het niet leuk om aan iedereen te vertellen wat het is. Vinden jullie het niet lastig steeds op je woorden te moeten letten of steeds kijken als je iets koopt voor jongen/meisje of er geen bekende in de winkel staat en dat je het kamertje van tevoren aan niemand kan laten zien? Dat zou ik niet leuk vinden. En daarbij lijkt het me toch de ultieme "beloning" en drive voor de prestatie van de bevalling. Maar toch maakt het idee dat ik het straks zou kunnen weten me wel onrustig haha
Hi, mag ik met jullie meekletsen hier ??? Ik ben Debbie, 34 jaar en zwanger van mijn eerste kindje.. Ik ben uitgerekend op 22 april, vandaag dus 14 weken en 1 dag zwanger !! Ik voel me prima, erg moe dat wel, maar verder mag ik niet klagen. Ik wil ook zoooo graag weten wat het wordt, maar moet nog even geduld hebben tot 2 december , dan heb ik de 20'weken echo... Ik kan inderdaad ook mijn mond dan niet houden, dus wij vertellen iedereen wel wat het is.. Alleen de naam blijft uiteraard geheim.. Ik heb sterk een jongetjes voorgevoel, dus ben benieuwd of ik gelijk krijg !!
Ik ga vanavond de angelsound uitproberen en ik hou jullie op de hoogte Haha ja erg he Dees..is me nog nooit gebeurd hoor midden in de winkel..maar het duurde ook zolang eer dat k eten kreeg..kassiers waren niet zo snel en mn maag protesteerde dusja toen ging t fout
Spannend deesdees hou ons op de hoogte @deb1979: welkom Meiden ik zit hier echt helemaal te flippen. Kreeg net een smsje, ja een smsje ipv dat ze even belt of langskomt, dat mn schoonmoeder het cmv virus heeft. En hier die fransen kussen steeds als ze elkaar zien en weggaan enzo. Ze heeft het virus al zeker twee weken, want ze is al twee weken niet zo lekker. Afgelopen weekend hebben we gpicknickt met de hele familie en aangezien niemand aan bordjes had gedacht hebben we maar direct uit de bakjes gegeten. Ik, schoonma en schoonzus hebben een bakje gedeeld. Het virus is besmettelijk en geeft zich door via onder andere speeksel. Nou je voelt hem al hangen met al dat gekus en de maaltijd die we gedeeld hebben, kben als de dood dat ik het nu ook heb. Dat is echt niet best voor de ongeboren baby! Net al geprobeerd de gyn te bellen maar die heeft natuurlijk net een vrije dag, dus zn voicemail ingesproken en een mail gestuurd. De huisarts neemt ook niet op. Pff ik dacht deze zwangerschap eindelijk eens geen zorgen te hebben. Ben al een kindje verloren, bij dochterlief zeiden ze met de twintigweken echo dat ze gehandicapt was, en dat ik de zwangerschap maar af moest breken. Zaten ze totaal ernaast maar heb wel tot het eind in de stress gezeten. En nu alweer die stress. Boehoe ik ben zo bang!
jeetje duimelijn, heb je geen nummer van 'nooddienst' van ziekenhuis? vaak een verloskundige die mag je ook gewoon bellen met vragen! meis meis dikke knuffs hoop dat je er niets van meekrijgt en vooral de kleine
Vandaag geslachtsbepaling gehad ze dacht een meisje te zien maar durfde het niet met 100% zekerheid te zeggen maar dit al de 2e die het zegt dat het een meisje is mijn verloskundige zei 2 weken geleden ook al dat ze iets van een meisje zag! Dus ik ben benieuwd over 4 weken weer
Hallo dames ! vinden jullie het oke als ik hier mee kom kletsen? ben 22 jaar , heb een lieve vriend die op dit moment helaas in dienst is van de luchtmacht, ben bijn 14 weken zwanger en ben 26 april 2014 uitgerekent van mijn 2e kindje. heb een zoontje van 5 uit een eerdere relatie
Wauw wat gaaf die Angelsound!! Zojuist met manlief het ♥ van ons guppie gehoord..zoooooo mooi!!
@sientjes; wij willen het juist wel erg graag weten, ook bij de 3e. Je kan met zoveel dingen dan rekening houden, kleding, kinderwagen, aankleding kamer etc. Wij zouden het niet aankunnen om het niet te weten. @duimelijn; weet je al meer?! @newbornstar; wel fijn dat je over 4wkn weer terug mag komen. @lieke; super om het hartje te luisteren! @hier; vanmorgen dus bij de vk geweest, eerst even gesproken in de gesprekskamer en daarna naar boven voor een echo. Alles was oké met onze kleine uk, het lag mooi te bewegen. Wel ligt de placenta nog steeds voor de uitgang. Mijn zoontjes gingen mee trouwens, ze vonden het prachtig! Onze oudste ging naast mij staan en wreef tijdens de echo over mijn buik en bleef lief bij mij. De jongste was ineens ook helemaal verliefd op de baby in mijn buik, prachtig om die koppies naast mij te zien, ze begonnen elkaar ook even te knuffelen. De vk vond ze zo lief en schattig Maandag mag ik weer terug komen voor een uitgebreidere echo, het was nu even vlug om mij gerust te stellen. Vandaag werd ik volgens afspraak ook gebeld door mijn werk/zorgmanager. Ik vertelde haar mijn klachten en ze begreep dat ik niet aan werken moet denken. Ze begon er ook zelf over dat het niet te doen is. Over 2 wkn belt ze mij weer terug. Ik zit de komende tijd dus nog wel even thuis.
in ieder geval positief dat de kleine actief beweegt..maar kunnen ze iets doen aan die voorliggende placenta? Hoop echt op goed nieuws daarover..
Bedankt voor alle welkom`s hier =) kan wel wat afleiding gebruiken op dit moment hahaha 2 weken vriendloos.. en mag en kan hem ook niet spreken =(
De placenta groeit zoals deze wil zeg maar. Door de groei van de baarmoeder kan de placenta nog omhoog groeien, maar dat is niet zeker. We zullen het af moeten wachten, je kan het niet beïnvloeden.
Jeetje spannend joh! Hopelijk blijf je er niet lang last van houden. .gewone weg bevallen gaat dan ook niet ofwel?
Ik heb al een tijdje niet gereageerd hier, maar heb het heel erg druk gehad op werk. Ik merk dat mijn vermoeidheid gewoon niet weg gaat, en ik bek af ben na een werkdag. Dus niet zoveel fut gehad om veel te reageren. Wij hebben vandaag de geslachtsbepaling gehad, en we krijgen een jongen! We zijn helemaal happy met ons jochie. Man lief had een heel sterk voorgevoel dat het een jongetje zou zijn, en hij heeft nog gelijk gehad ook! Hij is ook helemaal door het dolle heen! Zo lief om te zien
Hey meiden, Gister heeft de gyn op zn vrije dag toch nog via de mail gereageerd, echt tof. Hij had een bloedprikbriefje toegevoegd dus ben gister direct bloed gaan prikken. Na 48h is het resultaat er, dus dat wil zeggen morgenavond en dan na het weekend moet ik met het resultaat naar de gyn toe om te kijken hoe of wat. @meiske91: welkom @deesdees fijn dat ze je gerust heeft kunnen stellen, maar je weet dus niet waar de buikpijn vandaan komt? @fien: lastig dat je zo moe blijft!