April 2014 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Lieverdje2010, 20 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Echt das grappig. .ligt ie lekker met slapen?

2. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    #1262 BLiS, 29 okt 2013
    Laatst bewerkt: 3 nov 2013
    Heerlijk ;)
    De kinderen zijn er ook dol op, die willen het kussen dan mee naar beneden of als ze 's ochtends bij ons in bed kruipen is het gelijk vragen naar het nieuwe kussen.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Wat een schattige kindjes heb je zeg! :) en jep das dezelfde die ik heb..ben erg benieuwd hoor..verheug me er nu al op ;)

4. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat kosten die voedingskussens bij Prenatal? Want ik vind ze over het algemeen best wel duur. Waar zijn ze het goedkoopst en zit er nog verschil in kussens?

5. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    @ Sientjes deze was 48 euro..maar dan heb je wel een goeie denk ik..heb dr verder niet zoveel verstand van ;)

6. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik had bij de vorige 2 zwangerschappen het kussen gekocht bij de Hema, alleen koop je daar naar mijn mening een dunner en smaller kussen. Ook moet je bij de Hema apart een hoes erbij kopen geloof ik.
    Hema kost het kussen alleen ook iets van €36,-

7. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke op die manier. Ik wil dat kussen wel graag hebben maar ik lig nog prima dus het kan ook nog wel even wachten.

Waar ik ook mee in m'n hoofd zit...winterjas! Waar koop je een positiewinterjas hebben ze die overal waar ook andere positiekleding te koop is? Ik heb verder al een beetje gekeken naar een leuke trui voor straks maar ik vind de meeste positiekleding echt niet leuk ;)

8. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg

Oh das wel een goeie ja! Tnx :D

9. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    @winterjas; ik heb toevallig vandaag nog een topic geopend hierover.
    Heb een mooie positiejas gezien op mp, staan vaak erg leuke op voor mooie prijzen. In de winkel betaal je toch vaak de hoofdprijs omdat je de jas maar tijdelijk aan hebt.
    Ik vind de jassen van noppies erg mooi.

Positiekleding koop ik verder bij de h&m of de Miss etam.
    Via mp heb ik nu 2 mooie spijkerbroeken van noppies kunnen krijgen.

10. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nou dan ga ik je topic zeker ff zoeken en volgen. Marktplaats doe ik ook gerust hoor, goed idee.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Mp is dan echt ideaal, ik heb alleen nog geen reactie mogen ontvangen.
    Het ging dan over de maat van de jas.

12. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Dat probleem heb ik ook gehad bij de Prenatal heb er uiteindelijk maar 2 shirts met lange mouwen gekocht en vond voor de rest niet zoveel mooi maar heb daar ook geen jassen gezien. En heb bij de C&A een mooi positie trui besteld voor ook bijna niks daar zitten ook nog wel redelijk leuke dingen tegen maar de positie jassen zijn daar wel heel erg duur had ik gezien vanaf 69 euro..

Ik heb mijn positie winterjas gewoon via een pagina op facebook hier in de regio 2e hands gekocht net als mijn positie broeken vond het zonde om voor die paar maanden broeken van 40 euro p.s te kopen zag er nog als nieuw uit en zit prima voor die paar maandjes.

geen idee of je er iets mee kunt heb in ieder geval me best gedaan haha :)

13. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ziet er gezellig uit zo! :D

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ze lieten hun fantasie de vrije loop met het kussen, ik heb het kussen nu wel gewoon boven op bed liggen.
    Straks gaan ze mijn kussen nog toe eigenen ;)

15. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Geweldig vindt ik dat dat kinderen vaak een grote fantasie hebben. :D
    haha kijk maar uit inderdaad ben je hem straks kwijt :p.

16. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij als het echt positiekleding is, kun je gewoon je eigen maat aanhouden.

Oh heeft C&A ook positiekleding? Ik denk ook dat ik voor een winterjas op marktplaats ga kijken want wat zijn die verschrikkelijk duur zeg!

Ik vind alles al zo duur al de babyspullen en dan nog de kleding en ondergoed, vitamines en alle andere dingen die je moet kopen voor je zwangerschap. Pff het is bijna niet te doen joh alles nieuw kopen als je een gewoon inkomen hebt. :$ Ik heb wel 1 positiebroek gekocht van mamalicious maar ik ben dan ook niet zo makkelijk met broeken dus ik wilde in de winkel vanalles passen. Maar ik denk dat ik er niet meer bij ga kopen dan was ik 'm gewoon snel en dat trek ik die dag wel een rekbaar jurkje aan haha. :p Maarja een goede trui en een winterjas ontkomen we niet aan denk ik!

17. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Ik heb net via mp een positiejas over kunnen nemen, ik hoop dat deze net zo lekker zit als dat de jas eruit ziet.
    Comfortabel en lekker warm :)

18. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben benieuwd ik hoop voor je dat het een goede koop is. Ik heb net ook een mailtje gestuurd voor een advertentie. Haha wij kopen marktplaats leeg!

19. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik heb een super grote winter jas die je met 2 grote knopen aan de bovenkant kan vastmaken. .zown overslag zegmaar en dan de onderkant geen knopen dus dan kan mn buikje er mooi in :) had de jas aan mn moeder gegeven maar die gaf m weer terug..vondt ze wel handig voor mij :)

20. Steeciaantos

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ja C&A heeft het ook alleen dat is geloof ik alleen via de webshop te kopen. Hier in Venlo hadden ze het in de winkel zelf niet hangen dus heb het via de webshop gedaan.
    Het is inderdaad ook niet goedkoop maar gelukkig heb je marktplaats en dat soort sites.

Ik ben zelf ook niet zo van de jurkjes en zo maar ben nog wel op zoek naar een leuke dan vindt ik het wel leuk om er een aan te hebben haha daar ben ik alleen nog niet echt in geslaagd haha. ;)

Meestal is het inderdaad zo als het goede kleding is dat je je eigen maat kan aanhouden om te kopen. Dat was bij mij tot nu toe wel het geval.

Wij worden hier echt verwend met babyspullen mijn schoonouders en me schoonzuster zijn zo enthousiast over de komst van de kleine dat we regelmatig wel kleertjes en ander spul krijgen. Gister kwam me schoonzuster ook alweer aanzetten met nieuwe flesjes en speentjes.

De spullen waarvan ik denk kan geen kwaad koop ik ook gewoon 2e hands zoals een box.

De prijs van die vitaminen viel mij ook flink tegen maarja gelukkig doe ik redelijk lang met die ik gekocht heb :D

Deel Deze Pagina