@Fien wat leukkkkkk nog een jongen hier 4-0 al hihi @duinelijn fijn dat je alsnog zo snel kan bloed prikken..laten we hopen op een goeie uitslag!
@Lieke; Via de gewone weg bevallen zit er dan inderdaad niet in. Maar dit wordt toch sowieso een keizersnede, de 2e bevalling werd ook een geplande KS. @Fien25; Gefeliciteerd met de komst van jullie zoontje! Leuk! @Duimelijn; Dat worden dan een paar spannende dagen voor je, succes met afwachten. Buikpijn komt waarschijnlijk van de laagliggende placenta, dit is i.p. ook de 4e zwangerschap (3e kindje) waardoor je ook eerder last kan krijgen van harde buiken. Waarschijnlijk staat nu alles met elkaar in combinatie. Niet heel duidelijk, maar dit was de echo van gisteren
Ik krijg net een e-mail binnen van de etos dat ik de zwanger-box op mag komen halen. Straks gelijk maar even doen, de Blije Doos staat hier ook al en daar zaten ook een paar leuke dingen in.
Leuk allemaal jongetjes hier Duimelijn, succes met afwachten, spannend.. Dees, leuk he al die dozen. Ik heb alleen pas die van de babydump opgehaald. Lieke, wow leuk om het hartje te horen ) Ik vandaag ongelooflijke jeuk !, allemaal bultjes op mijn buik. Voor de zekerheid maar even de vk gebeld, kan geen kwaad geloof ik, maar ze belt me zo even terug. Spannend
Mooie echo Dees! De zwangerbox heb ik ook al..alleen de blije doos niet. .kreeg mail dat ik die met 25 weken kan ophalen..? echt zo gaaf om thuis het ♥je te horen..geweldig! en maandag controle..leukkkk!! Mn moeder gaat mee..voor het eerst..ben benieuwd wat ze zegt
Zo wat n jongens!! Leuk zeg! Nog geen meisjes bekend volgens mij... hier nog n klein weekje wachten, vind t steeds spannender worden! Blijf nog steeds veel reacties krijgen op mn buik, dat mensen m groot vinden, blijf t moeilijk vinden om daarop te reageren... collega vn me is 3 weken langer zwanger, en daar is nog niets bij te zien, heeft al der eigen broeken zelf nog aan terwijl ze nu bijna 18wk is. Ik kon met 8wk mn broeken al niet meer aan... magoed.. Felicitas en blije doos, moet ik ook maar weer eens aanvragen, niet eens aan gedacht! Morgen ff doen
@deb; heeft de vk nog terug gebeld over de jeuk? @lieke; ik kon de blije doos ophalen vanwege de vorige uitgerekende datum. Foutje bij Wij denk ik, ik heb de datum wel gelijk gewijzigd namelijk. Ook dat ik een miskraam heb gehad. Misschien dat ik nu een dubbele krijg? @miep84; elke buik is weer zo verschillend, valt totaal niet te vergelijken met een ander. Hier ook al zeker een duidelijke buik zichtbaar. Niet druk over maken hoor @hier; morgen met mijn zusje op het gemak naar de ikea in de middag. Leuke Sinterklaas cadeau's ophalen. Morgenochtend eerst de 1e fysio afspraak van onze oudste zoon, ik vind het wel spannend. Daarna gaan beide jongens nog een dagje extra naar het KDV ipv afgelopen maandag omdat we toen in Frankrijk zaten.
@Dees ja wie weet haha..afwachten dus suc6 morgenochtend bij de fysio met je zoon! En veel shopplezier bij de Ikea!
Hi, ja ben teruggebeld door de VK. Waarschijnlijk een allergische reactie op waarschijnlijk mijn eigen hormonen !! Hahah raar toch, nu metholpoeder tegen de jeuk !! Ze zei: anders kom je even langs, kan ik even kijken en luisteren we meteen naar het hartje ( ik vroeg namelijk of het kwaad kon voor de baby ) jeeeeeeh dus weer hartje geluisterd. En nee het kan geen kwaad voor de baby.. Ik kreeg ook van de week de melding dat ik een kadodoos kon ophalen, klikte ik op de link, bleek inderdaad ook van kind vorige zwangerschap te zijn.. Volgens mij had ik dit destijds wel doorgegeven. Best slordig toch.. Dus ik profiel meteen ( opnieuw ) aangepast, werkt meteen de link niet meer. Ben benieuwd dus of ik straks opnieuw een mail krijg dat ik een kadodoos kan ophalen !! Ik heb ook echt al een dikke buik hoor en ben pas 14 weken, ben er helemaal trots op !!
@deesdees; veel plezier bij de ikea! Kwou dat wij die hier hadden!!! @deb: nou ja zeg, allergisch tegen jezelf, das ook wat. Hopelijk helpt de poeder! Tzijn niet alleen maar jongens hier hoor, wij verwachten een meisje. Tenminste als de gyn het goed heeft Vandaag de uitslag ophalen voor de CMV om 17h00 dat is nederlandse tijd 15h00. Spannend!! @miep; trots wezen op je buik! hier is nog niks te zien hoor!
spannend duimelijn, ik hoop op een goeie uitslag! @deb... eeks jeetje, hoop dat het weg mag trekken! wij weten straks of het prink of blue wordt de echo verschoven anders heb ik volgende week 2 dg echo's achtereen en nu kan ons meiske nog mee volgende week start ze met school
whaha ja we hebben zo moeten lachen we kregen direct erachteraan het verzoek van ons meiske dat ze ook nog wel ook zo'n ....... (de andere kleur ) erbij wilde hoor